Je kan nu polls (peilingen) maken in "userbase suggesties" en in "allerlei". Pas op: je mag je poll opties achteraf niet veranderen, anders verlies je alle stemmen. Denk dus goed na:
* maak je aantal opties volledig
* maak ze voldoende duidelijk
Niemand is verplicht te stemmen.
Gelieve er rekening te houden dat dit pur een hulpmiddel is. De UB crew voelt zich niet gebonden door de uitslag van een peiling.
Polls geactiveerd
- Gent32m
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
- Bedankt: 118 keer
Bedankt.
Dat was snel !
Ik vermoed dat de uitslag (hoogstwaarschijnlijk) in het midden zal liggen.
Dus niet eerste optie of laatste optie.
Al zet ik er wel geen geld op in
Ben benieuwd...
Gent32m
Dat was snel !
Ik vermoed dat de uitslag (hoogstwaarschijnlijk) in het midden zal liggen.
Dus niet eerste optie of laatste optie.
Al zet ik er wel geen geld op in
Ben benieuwd...
Gent32m
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
- Gent32m
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
- Bedankt: 118 keer
Bedankt Goztow.
Jullie zijn een goede moderator crew. Dat verdient een bloempje.
En mag ook eens gezegd worden hé!
Bedankt ook dat jullie me toelieten (in het debat over de duimpjes) mijn verhaal te mogen doen. Zoiets is fijn. Discussies moeten kunnen. Zolang de mensen beleefd blijven (niet gaan schelden). Emoties mogen alvast niet te hoog gaan oplopen bij de mensen (dus let hierin op, met jullie duimpjes )
Over duimpjes gesproken. Ik heb een verzoek (tot verbeteringen) ervoor ingediend via e-mail.
En het debat (voor mezelf) ondertussen afgesloten.
Een samenvatting van mijn meest 'relevante' bijdragen (vanuit mijn eigen ogen bekeken dan), vind je hier
Genoeg geduimd.
Tijd om te gaan slapen
Gent32m
Jullie zijn een goede moderator crew. Dat verdient een bloempje.
En mag ook eens gezegd worden hé!
Bedankt ook dat jullie me toelieten (in het debat over de duimpjes) mijn verhaal te mogen doen. Zoiets is fijn. Discussies moeten kunnen. Zolang de mensen beleefd blijven (niet gaan schelden). Emoties mogen alvast niet te hoog gaan oplopen bij de mensen (dus let hierin op, met jullie duimpjes )
Over duimpjes gesproken. Ik heb een verzoek (tot verbeteringen) ervoor ingediend via e-mail.
En het debat (voor mezelf) ondertussen afgesloten.
Een samenvatting van mijn meest 'relevante' bijdragen (vanuit mijn eigen ogen bekeken dan), vind je hier
Genoeg geduimd.
Tijd om te gaan slapen
Gent32m
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).