Belgacom gaat OnLive-abonnementen aanbieden
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Belgacom heeft de deuren geopend van de OnLive cloud gaming-dienst. Voor 10 euro per maand zijn circa 200 games beschikbaar, maar het dataverkeer van de streams wordt wel opgeteld bij de datalimiet van enkele vdsl-abonnementen.
De Belgische telecomaanbieder sloot in mei 2010 al een overeenkomst met OnLive. In ruil voor een aandeel van 2,6 procent in de aanbieder van de online gamingdienst kreeg Belgacom het exclusieve recht voor het aanbieden van OnLive aan zijn klantenbestand. Inmiddels heeft Belgacom aangekondigd dat OnLive per direct beschikbaar is voor zijn klanten.
Bron: http://tweakers.net/nieuws/83442/belgac ... ieden.html
De Belgische telecomaanbieder sloot in mei 2010 al een overeenkomst met OnLive. In ruil voor een aandeel van 2,6 procent in de aanbieder van de online gamingdienst kreeg Belgacom het exclusieve recht voor het aanbieden van OnLive aan zijn klantenbestand. Inmiddels heeft Belgacom aangekondigd dat OnLive per direct beschikbaar is voor zijn klanten.
Bron: http://tweakers.net/nieuws/83442/belgac ... ieden.html
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
En uiteraard ook op onze frontpage: http://userbase.be/nieuws/varia/970-bel ... -in-belgie
Nog bijkomende info: In de komende weken zal er een console gelanceerd worden voor gaming aan de tv; het wordt dus niet via firmware-update of zo op de Belgacom-TV-decoder voorzien (spijtig).
Nog bijkomende info: In de komende weken zal er een console gelanceerd worden voor gaming aan de tv; het wordt dus niet via firmware-update of zo op de Belgacom-TV-decoder voorzien (spijtig).
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 51 keer
Na veel zoeken en een beetje gokken denk ik dat de v4 cisco decoders werken met een broadcom BCM7405.
Een dualcore mips CPU. Zou dus eigenlijk best wel moeten kunnen om daar een onlive client op te zetten.
Een dualcore mips CPU. Zou dus eigenlijk best wel moeten kunnen om daar een onlive client op te zetten.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
- Bedankt: 317 keer
Voor zover we momenteel weten heeft Belgacom ervoor gekozen om geen OnLive optie op hun decoders aan te bieden.
Over een tijdje gaat men de losse OnLive console's aanbieden voor standalone gaming zonder pc.
Over een tijdje gaat men de losse OnLive console's aanbieden voor standalone gaming zonder pc.
© De Morgen: Geachte taalnazi's, deradicaliseer een beetje.
is er ook iets bekend of andere mensen kunnen connecteren met onlive? (telenet klanten bv.) of moet je echt exclusief klant zijn van belgacom?
of is dit misschien in het begin, en wordt na een maand alles opengesteld voor iedereen?
of is dit misschien in het begin, en wordt na een maand alles opengesteld voor iedereen?
-
- Starter
- Bedankt: 5 keer
@ yogi: niet bgc klanten kunnen zich, denk ik, rechtstreeks op onlive.be registreren, vergeet wel niet dat je dan aan hen moet betalen (kredietkaart) en dat het verkeer van je data afgaat
aan de anderen: als bgc klant geregistreerd, via de site van bgc waar je je telnr en postcode moest invullen, dit stuurt je door naar onlive waar je moet registreren, waarna het systeem...... je kredietkaartgegevens vraagt...
Heb ff een mailtje gestuurd naar hun support met de vraag of dit normaal is als zijnde bgc klant
aan de anderen: als bgc klant geregistreerd, via de site van bgc waar je je telnr en postcode moest invullen, dit stuurt je door naar onlive waar je moet registreren, waarna het systeem...... je kredietkaartgegevens vraagt...
Heb ff een mailtje gestuurd naar hun support met de vraag of dit normaal is als zijnde bgc klant
-
- Deel van't meubilair
Misschien moet je de openingspost nog eens lezen...Yogi schreef:is er ook iets bekend of andere mensen kunnen connecteren met onlive? (telenet klanten bv.) of moet je echt exclusief klant zijn van belgacom?
De Belgische telecomaanbieder sloot in mei 2010 al een overeenkomst met OnLive. In ruil voor een aandeel van 2,6 procent in de aanbieder van de online gamingdienst kreeg Belgacom het exclusieve recht voor het aanbieden van OnLive aan zijn klantenbestand
-
- Starter
@r2504... staat er inderdaad, maar onlive.be doet niet lastig als je met een anders adres/vanop een andere dan bgc verbinding registreert...
Ik denk dat de promotie van maand gratis vooral voor belgacomklanten is.
vanavond eens testen (zit nu op werk) gezien mijn account wel zegt dat ik geen toegang heb
Ik denk dat de promotie van maand gratis vooral voor belgacomklanten is.
vanavond eens testen (zit nu op werk) gezien mijn account wel zegt dat ik geen toegang heb
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 16 keer
Het exclusieve recht slaat enkel op 'gebundelde services' van Belgacom.
Voor de rest kan iedereen inschrijven via onlive.be .
Hoe dan ook alles draait op servers van Belgacom omdat zij ook 'technology partner' zijn voor OnLive.
Zie persbericht op OnLive.com
Sent from my iPhone using Tapatalk
Voor de rest kan iedereen inschrijven via onlive.be .
Hoe dan ook alles draait op servers van Belgacom omdat zij ook 'technology partner' zijn voor OnLive.
Zie persbericht op OnLive.com
Sent from my iPhone using Tapatalk
-> speedtest was done with wireless-connection<-
Proximus/ Tuttimus
PC: Macbook Air i7/8Gb/256GB SSD, 13" , Apple iPad Pro 256 GB-3G/ GSM : iPhone6S-128GB + Mobilus M
profiel : 100/40
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 37 keer
Even wat gebladerd op die site van OnLive... In die playpack van 10 euro per maand zitten enkel oude games, wil je nieuwe games dan moet je ze zelf aankopen. Zijn geld totaal niet waard vind ik.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 339 keer
- Bedankt: 145 keer
Net aangemeld, mijn oude amerikaanse onlive login werkt niet op de belgische site dus een nieuwe moeten aanmaken.
Men is nu dus verbonden met de servers in brussel waardoor de inputlag veel lager is.
(Heb net Dirt 3 over "wireless" gespeeld gespeeld en direct eerste )
Men is nu dus verbonden met de servers in brussel waardoor de inputlag veel lager is.
(Heb net Dirt 3 over "wireless" gespeeld gespeeld en direct eerste )
-
- Starter
Gisteren geprobeerd:
in de spellen in het playpack zitten wel redelijk wat klassiekers, zowel pc als console klassiekers;
de spellen niet in het playpack kan je meestal kiezen: 3 of 5- dagen pas, of aankoop.
Voordeel is wel dat je daarvan het eerste half uur gratis kan spelen en zien of het spel je bevalt.
Héél weinig LAG, kreeg wel een waarschuwing dat spelen over wifi slechter was dan via een netwerkkabel, maar geen hinder ondervonden behalve 1 maal: was een spel aan het spelen, ging even drinken halen en kreeg toen dat er een error was opgetreden.
Voor de rest speelt het vrij vlot al raad ik voor de meeste spelen wel een game-controller aan ipv een toetsenbord en muis
in de spellen in het playpack zitten wel redelijk wat klassiekers, zowel pc als console klassiekers;
de spellen niet in het playpack kan je meestal kiezen: 3 of 5- dagen pas, of aankoop.
Voordeel is wel dat je daarvan het eerste half uur gratis kan spelen en zien of het spel je bevalt.
Héél weinig LAG, kreeg wel een waarschuwing dat spelen over wifi slechter was dan via een netwerkkabel, maar geen hinder ondervonden behalve 1 maal: was een spel aan het spelen, ging even drinken halen en kreeg toen dat er een error was opgetreden.
Voor de rest speelt het vrij vlot al raad ik voor de meeste spelen wel een game-controller aan ipv een toetsenbord en muis
- AnD
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
- Bedankt: 87 keer
Net even onlive geprobeerd.
Dit is de mail die ik terug kreeg nadat ik geregistreerd was:
Ik ondervind toch wat lag tijdens het spelen, ik had dat zelfs bij "Alex Kid". En bij sommige spellen voelt de besturing ook zo vreemd aan.
Ook moet ik nog eens kijken waar ik de resolutie wat hoger kan krijgen.
