homespot

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
papjoniels
Starter
Starter

Ik zit met een gemengde vraag die zowel op digitale TV als op internet betrekking heeft:
Weet iemand of de mogelijkheid van homespot ook beschikbaar is als enkel digitale TV met Wireless modem 3.0 (DOCSIS) werd geinstalleerd.
Het zou praktisch zijn als familieleden op bezoek komen die wel een internetabonnement van Telenet hebben als ze op bezoek komen.
Misschien wordt dit wel standaard geactiveerd zodra de modem is geïnstalleerd?

Dank voor de reacties

Alain
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Ik betwijfel het (omdat je als klant de mogelijkheid moet hebben om het uit te schakelen, al heeft iemand met TV alléén normaal ook wel toegang tot Mijn Telenet)... maar ken eigelijk niemand met Digitale TV alléén.
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

Wij hebben iDTV alleen en onze hgw stuurt geen homespot uit

Hebben geen mogenlijkheden om op onze hgw settings te geraken daar alles met internet in het grijs staat in "mijn telenet"
The eternal and true pessimist :D
Petervanakelyen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
Bedankt: 169 keer

Hier is een SBV5121 geïnstalleerd, ik heb die optie dus sowieso niet.
StefkeDB
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Ik erger mij hier aan.
Op het ogenblik dat ik de modem only heb genomen, werkte VOIP niet. Dat is de reden van mijn keuze, als klein bedrijf moest ik mijn VOIP hebben. Er is mij ook nooit verteld dat ze nadien met een homespot service gingen beginnen. Wij betalen evenveel als de anderen, maar worden uitgesloten van deze dienst. Telenet zou zijn positie hier moeten herzien.
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
Bedankt: 1542 keer

StefkeDB schreef:Er is mij ook nooit verteld dat ze nadien met een homespot service gingen beginnen.
Jawel! http://klantenservice.telenet.be/conten ... an-telenet
1.7. Telenet behoudt zich het recht voor de modem te gebruiken voor andere Diensten geleverd door Telenet of derden.
Achteraf komen klagen betekent dat je niet kan lezen.
Yogi
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 1 keer

StefkeDB schreef:Ik erger mij hier aan.
Op het ogenblik dat ik de modem only heb genomen, werkte VOIP niet. Dat is de reden van mijn keuze, als klein bedrijf moest ik mijn VOIP hebben. Er is mij ook nooit verteld dat ze nadien met een homespot service gingen beginnen. Wij betalen evenveel als de anderen, maar worden uitgesloten van deze dienst. Telenet zou zijn positie hier moeten herzien.
gewoon bellen en je situatie uitleggen. Komen ze je modem vervangen normaal gezien
laroyj
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 103 keer
Contacteer:

Heb ook een modem only en telenet telefonieen digitale tv , daarnast heb ik ook een account bij VOIPBUSTER die ik zowel op mijn Iphone als op een IPtelefoon gebruik zonder problemen! Vanwaar zou voip niet lukken op een modemonly? Het is gewoon kwestie van de juiste poorten openzetten.
SIPpoort 5060 en dan nog de poort voor de STUN-server.

Homespot werkt ENKEL wanneer je een actieve internetaansluiting hebt met de Wifi geactiveerd, een aantal zaken kan je idd wel op je digibox doen, maar dit is een andere ip-range met andere poorten waarop je pc niet werkt.
Mocht dit werken betaald niemand internet meer he :)
Dus mail en een aantal sites werken wel, handig is daarvoor dan het telenet toetsenbord te gebruiken, weet niet of dit nog verkrijgbaar is, ik heb er evt nog eentje te koop cvoor te geinteresseerden :)
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
boran_blok
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 70 keer

StefkeDB schreef:[...]Wij betalen evenveel als de anderen, maar worden uitgesloten van deze dienst. Telenet zou zijn positie hier moeten herzien.
Mensen met een wifi/router combo van telenet betalen privacy en controle over hun eigen netwerk, is mij een te hoge prijs voor homespot.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”