Dennahz schreef:Het schijnt normaal te zijn dat Telenet dit op de afrekening zet. Als je de factuur betaald storten ze het bedrag achteraf terug. Ik zal er wel een belletje aan wagen, want ik ga niet renteloos voorschieten terwijl ze de digicorder - waar ze eigenlijk toch al niks meer mee kunnen doen, want er zijn allang nieuwe types - al in bezit hebben.
Telenet vind dat misschien normaal maar daarom is het dat niet. Op deze wijze zullen ze vaak 150€ krijgen en als niemand reclameert wil ik nog wel eens zien of ze het wel degelijk altijd terugstorten. Zelfs al storten ze het terug dan nog krijgen ze voor een bepaalde periode gratis geld van hun klanten. Zelfs al storten ze het terug dan zouden ze in principe ook een creditnota moeten sturen, ook dat wil ik ook nog wel eens zien of ze dat doen.
Conclusie: systeem slaat nergens op, is volledig fout, er kan veel misgaan, enkel de klant is steeds in't nadeel => praktijk die gewoonweg niet kan!