De keren dat ik hier op dit forum al "ik heb gevraagt" heb gelezen... arrgh.
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Daarom zou ik deze oproep willen lanceren : doe aub. een inspanning als je iets neerpent.
Sub Zero schreef:Het is soms wel erg gesteld met de schrijfkunsten van sommige mensen. Je moet maar eens wat meer op irc rondhangen. daar zie je wat tevoorschijn komen.
Debruineogenboy schreef:Invincible is toch onoverwinnelijk? pffft, misschien eens opzoeken
Blue-Sky schreef:En CueBoy, hij ziet alles of bijna alles
CueBoy schreef:Mensen, ik heb gevraagd is met een dikke, vette D... zoals in dommerik.
De keren dat ik hier op dit forum al "ik heb gevraagt" heb gelezen... arrgh.![]()
Daarom zou ik deze oproep willen lanceren : doe aub. een inspanning als je iets neerpent.
Spock schreef:Begot, kûnne vé nè gewoen int Limburgs kalle op t forum? Ich zen ne rasechte en ich hem gezien da ich nie allein ben. Moe zen ze, de Limburgers? Da los toch veul op wor? Wa denkt dzjé?
inter schreef:onmogelijk, de functie "voeg notenbalk toe" is er nog niet![]()
![]()
meon schreef:Trouwens, hetzelfde mopje zou je kunnen toepassen op de Vlaanders; chinese tekens invoegen.
Sub Zero schreef:Blue-Sky, het gaat em om de dt-fout in een woord dat niet eens een werkwoord is
Sub Zero schreef::smash2: <-- zo eentje? Ze staan er tussen hoor. Moet maar eens op meer emoticons klikke
Heb vandaag naar hun 03 nummer gebelt
Heb vandaag naar hun 03 nummer gebeld
Mr.Cide schreef:je hebt mensen die echt niet kunnen schrijven, typen, lezen, daarvoor knijp ik kittens dood maar voor verstrooidheidsfouten niet, daar ik soms ook wel eens een foutje maak
ik kan wel een boek vol schrijven van die ongein
eenkeer met een coldwing een sprong gemaakt met 130km doordat
mijn jiffi uit stond en deweg in twee hoogte was ik naar het lagere
gedeelte gedwonge jiffi weer ingeklap door de berm omhoog en een
jump gemaakt en weer gewoon door met een hardslag van twee honderd
klapen.een keer op een pas in oosten rijk een koffer er af gereden met
hondert km per uur das is ook schriken. een keer met een ktm een bramen struik in gereden, ehbo heeft er ± 100 dooren ui mijn gezicht
gehaald. en zo kan ik wel een uurtje door blijven schrijven