Abonnement vroegtijdig opzeggen

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
click_IT
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 feb 2011, 20:21

Deze vraag zal waarschijnlijk al wel enkele keren gesteld zijn maar ik vraag me af of de situatie intussen misschien niet is veranderd.

Ik zit nog onder contract bij mobistar voor een my15 abonnement tot 18 oktober 2012. Ik wil echter nu al weg bij mobistar en overstappen naar mobile vikings omdat dit goedkoper is voor mij. Ik ben bereid om de vergoeding te betalen die mobistar nog zal vragen dus daar zit het probleem niet.

Wat ik nu zeker wel wil is dat ik mijn nummer kan behouden.

Wat is nu voor mij de beste aanpak om dus vroegtijdig mijn abonnement op te zeggen bij mobistar, mijn nummer te behouden en dan over te schakelen naar MV?
ChelloExtremer
Premium Member
Premium Member
Berichten: 552
Lid geworden op: 05 nov 2005, 23:51
Locatie: Leuven (016)
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 30 keer

wat je normaal (max) zal moeten betalen: de resterende maanden van je abo contract to een max van 150eur.
click_IT
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 feb 2011, 20:21

Mijn zorg is niet echt het bedrag dat ik moet betalen. Dat kan me echt gestolen worden. Ik wil gewoon weten hoe ik de overstap kan maken zonder mijn nummer te verliezen.
g4ce
Member
Member
Berichten: 92
Lid geworden op: 18 jan 2010, 06:48
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 8 keer

Gemakkelijkste om over te stappen is sim bij MV aanvragen met nummeroverdracht. Bij de sim zit een code voor omschakeling te doen. Mobistar zal daarna factuur sturen met de verbreekvergoeding.

Telenet Yugo
OVH voip
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Is het niet zo dat men nu na 6 maand kosteloos kan opstappen naar een andere ?
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
ChelloExtremer
Premium Member
Premium Member
Berichten: 552
Lid geworden op: 05 nov 2005, 23:51
Locatie: Leuven (016)
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 30 keer

nog niet (binnenkort - als de wet in het staatsblad verschijnt ergens na de vakantie).
En zal enkel voor nieuwe contracten zijn, niet voor bestaande tenzij de provider dit uit vrije wil doet (zoals BASE gedaan heeft).
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”