Ik heb vandaag een nummer naar BASE laten overzetten, ik kom van Proximus.
Ik had een een automatische herlaardbeurt bij Proximus. Contract van 24 maanden was ten einde.
Verkoper (Allo Telecom) zei dat gsmnr+simnr voldoende was voor overdracht. Ik heb ook een klantennr bij Proximus maar dat was niet nodig zei hij.
Ik heb dit laten doen vandaag in de namiddag 15/16h maar ben nog steeds Proximus. Zou het klantennr dan toch nodig geweest zijn? Eigenlijk is dit ook een tariefplan met factuur van Proximus ..
Proximus > BASE
-
- Premium Member
- Berichten: 508
- Lid geworden op: 25 dec 2010, 21:46
- Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
- Bedankt: 41 keer
Het duurt altijd wel even voordat de nummeroverdracht aanvaard wordt. Je hebt dit ook pas op het einde van de werkdag aangevraagd.. Je kan niet verwachten dat dit op 3.uur al in orde is...
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 7403
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kuurne
- Uitgedeelde bedankjes: 162 keer
- Bedankt: 387 keer
De wachtijd ligt altijd tussen 5 minuten en 72 uur
Ik doe veel testen met overzettingen en er zit daar een groot verschil op.
Een basewinkel van base zelf is altijd het vlugst en veel sneller dan een allo telecomwinkel.
Ik doe veel testen met overzettingen en er zit daar een groot verschil op.
Een basewinkel van base zelf is altijd het vlugst en veel sneller dan een allo telecomwinkel.
iphone 13 : max 512gb flex unl emp
mercedes e220 = flex unl emp
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
imac : flex
ipad pro 12,9 : 256gb prox unl emp
mercedes e220 = flex unl emp
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
imac : flex
ipad pro 12,9 : 256gb prox unl emp