Dit is de mail die ik terug kreeg nadat ik geregistreerd was:
Dus ik moet die automatische vernieuwing nog ergens afzetten want ik heb mijn credit card toegevoegd.Proficiat en welkom bij de PlayPack Bundle waarmee u kan gamen zoveel u wil! U heeft nu onbeperkte toegang tot meer dan 200 fantastische titels in een bibliotheek die steeds groeit. Om met uw nieuwe games te spelen, hoeft u enkel in te loggen en PlayPack Bundle te selecteren onder “Mijn games”. Uw PlayPack Bundle lijst wordt automatisch aangepast wanneer nieuwe titels worden toegevoegd.
Als als extra voordeel ontvangt u nu 30% korting op ALLE OnLive aankopen (uiteraard exclusief de PlayPack abonnementen)! Uw korting wordt automatisch toegepast in de Marketplace. Gelieve te noteren dat deze extra korting wordt toegepast BOVENOP alle andere kortingen of coupons die van de prijs kunnen worden afgetrokken..
Dit zijn de details van uw bestelling:
Bestelnummer: ************
PlayPack Bundle - PlayPack Bundle €9.99
Tussentotaal: €9.99
Korting: €9.99
BTW: €0.00
Totaal: €0.00
Als uw promotie afgelopen is, zal de abonnementsprijs voor de PlayPack Bundle €9.99 zijn. Indien u reeds een creditcard toegevoegd heeft aan uw account, hoeft u verder niets te doen om te blijven genieten van de PlayPack games. Uw abonnement wordt automatisch vernieuwd en €9.99 zal elke maand aangerekend worden via uw kredietkaart.
Terwijl uw lidmaatschap op de OnLive PlayPack Bundle (“PlayPack”) actief is, geniet u van 30% korting op al uw aankopen op de OnLive website of OnLive Game Service (exclusief het PlayPack lidmaatschap). Korting kan zonder voorkennis veranderd of geannuleerd worden. Kortingen en PlayPack abonnementen zijn niet overdraagbaar. U kan uw lidmaatschap op elk moment annuleren. Na annulatie vervalt de toegang tot de PlayPack onmiddellijk zonder terugbetaling van het bedrag voor het resterende gedeelte van de maand. Games kunnen enkel gespeeld worden terwijl u verbonden bent met de OnLive Game Service. Games beschikbaar in PlayPack kunnen veranderd worden zonder voorkennis. Kortingen zijn zonder terugwerkende kracht.</.
Voor hulp of ondersteuning kunt u terecht bij de klantendienst via http://support.onlive.be/
Bedankt om te gamen met OnLive!
OnLive Ledendienst
**Deze e-mail is een ontvangstbewijs. Gelieve goed bij te houden.**
Ik ondervind toch wat lag tijdens het spelen, ik had dat zelfs bij "Alex Kid". En bij sommige spellen voelt de besturing ook zo vreemd aan.
Ook moet ik nog eens kijken waar ik de resolutie wat hoger kan krijgen.
- Heronic
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
- Bedankt: 210 keer
Ik heb van een Billy Fantast die hier aan gewerkt heeft/zou hebben (staat niet op de dev lijst van onlive) gehoord dat dit het einde van de pc winkels zal betekenen.
Ik hoorde dit voor ik onlive kende moet zeggen... ik heb toch ietwat andere verwachtingen
Ik hoorde dit voor ik onlive kende moet zeggen... ik heb toch ietwat andere verwachtingen
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
Ik merkte dat de servers zich in Luxemburg bevinden en je via Amsterdam rond moet (Level3, 38 ms rtt). Ik dacht nochtans dat de servers in Belgacom's netwerk stonden ? Of is het omdat ik een Scarlet klant ben, en mijn account rechtstreeks bij onlive.be heb aangemaakt ?
- devilkin
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Bad timing? Blijkbaar gaat het er heel slecht aantoe bij OnLive:
http://arstechnica.com/gaming/2012/08/r ... e-unclear/
http://arstechnica.com/gaming/2012/08/r ... e-unclear/
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
- pm
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
- Bedankt: 7 keer
Update: Kotaku is now hearing from "a source inside OnLive" that there in fact was a meeting this morning where CEO Steve Perlman told the staff that the company was filing for bankruptcy, and that no one would be employed by the current OnLive going forward. We're still researching this story, and will provide more information when we get it.
Update: IDG's Martyn Williams reports via Twitter that he's outside OnLive's headquarters in Palo Alto, CA, and that he's seeing "employees leaving OnLive headquarters with moving boxes." It's looking more and more like there were layoffs at the company today. Joystiq is continuing to follow up.
