Dommel weer down
@Shopgirl, dit is redelijk zeldzaam hoor. Dit is het eerste keer dat ik een outing meemaak deze jaar, alé toch in de morgend of na werkuren
.
Ps: staat ondertussen ook op hun facebook http://www.facebook.com/dommel.com.goedkoper.internet

Ps: staat ondertussen ook op hun facebook http://www.facebook.com/dommel.com.goedkoper.internet
Laatst gewijzigd door broli 18 jul 2012, 17:07, in totaal 2 gewijzigd.
- krisken
- userbase crew
- Berichten: 19763
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Dat is uiteraard mogelijk, maar in één glasvezelbundel liggen meerdere fibers...dan zou er toch nog meer verkeer moeten platliggen?
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Lap... heb het nu ook zitten.
Precies hetzelfde probleem als hierboven beschreven: VDSL connectie is prima in orde, maar ik kom niet voorbij de VLAN10 Gateway (83.101.6.1 - heb een fixed IP).
Als ik vanuit mijn netwerk naar 8.8.8.8 ping of tracert dan blijft hij hangen op die gateway.
Dommel helpdesk is op de hoogte en hebben het probleem naar de 2nd level doorgestuurd. Nog geen reactie ontvangen.
Heb nu een ping lopen naar 8.8.8.8 en die geeft mooi: "Reply from 83.101.6.1: Destination net unreachable." met af en toe een serie "Request Timed Out"'s. Misschien omdat ze er aan het werken zijn?
Zijn er nog met dit probleem?
Peter
Precies hetzelfde probleem als hierboven beschreven: VDSL connectie is prima in orde, maar ik kom niet voorbij de VLAN10 Gateway (83.101.6.1 - heb een fixed IP).
Als ik vanuit mijn netwerk naar 8.8.8.8 ping of tracert dan blijft hij hangen op die gateway.
Dommel helpdesk is op de hoogte en hebben het probleem naar de 2nd level doorgestuurd. Nog geen reactie ontvangen.
Heb nu een ping lopen naar 8.8.8.8 en die geeft mooi: "Reply from 83.101.6.1: Destination net unreachable." met af en toe een serie "Request Timed Out"'s. Misschien omdat ze er aan het werken zijn?
Zijn er nog met dit probleem?
Peter
- krisken
- userbase crew
- Berichten: 19763
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Peter,
Waar woon je? Er zijn een aantal problemen op het BGC vdsl2 netwerk.
Zie ook http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 96#p444296
Waar woon je? Er zijn een aantal problemen op het BGC vdsl2 netwerk.
Zie ook http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 96#p444296
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti