Animo om met een userbase delegatie naar Telenet te gaan?

Hier kunt u alles kwijt over TV over de kabel
Plaats reactie
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 147 keer

Na een recente (volhardende) mail-conversatie met de Telenet-staff (Duco ea. ) naar aanleiding van de 300e ondertekenaar op mijn petitie, werd ik uitgenodigd om eens te gaan overleggen in Mechelen.
Wouter,
Omdat wij bij Telenet altijd openstaan voor mogelijke suggesties en om met jou op een efficiënte manier het gesprek aan te gaan stel ik voor dat we elkaar eens ontmoeten om jouw suggesties te bespreken.
Als u openstaat voor dergelijk gesprek stel ik voor dat we telefonisch een tijdstip proberen te vinden.
Probleem is dat ik momenteel echt geen tijd heb om hier op in te gaan (en Mechelen is van hieruit zowat de andere kant van de wereld, dus doe je niet zo maar eens snel 's avonds ;-)) Ik heb hun dit ook verteld en erbij vermeld dat ik er ging op terugkomen van zodra ik weer terug wat meer tijd heb.

Maar misschien is het de moment om een Userbase delegatie samen te stellen die samen kan gaan (onder het mom van "ijzer smeden als het heet is"). Indien er dus mensen zijn die op de hoogte zijn van de vrije-hardware-keuze problematiek, en die dit zien zitten, kan ik dit eens voorstellen naar Telenet toe...

Edit: link naar petitie staat in mijn onderschrift
Laatst gewijzigd door woutervh 10 jul 2012, 15:17, in totaal 1 gewijzigd.
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Provider

Te Koop forum

Misschien een linkje naar je petitie geven? Dank je :).

Afhankelijk van de samenstelling zou ik het op prijs stellen dat je duidelijk naar Telenet communiceert over het wie/wat/hoe/waar van de delegatie. het zal vermoedelijk geen officiële "userbase"-delegatie zijn, maar een delegatie samengesteld uit enkele users van userbase.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Voor je gaat bestudeer je best ook eens wat hun zusterbedrijf in Nederland gebruikt van encryptie, zo heb je redelijk stevige argumenten in je discussie want TN gaat nooit voorstellen om de encryptie gewoon uit te zetten (ook al kan dit in andere landen vaak wel op een gesloten kabelnet).

Een andere goeie tip voor je discussie heb ik onlangs in een andere thread gelezen... het verhaal van de zenders en hun controle over jou kijkgedrag (bij vrije hardware is dat al minder vanzelfsprekend).

Besef tevens wat de consequenties zijn van technieken als CI+
woutervh
Elite Poster
Elite Poster

Uiteraard.
Ik zou trouwens ook opteren voor personen die technisch voldoende onderlegd zijn en die een waardige discussiepartner zijn om met Telenet te gaan overleggen.
Deze moeten weten waarover ze spreken en voldoende onze standpunten kunnen argumenteren, maar ook open staan voor de argumenten van Telenet. Telenet is meer dan "de grote boeman"...
Het kan niet de bedoeling zijn dat er daar "een bende" toekomt die enkel maar staat te roepen dat Telenet vrije hardwarekeuze moet toelaten...
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

woutervh schreef:Deze moeten weten waarover ze spreken en voldoende onze standpunten kunnen argumenteren
Eigenlijk was dat werk vòòr de petitie hé...
woutervh schreef:maar ook open staan voor de argumenten van Telenet. Telenet is meer dan "de grote boeman"... Het kan niet de bedoeling zijn dat er daar "een bende" toekomt die enkel maar staat te roepen dat Telenet vrije hardwarekeuze moet toelaten...
Inderdaad... dergelijke gesprekken moet je constructief houden... da's de enige manier om iets te bereiken.
woutervh
Elite Poster
Elite Poster

r2504 schreef:
woutervh schreef:Deze moeten weten waarover ze spreken en voldoende onze standpunten kunnen argumenteren
Eigenlijk was dat werk vòòr de petitie hé...
Ikzelf weet wel waarover ik spreek, en op de petitie-site wordt de problematiek ook mooi verstaanbaar uitgelegd.
Probleem is dat ik momenteel zelf geen tijd heb om deel uit te maken van een mogelijke delegatie, vandaar ook dit voorstel :wink:
(hoewel een beetje met tegenzin :-s)
Petervanakelyen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
Bedankt: 169 keer

Ik ben zeker en vast geïnteresseerd. Dat is alleszinds een mogelijkheid die we niet mogen laten liggen :)
Plaats reactie

Terug naar “Kabel TV (Telenet, Numericable, Voo, Orange)”