Source: http://www.joystiq.com/2012/08/17/onliv ... ourse-not/
Update: IDG's Martyn Williams reports via Twitter that he's outside OnLive's headquarters in Palo Alto, CA, and that he's seeing "employees leaving OnLive headquarters with moving boxes." It's looking more and more like there were layoffs at the company today. Joystiq is continuing to follow up.
Source: http://www.joystiq.com/2012/08/17/onliv ... ourse-not/
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Ze zetten zichzelf in de etalage en schrappen de helft van het personeel:
http://www.engadget.com/2012/08/17/sour ... inancials/
[ Post made via mobile device ]
http://www.engadget.com/2012/08/17/sour ... inancials/
[ Post made via mobile device ]
- Heronic
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
- Bedankt: 210 keer
Das normaal he.. opboksen tegen ps3 en xbox die toch wel veel meer te bieden hebben als console.
Wat pc betreft zit je al met steam en eadownloader.
Ik heb de indruk dat hun sterkste punt (playpack) gericht is op een nichemarkt : gamers die niet vastklampen aan één of bij uitbreiding aan een zeer beperkt aantal games. En persoonlijk ken ik zo niemand. Iedereen die ik ken speelt wow of cod of bf3,.. meestal OF OF sommigen wisselen tussen 2 max 3 games.
Dus ja. Tenzij ik een serieus gat in de markt aan het overzien ben zie ik dit spul geen potten breken.
Wat pc betreft zit je al met steam en eadownloader.
Ik heb de indruk dat hun sterkste punt (playpack) gericht is op een nichemarkt : gamers die niet vastklampen aan één of bij uitbreiding aan een zeer beperkt aantal games. En persoonlijk ken ik zo niemand. Iedereen die ik ken speelt wow of cod of bf3,.. meestal OF OF sommigen wisselen tussen 2 max 3 games.
Dus ja. Tenzij ik een serieus gat in de markt aan het overzien ben zie ik dit spul geen potten breken.
“Insanity is my only means of relaxation "
- AnD
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
- Bedankt: 87 keer
Ik heb gisteren onlive opgezegd, ik had thans nog een halve maand gratis van Belgacom, maar ik vind het persoonlijk echt niets.
Bij een aantal games die ik heb getest kreeg ik dikwijls een foutmelding tijdens het spelen waardoor het spel stopte, sommige spellen die
ik wou spelen kon ik niet starten en dan nog die lage resolutie.
Geef mij dan maar de games op een schijfje of via steam.
Bij een aantal games die ik heb getest kreeg ik dikwijls een foutmelding tijdens het spelen waardoor het spel stopte, sommige spellen die
ik wou spelen kon ik niet starten en dan nog die lage resolutie.
Geef mij dan maar de games op een schijfje of via steam.
-
- Deel van't meubilair
Volgens Amerikaanse media zijn alle aandeelhouders van online gamingdienst OnLive hun centen kwijt. Belgacom incluis dus.
OnLive biedt online games aan. Het bedrijf had heel wat grote investeerders aan boord gehaald, waaronder Warners Bros., HTC, AT&T, BT, Autodesk en Maverick Capital. En Belgacom natuurlijk, dat in 2010 een aandeel van 2,6 procent in het bedrijf nam.
Bron: http://datanews.knack.be/ict/nieuws/nie ... 193665.htm
OnLive biedt online games aan. Het bedrijf had heel wat grote investeerders aan boord gehaald, waaronder Warners Bros., HTC, AT&T, BT, Autodesk en Maverick Capital. En Belgacom natuurlijk, dat in 2010 een aandeel van 2,6 procent in het bedrijf nam.
Bron: http://datanews.knack.be/ict/nieuws/nie ... 193665.htm
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 194 keer
De CEO van Onlive had naar eigen zeggen ook een wonderoplossing voor wifi (OnLive ontwikkelaar claimt wifi doorbraak - juli 2011) maar daar is blijkbaar niks van gekomen.
Het doet me een beetje denken aan Jan Sloot die toenmalig Philips topman Roel Pieper kon overtuigen dat 64kb genoeg was om 16 films op te slaan via zijn mysterieuze compressie systeem.
Het doet me een beetje denken aan Jan Sloot die toenmalig Philips topman Roel Pieper kon overtuigen dat 64kb genoeg was om 16 films op te slaan via zijn mysterieuze compressie systeem.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
- Bedankt: 542 keer