Telenet praat niet meer met VTM

Ander computer/it/software/hardware nieuws.
koenraaddeconinck
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 195 keer
Bedankt: 106 keer

mailracer schreef:Bij VTM draait het om de reclame. Een rede waarom ik deze zender steeds minder bekijk. Het viel me ook op in een recent bezoek aan de canvas website dat de voormalige BRT nog steeds een groot marktaandeel heeft. Kan opgesmukt zijn, maar toch vallen de reclame zenders minder in de smaak of je nu kan doorspoelen of niet. Als ze zouden zorgen dat ze betere programma's maken, dan kan ik nog enigszins de reclame tolereren. Maar zelfs daar slaagt de VTM niet in.
Dit geldt ook voor mij. VTM, VT4, etc., kunnen me niet bekoren. Op VTM bekijken we eigenlijk enkel ASPE en soms eens het nieuws omdat het soms interessant is hoe de actualiteit op verschillende zenders op verschillende manier benaderd wordt. Maar mochten ze uit het TN- aanbod geschrapt worden, zou me dit niet deren. Op voorwaarde dan natuurlijk dat TN de prijs van digi-tv aanpast of voor andere zenders zorgt.

Soms hoor ik ook stemmen opgaan voor abo's met een bedrag afhankelijk van het aantal zenders dat je wenst te bekijken ...
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

koenraaddeconinck schreef:Soms hoor ik ook stemmen opgaan voor abo's met een bedrag afhankelijk van het aantal zenders dat je wenst te bekijken ...
Probleem is dat je dan relatief hoge prijzen zal moeten betalen voor niche content (kunst, science-fiction, ...)
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

koenraaddeconinck schreef: Maar mochten ze uit het TN- aanbod geschrapt worden, zou me dit niet deren. Op voorwaarde dan natuurlijk dat TN de prijs van digi-tv aanpast of voor andere zenders zorgt.
Net zoals telenet z'n prijzen steeds aangepast heeft na het schrappen van analoge zenders bedoeld u? Wat tn schrapt word de klant niet beter van :!:
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws”