Ik herken Frank VDB
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
zijn probleem compleet.
Al een jaar "suggel" ik met dezelfde symptomen, maar de laatste tijd gaat het veel beter.
Ook ik had erge oogpijn, vooral achter mijn linkeroog en ook als ik mijn oog bewoog dan kwam er een helse pijn. Mij van kop tot teen laten onderzoeken was de volgende stap. Niks gevonden. Ik bleek 100% gezond...zelfs te gezond
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Pijnstillers voorgeschreven gekregen die ook totaal niks hielpen. Zelfs pijnkillers die enkel in ziekenhuizen gebruikt werden hielpen bij mij niet. De dokter wilde mij net niet aan de prozac hangen.
Maar de pijn bleef. Zelfs een echo van mijn oog laten maken. Niks gevonden. Ten einde raad opperde de oogdokter mij dat het niet zo stom zou zijn om een dagelijks schema te maken van alles wat ik deed en er bij te schrijven wanneer ik juist oogpijn had of wanneer het juist erg was want ik had constant pijn. Na een tweetal weken dit te hebben gedaan was het al snel duidelijk dat ik last kreeg van voor schermen te zitten. Computerschermen, maar ook TV's. Toen ik noodgedwongen een dag zonder "scherm" had doorgebracht en bijna compleet van de pijn verlost was kwam dus echt wel aan het licht waaraan het hing. Twee uur achter een computer zitten resulteert voor mij in een dag met pijn en de dag erna zelfs ook nog. Daarom werk ik nu met "halve uurtjes". Dus een half uur voor de PC en dan gewoon een half uurtje er achter uit. Iets gaan drinken, beetje wandelen, maakt niet uit wat, zolang het maar niet iets is waar je oog echt voor geconcentreerd moet zijn. De dokter(s) weet nog altijd niet waarom ik juist hiervan pijn krijg, maar het leven wordt er wel een stuk gemakkelijker door.
Hopelijk heb je er iets aan want dag in dag uit met pijn aan uw oog leven en niet weten waar het van komt...tis nie gelache
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)