SES certficeerde deze week de eerste SAT-IP converter.
Met SAT-IP kun je binnenkort de satelliet kanalen die je via de schotel ontvangt, op het eigen netwerk beschikbaar maken voor tablets, smartphones, PC of Smart TV.
Meer hierover vind je hier: http://www.ses.com/4233325/news/2012/11967720
SAT-IP: Satelliet TV in je eigen netwerk
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Open platform... maar dan lees je "A SAT>IP software application is all that is needed to receive high quality satellite programming." ?
Vraag me af welke restricties er weer op zitten... en wat het voordeel is tegen tal van Linux based receivers.
Vraag me af welke restricties er weer op zitten... en wat het voordeel is tegen tal van Linux based receivers.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 58 keer
Mijn VU+Duo kan dat anders al heel lang hoor, die streamt alle kanalen die hij van satelliet haalt via IP naar al mn computers (VLC-player), Android Tablet (Dreamdroid) en HTC Sensation XE (Dreamdroid, hier geen HD, alle andere wel.
Super handig gewoon!!
Super handig gewoon!!
DJ KaReL de Groot --- www.kareldegroot.be
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
- Bedankt: 260 keer
Ik gebruik al jaaaaaren SAT-IP icm ProgDVB & mediaserver op mijn pc. Kan zelfs van zenders veranderen etc...
Dus niks nieuws eigenlijk. Gewoon dat in een dedicated device.
(er bestaan veel andere alternatieven eigenlijk, ook onder Linux, maar ik had destijds een coupon van -80% voor dit programma, dus no hassle gewoon installeren en gaan ermee
Dus niks nieuws eigenlijk. Gewoon dat in een dedicated device.
(er bestaan veel andere alternatieven eigenlijk, ook onder Linux, maar ik had destijds een coupon van -80% voor dit programma, dus no hassle gewoon installeren en gaan ermee