extra info/bevestiging gezocht.

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
neelen
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jan 2011, 17:04

Kan iemand van jullie me dit verhaaltje even bevestigen?

Ik verhuis vandaag een goede 120km meer naar het tragere langsgedeelte :)
Situatie thuis TV+WWW volledig TN
Situatie nieuwe huis (vorige eigenaars) TV+WWW volledig TN

Ik vraag enkele dagen geleden de overzetting aan. Zou na 2 dagen telefoon krijgen.
Krijg pas iemand aan de lijn na een dag of 5, maar soit.

Zij komt me te vertellen dat een technieker langs moet komen om dit te regelen.
Hoewel ik de self-install zou doen. Dat zou duren tot 24 augustus.
Dus meer dan een maand om een technieker tot hier te krijgen voor iets waar ik 100% zeker van ben dat het vanop afstand geregeld kan worden.
Versterker staat hier, modem staat hier, etc .

Maar klopt dit verhaal wel?
Moet er inderdaad een technische interventie gebeuren, wanneer product op 2 plaatsen identiek is en identiek zal overgenomen worden?

Thanks voor jullie inzichten!
Gebruikersavatar
sirWard
Erelid
Erelid
Berichten: 928
Lid geworden op: 05 jan 2009, 20:15
Twitter: sirWard
Locatie: Sint-Amandsberg - 91OOS0
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 87 keer

Had bij mijn verhuis ook zo'n dom probleem met verschillende techniekers, gok dat de kabel afgesloten is (of toch al vermeld staat in het systeem). Ik had alle analoge kanalen en koos voor een zelfinstallatie maar moest wachten tot een technieker de afwezige filter kwam verwijderen en dit dan aan te passen in het systeem.. Om dan een week te moeten wachten op de technieker die de modem door een nieuwer exemplaar verving (ondanks geen internet van Telenet).
Dus misschien ook dat laatste? Welke modem heb je nu? Al een EuroDOCSIS 3.0. model?
Ramaht
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1278
Lid geworden op: 05 jul 2008, 10:36
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 150 keer

Hang vandaag ff je pc aan de modem en zie wat er gebeurt.
Desnoods bel je naar telenest en zeg je dat ze die modem maar tijdelijk moeten weer activeren zodat je toch internet hebt.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”