Mobiel internet en Samsung Galaxy S2

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Wuter
Plus Member
Plus Member
Berichten: 203
Lid geworden op: 23 mei 2012, 20:18
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 11 keer

Onlangs heb ik mij een Samsung Galaxy S2 aangeschaft nu was ik eens aan het rondneuzen wat het zou kosten om mobiel internet erbij te nemen. Maar daar kwam het probleem al het verbruik. Nu was mijn vraag zou ik met 250MB toekomen om af en toe te mailen, te surfen en voor de apps want daar heb ik geen idee van hoeveel de apps vebruiken heb al gemerkt dat Google maps wel veel data verbruikt toch via wifi. Ik heb nu zo'n dagelijks verbruik van gemiddeld 50Mb/dag via wifi.
Had graag is geweten wat andere galaxy gebruikers verbruiken in een maand.

Heb nu een generation MTV15 abonnement als ik daar 250Mb mobiel internet bij pak dan kost het mij 25€/maand
Nu heb ik het Generation MTV25 abonnement op t'oog want daar is 250Mb mobiel internet inbegrepen. en kost het ook 25€/maand en kan ik 120min bellen ipv 60min

Hoe zit dat tegenwoordig met het aflopen van contracten sinds 1 juli kan je na 6maand kosteloos opzeggen want daar vind ik nergens een duidelijk antwoord op.
Want op de website staat dat je de eerste 20 maand korting krijgt etc.

alvast bedankt voor jullie reacties
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1749
Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 140 keer

Neem gewoon Generation Connect, voor zolang je nog kan( http://www.generation-connect.be/staticpage/nl/ ).
250 MB lijkt misschien veel, maar met zaken als YouTube, Foto's, Maps,... kan je daar zeer snel over zitten.
Ze hebben de "limiet" al opgetrokken van 5000 naar 10000, en ik geloof geen moment dat ze zich daaraan houden, maar met de nieuwe wetgeving ivm. abonnementen zie ik ze er wel vroeg of laat mee stoppen, maar das een andere discussie.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”