Dommel weer down
Het zelfde probleem als maandag.
PPPoE verbinding is nog steeds actief, maar geen enkele site is bereikbaar (raak maar 1 hop ver).
Via gsm en skynet dsl verbinding zie ik dat hun CRM en dommel.be ook weer onbereikbaar zijn.
PPPoE verbinding is nog steeds actief, maar geen enkele site is bereikbaar (raak maar 1 hop ver).
Via gsm en skynet dsl verbinding zie ik dat hun CRM en dommel.be ook weer onbereikbaar zijn.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
- Bedankt: 6 keer
Hier niets speciaals gemerkt. Zelfs geen onderbreking... Heb wel een eenvoudige netconnect verbinding. Zone 051
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 4 keer
Volgens mijn mailserverlog was dommel (vdsl) er uit tussen 01:32 en 02:07, dus 35 minuten.
[ Post made via mobile device ]
Laatst gewijzigd door Limburg 27 mei 2012, 14:00, in totaal 3 gewijzigd.
Vandaag weer hetzelfde probleem. DSL verbinding blijft actief maar niets raakt voorbij de eerste hop.
Probleem begon om 1u28 en was deze keer 10 minuten later weer opgelost.
Gedurende die 10 minuten waren de Dommel sites (dommel.be en hun crm) ook niet bereikbaar via andere internet verbindingen.
Ik hoop dat ze daar niet de gewoonte aan het aankweken zijn om elke dag rond half twee hun routers eens te rebooten. :/
Probleem begon om 1u28 en was deze keer 10 minuten later weer opgelost.
Gedurende die 10 minuten waren de Dommel sites (dommel.be en hun crm) ook niet bereikbaar via andere internet verbindingen.
Ik hoop dat ze daar niet de gewoonte aan het aankweken zijn om elke dag rond half twee hun routers eens te rebooten. :/
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
- Bedankt: 28 keer
Hier nog steeds problematisch in zone 059, Cityline. Iedere keer lange tijd down en dan heel eventjes weer up. Niet lang genoeg up zelfs om dit bericht te plaatsen.
Hier ook met netconnect (nu al een week bezig). Ik ga beginnen uitkijken naar een stabielere isp... Spijtig van de nieuwsgroepen maarja...DaNi0 schreef:Hier nog steeds problematisch in zone 059, Cityline. Iedere keer lange tijd down en dan heel eventjes weer up. Niet lang genoeg up zelfs om dit bericht te plaatsen.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 30 keer
same here ... CityConnect Leuven ... gaat up&down al de hele nacht en is niet de eerste keer in de laatste 2 weken. Er gaat iets serieus mis bij dommel de laatste tijd. Moving to EDPnet dan maar? Mijn VDSL2 snelheid is wel amper beter dan de ADSL2+ snelheid die ik van cityconnect krijg voor toch wel veel meer geld.
update: blijkbaar was ik iets te snel om te zeggen dat het probleem reeds na 10 minuten was opgelost.
Nu ik mijn logs nakijk heeft het nog meer dan een half uur geduurd eer alles weer naar behoren werkte.
Nu ik mijn logs nakijk heeft het nog meer dan een half uur geduurd eer alles weer naar behoren werkte.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 30 keer
geen problemen hier (016 city-netwerk).
Yep nog steeds down en betwijfel dat het vandaag nog opgelost geraakt. Ben "blij" om te zien dat ik niet de enige was.
ik heb ondertussen mijn pc al getethered aan de 3g van men smartphone, de wonderen van technologie .
ik heb ondertussen mijn pc al getethered aan de 3g van men smartphone, de wonderen van technologie .
-
- Starter
Cityline in zone 03 hier ook al in panne (voice en data) minstens sinds gisteren namiddag. Dommel support e-mail antwoordt automatisch dat ze enkel tijdens werkdagen tussen 9 en 18 u bereikbaar zijn. Da's balen.
-
- Starter
Dankjewel om te melden dat de 03 voor iedereen down was, heeft me een paar uur router-tinkering bespaard. Ging terug aan om 2.30am voor mij, centrum a'pen.
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Zone 09, centrale 91GEN0 (Gent Centrum, CityConnect Plus) : Offline
Zone 09, centrale 91PIE0 (Gent Sint Pieters, Speedconnect Plus) : Offline
Zone 09, centrale 91PIE0 (Gent Sint Pieters, Speedconnect Plus) : Offline
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
hallo,
ik woon ook in zone 03 - zonder internet en telefoon sinds gisteren... Mijn vriendin die ook in 03 woont is in dezelfde situatie:-(
ik ben nieuw bij dommel sinds enkele weken en ben meer disconnected dan connected. Is dat bij iedereen zo?
Ik vind ook dat we een petitie moeten indienen dat iemand daar tijdens de weekend enkele uren zal werken. Het is onmogelijk dat je van vrijdagnamiddag tot maandag zonder internet zit! (is me al 3 keer overkomen)
wat nu?
Ps. Hoe verbind ik mijn pc met mijn gsm 3G? (heb nokia E5)
ik woon ook in zone 03 - zonder internet en telefoon sinds gisteren... Mijn vriendin die ook in 03 woont is in dezelfde situatie:-(
ik ben nieuw bij dommel sinds enkele weken en ben meer disconnected dan connected. Is dat bij iedereen zo?
Ik vind ook dat we een petitie moeten indienen dat iemand daar tijdens de weekend enkele uren zal werken. Het is onmogelijk dat je van vrijdagnamiddag tot maandag zonder internet zit! (is me al 3 keer overkomen)
wat nu?
Ps. Hoe verbind ik mijn pc met mijn gsm 3G? (heb nokia E5)
^ Na wat zoekwerk heb ik gevonden dat jij een applicatie kunt gebruiken dat joikuspot heet, het maakt van je gsm een wifi hotspot waarmee je pc kan verbinden.
Een gratis light versie van de applicatie vind je hier: http://www.joiku.com/products/joikuspot_light
Je kan me een speciale dank u pmen als het werkt .
Een gratis light versie van de applicatie vind je hier: http://www.joiku.com/products/joikuspot_light
Je kan me een speciale dank u pmen als het werkt .
-
- Moderator
- Contacteer:
Of je gewoon een duimpje omhoog geven
wat dat dingetje doet is eigenlijk gewoon tethering
wat dat dingetje doet is eigenlijk gewoon tethering
Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Starter
- Bedankt: 1 keer
cityconnect antwerpen, 39 uur downtime geregistreerd
- Bijlagen
-
- dommel-outage-2012-07-15.png
- (17.23 KiB) 167 keer gedownload
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Het is weer van dat! Om 04u15 vanmorgen weer geen internet, zone 03 Cityconnect. ADSL lijkt in orde.
Grote storing van het weekend lijkt nog niet helemaal opgelost. Als het maar weer geen 40 uren duurt om dit op te lossen.
Goed bezig Dommel! Vooral de info naar de klant toe lijkt nergens op.
Grote storing van het weekend lijkt nog niet helemaal opgelost. Als het maar weer geen 40 uren duurt om dit op te lossen.
Goed bezig Dommel! Vooral de info naar de klant toe lijkt nergens op.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Als je het forum er op na leest dan zie je dat dommel een prima ISP is zolang alles werkt. Bij het kleinste probleem ben je het haasje, ze doen NIKS om je problemen op te lossen.Fonske45 schreef:Goed bezig Dommel! Vooral de info naar de klant toe lijkt nergens op.
Er zijn trouwens niet veel redenen meer om bij deze ISP te blijven, Snelheid, prijs, volume kan je elders ook vinden maar dan met betere (kan het slechter?) support.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
-
- Moderator
- Contacteer:
Pay peanuts, get monkeys!
Wat ik aanraad : edpnet! Kost je €45 per maand voor tel+internet (indien tel bij edpet, geen raw copper). Of Scarlet
Wat ik aanraad : edpnet! Kost je €45 per maand voor tel+internet (indien tel bij edpet, geen raw copper). Of Scarlet
Telefonie = EDPnet + OVH