androidtablet 7" 4.0 voor 89 €, ervaringen?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 85 keer
Specificaties overgenomen van kruidvat.be
7 inch capacitive multi touch HD Scherm (17.5 cm)
1.2 GHZ Cortex A8 processor
3D accelerator voor snelle games
512 MB DDR3 geheuegen
4GB opslag (uitbreidbaar met microSD)
1.3 MP camera, speakers en microfoon
USB + HDMI full HD aansluiting
Draadloos Wi-Fi b/g/n
Extra sterke accu
2 jaar garantie
Android 4.0
-----------------
Voor maar €89 is dit nog een mooie deal. Met z'n 512 MB RAM en Android 4.0 verwacht ik eerder een traag beestje en het capacitieve scherm staat mij ook niet zo aan. Vermoedelijk zijn de andere onderdelen ook niet van hoogstaande kwaliteit (batterij?). Maar voor €89 kan je wel eens leuk experimenteren.
Update: Sorry aan degene hieronder. Ik heb mij vergist, ik haalde eventjes de termen capacitief en resistief door elkaar. Mijn voorkeur gaat ook uit naar een capacitief scherm.
7 inch capacitive multi touch HD Scherm (17.5 cm)
1.2 GHZ Cortex A8 processor
3D accelerator voor snelle games
512 MB DDR3 geheuegen
4GB opslag (uitbreidbaar met microSD)
1.3 MP camera, speakers en microfoon
USB + HDMI full HD aansluiting
Draadloos Wi-Fi b/g/n
Extra sterke accu
2 jaar garantie
Android 4.0
-----------------
Voor maar €89 is dit nog een mooie deal. Met z'n 512 MB RAM en Android 4.0 verwacht ik eerder een traag beestje en het capacitieve scherm staat mij ook niet zo aan. Vermoedelijk zijn de andere onderdelen ook niet van hoogstaande kwaliteit (batterij?). Maar voor €89 kan je wel eens leuk experimenteren.
Update: Sorry aan degene hieronder. Ik heb mij vergist, ik haalde eventjes de termen capacitief en resistief door elkaar. Mijn voorkeur gaat ook uit naar een capacitief scherm.
Laatst gewijzigd door driesve 04 apr 2012, 11:34, in totaal 1 gewijzigd.
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
dat capacitieve scherm vind ik eigenlijk een pluspunt.... resolutie vh scherm is wel niet opgegeven,.... weinig geheugen, trage processor...... maar voor die prijs kan je idd niet veel verkeerd doen, al zou ik misschien liever iets meer geven voor een bekender merk (dit is er blijkbaar één van de witte produkten?)
Laatst gewijzigd door xenne 04 apr 2012, 11:40, in totaal 2 gewijzigd.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
- Bedankt: 260 keer
Capacitief scherm is goed, ook 512MB is best goed als je het mij vraagt. (zeker voor een tablet van 90€)
Meer info op het internet over de tablet: zoek op Cherry Tablet.
PS: Dit is zelfs een geniale tablet voor die prijs... Het is niet uitzonderlijk goed, maar een lichtjes betere tablet kost al rap 300€. En nog een betere, met meer RAM al rap 400-500€.
Goede deal dus!
Meer info op het internet over de tablet: zoek op Cherry Tablet.
PS: Dit is zelfs een geniale tablet voor die prijs... Het is niet uitzonderlijk goed, maar een lichtjes betere tablet kost al rap 300€. En nog een betere, met meer RAM al rap 400-500€.
Goede deal dus!
Laatst gewijzigd door Dima_2005 04 apr 2012, 11:35, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 47 keer
Vraagje : "het capacitieve scherm staat me niet aan".
Ik ken veel te weinig van dit soort devices, maar hoort dat niet net een pluspunt te zijn ? Ik bedoel, in donkere verleden tijden had ik een resisitief scherm op mijn PDA, en dat was complete zooi ....
Is er iets anders/beters waar ik niet van op de hoogte ben, en zo ja, wat, en waarom is dat dan beter ? Kwestie van iets bij te leren.
Groetjes,
Ik ken veel te weinig van dit soort devices, maar hoort dat niet net een pluspunt te zijn ? Ik bedoel, in donkere verleden tijden had ik een resisitief scherm op mijn PDA, en dat was complete zooi ....
Is er iets anders/beters waar ik niet van op de hoogte ben, en zo ja, wat, en waarom is dat dan beter ? Kwestie van iets bij te leren.
Groetjes,
- xenne
- Elite Poster
en of deze effectief nog beschikbaar is in het kruidvat is een ander paar mouwen, denk ik. het gaat hier blijkbaar over een cherry Tablet M-677, voordeel is dat er deftige nederlandstalige support is via http://www.tabletsupport.eu/cherry/index.php
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 22 keer
Ik heb deze alvast afgeraden ... Heb gezegd om het eens ter plaatse te testen en kijken of het voldoet aan de behoeften ... ik vond het ook al raar dat er niets vermeld stond qua resolutie ... maar voor 89€ is het op zich wel niet slecht natuurlijk.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
Ik heb ook in kruidvat gestaan, dacht dat ik nog hoorde dat er 1 beschikbaar was. Maar zit dus in kast aan kassa, je kan dat niet zien werken of vasthouden. Dus dan koop je meestal kat in een zak van wit product. Door de camera resolutie heb ik ook afgehaakt. 't is natuurlijk altijd interessant om gewoon voor de goedkoop iets te kopen, die je na 1 maand opzij laat liggen.....
[
Post made via mobile device ]
[
![Afbeelding](http://userbase.be/forum/images/phone.png)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
Resolutie is maar 800x600.
Zie http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... es/1449465 en dan zoeken op M677
Zie http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... es/1449465 en dan zoeken op M677
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
- Petervanakelyen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
- Bedankt: 169 keer
Resolutie is 800x480. Ik heb er zelf eentje en dingen zijn geen snelheidsmonster maar draaien prima ICS en goed bruikbaar als tablet voor internet/mail. Er zijn ook custom ROMs (die in dit topic staan).
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
Grappig dat ze HD scherm zeggen terwijl de 7" 800x600 pixels heeft.
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
- Petervanakelyen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
- Bedankt: 169 keer
800x480
De CPU klokt ook standaard op 1GHz (en kan met een overclock op 1152MHz worden gezet). Die 1.2GHz is dus ook uit de lucht gegrepen.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
- Elite Poster
de 10 inch versie nu in kruidvat beschikbaar voor 139€ (met gratis 4 GB micro SD)
2 jaar garantie & pick-up & return
http://nl.kruidvat.be/domains/kruidvat/ ... azine.html
2 jaar garantie & pick-up & return
http://nl.kruidvat.be/domains/kruidvat/ ... azine.html
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
- Bedankt: 40 keer
Nu vraag ik me nog altijd af of die dingen een beetje deftig werken? @Petervanakelyen, jij hebt zo'n 7" model nu meer dan een maand, ben je er nog tevreden mee? Is het een aanrader? In mijn concrete geval zou het vooral dienen om 's avonds wat op te kunnen surfen zonder dat ik in "afzondering" moet gaan om aan de pc te gaan zitten.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 215 keer
Van die spotgoedkope onbekende tablets blijf ik alvast weg; de batterij ga nie zo lang mee, ge kunt dan die of die app niet installeren, dikwijls snel kapot ook en het lijstje kan wel nog aangevult worden, mss dat touchscreen die zo goed niet reageerd als bij de betere en bekendere modellen en das nu net echt wel nodig om makkelijk, vlot en snel en soepel te willen scrollen en surfen.
Een ipad 2 2de hands kan je mss nu al voor iets minder dan 300 euro aangeraken (alleen oplette van wie je koopt).
Ipad 1 moet je nimmer kopen, zijn redenen voor
.
Een ipad 2 2de hands kan je mss nu al voor iets minder dan 300 euro aangeraken (alleen oplette van wie je koopt).
Ipad 1 moet je nimmer kopen, zijn redenen voor
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ge kunt ze kussen
-
- Elite Poster
oh ja... Ik heb bv ondertussen de Ramos W17Pro gezien, kost 100€ (uit china, incl. DHL levering!)
Moet zeggen: redelijk goed scherm (geen ips, maar nog steeds een goede TN), supersnel, games werken probleemloos, Android 4.0, ...
Ik moet zeggen, de iPad2 is daar NIKS tegenover... Het ding is echt zalig
Enige wat wel is: ja, de batterij gaat maar 4-5u mee, maar nog steeds...
Ik denk dat het dom is om in de Kruidvat/Lidl/Blokker/... een tablet te gaan kopen, voor hetzelfde geld haal je een stukken betere tablet uit china.
*Er zijn ook tablets met IPS scherm, dan wel 120€ - wel geen dual-core dan. Ondertussen zijn ook tablets aan 150€ voor dual-core, 9.7" IPS (iPad formaat), ...
Binnen een maandje komen er wel meer IPS-tablets op de markt met dual-core etc...
Dus ik ga er niet mee akkoord dat je beter een iPad2 koopt.
Moet zeggen: redelijk goed scherm (geen ips, maar nog steeds een goede TN), supersnel, games werken probleemloos, Android 4.0, ...
Ik moet zeggen, de iPad2 is daar NIKS tegenover... Het ding is echt zalig
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ik denk dat het dom is om in de Kruidvat/Lidl/Blokker/... een tablet te gaan kopen, voor hetzelfde geld haal je een stukken betere tablet uit china.
*Er zijn ook tablets met IPS scherm, dan wel 120€ - wel geen dual-core dan. Ondertussen zijn ook tablets aan 150€ voor dual-core, 9.7" IPS (iPad formaat), ...
Binnen een maandje komen er wel meer IPS-tablets op de markt met dual-core etc...
Dus ik ga er niet mee akkoord dat je beter een iPad2 koopt.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Het enige "nadeel" van een capacitief scherm is dat je het met een vinger moet aanraken, dus niet met een pen of zo.kaween schreef:Vraagje : "het capacitieve scherm staat me niet aan".
- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
Ook daar bestaan speciale pennetjes voor ![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Elite Poster
http://nl.kruidvat.be/domains/default/p ... ablet.aspx
weer een nieuw tabletje die de markt overspoelt....
gezien zijn prijs heel ok lees ik, wel geen BT en browser loopt wat traag.
low res camera
http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... /1505967/0
http://www.tabletguide.nl/22233/kruidva ... eo-review/
weer een nieuw tabletje die de markt overspoelt....
gezien zijn prijs heel ok lees ik, wel geen BT en browser loopt wat traag.
low res camera
http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... /1505967/0
http://www.tabletguide.nl/22233/kruidva ... eo-review/
- xenne
- Elite Poster
valt me wel op dat al die goedkope tabletjes op 4.0 draaien terwijl oa de dure tablet van samsung (P7500) de update nog steeds niet gekregen heeft...
-
- Elite Poster
indeed....
ook geen BT, scherm is capacitive en geen IPS display (kruidvat), FULL hd display die er geen is....en op het einde van de rit voldoen ze niet aan mijn 'eisen'...dan wacht ik wel liever wat...of geef 400 € aan een transformer die performant is...
ook geen BT, scherm is capacitive en geen IPS display (kruidvat), FULL hd display die er geen is....en op het einde van de rit voldoen ze niet aan mijn 'eisen'...dan wacht ik wel liever wat...of geef 400 € aan een transformer die performant is...
-
- Elite Poster
Goedkope tablets moet je uit China halen!
Ga me binnenkort een Aurora II aankopen, IPS scherm (stukken beter dan die van Kruidvat), dual core AMLogic CPU, dual core Mali 400 GPU,...
En dat allemaal voor een 110€ incl. DHL verzending
(mogelijk komen er wel taxen bij van zo'n 20€ max.)
Ik wil maar zeggen: de tablet uit de Kruidvat, blijkbaar is die echt niet geweldig, het is een scherm en da's alles. De CPU is een ALlwinner A10 (wat toch redelijk traag is). En vooral: blijkbaar is het ding zo instabiel als het maar kan zijn met een vreselijk bereik en een hoge battery drain.
Het is de Hyundai A7HD trouwens, moest je meer info willen. Het had potentieel om een populaire tablet te worden, maar door de veel problemen was het een complete flop. En nu dus bij de Kruidvat. (in NL zijn er veel mensen die de tablet gewoonweg terugsturen/teruggeven omdat het niet echt al te geweldig werkt, vooral de wifi en batterij)
Ga me binnenkort een Aurora II aankopen, IPS scherm (stukken beter dan die van Kruidvat), dual core AMLogic CPU, dual core Mali 400 GPU,...
En dat allemaal voor een 110€ incl. DHL verzending
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Ik wil maar zeggen: de tablet uit de Kruidvat, blijkbaar is die echt niet geweldig, het is een scherm en da's alles. De CPU is een ALlwinner A10 (wat toch redelijk traag is). En vooral: blijkbaar is het ding zo instabiel als het maar kan zijn met een vreselijk bereik en een hoge battery drain.
Het is de Hyundai A7HD trouwens, moest je meer info willen. Het had potentieel om een populaire tablet te worden, maar door de veel problemen was het een complete flop. En nu dus bij de Kruidvat. (in NL zijn er veel mensen die de tablet gewoonweg terugsturen/teruggeven omdat het niet echt al te geweldig werkt, vooral de wifi en batterij)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 74 keer
- Contacteer:
In de Carrefour staat er ook een in de reclame heb ik gezien
http://www.carrefour.eu/nl/carrefour-pl ... ef-week-25
pagina 34 in de folder
Yarvik Tablet TAB 224 (7") voor €79
Yarvik Tablet TAB446EUK (9.7", IPS) voor €199
http://www.carrefour.eu/nl/carrefour-pl ... ef-week-25
pagina 34 in de folder
Yarvik Tablet TAB 224 (7") voor €79
Yarvik Tablet TAB446EUK (9.7", IPS) voor €199
-
- Elite Poster
300€ voor een buchttablet, aub zeg...
Voor dit geld heb je een Archos 101 G9 Turbo + 3G stick...
Of een Samsung Galaxy Tab 10.1 uit NL
Enfin, heeeel erg overpriced voor zo'n bucht.![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Deze tablet zou 200€ max. mogen kosten.
Enfin, heeeel erg overpriced voor zo'n bucht.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
- vuurvos
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 211 keer
- Bedankt: 208 keer
- Contacteer:
Als er import taxen bijkomen + BTW aan 21 % op dat bedrag van 110 € mag je rekenen op meer dan 50 €. Weet waarover ik spreekDima_2005 schreef:En dat allemaal voor een 110€ incl. DHL verzending(mogelijk komen er wel taxen bij van zo'n 20€ max.)
![Headbang :bang:](./images/smilies/icon_headbang.gif)
-
- Elite Poster
Hmm, ik weet het niet hoor...
BTW 21% op 110€ = 23€ grofweg, maar ze geven de waarde altijd lager aan, dus daarom dat ik 20€ zeg.
Importtaksen hoeft niet betaald te worden onder de 150€
(trouwens, ik ga met HK post laten versturen -> minder kans op onderschepping + laatste 2 pakjes waren hier op 1 week tijd aangekomen, dus waarschijnlijk heb ik het sneller met HK post dan met DHL, aangezien je ook in postkantoor kunt ophalen met gewone post)
Maar goed, da's natuurlijk maar een mening, hier in Belgie tablet kopen heeft ook zijn voordelen (nl. garantie)
Maar, als je een keer goed bekijkt, de kruidvattablet heeft blijkbaar gigantische problemen met wifi, ze worden zelfs in NL niet meer verkocht en moeten teruggestuurd worden naar hoofdkantoor.
En Medion-tablets, tsjah, typische techniek van de Aldi, prijs is net iets te hoog voor wat het waard is.
BTW 21% op 110€ = 23€ grofweg, maar ze geven de waarde altijd lager aan, dus daarom dat ik 20€ zeg.
Importtaksen hoeft niet betaald te worden onder de 150€
(trouwens, ik ga met HK post laten versturen -> minder kans op onderschepping + laatste 2 pakjes waren hier op 1 week tijd aangekomen, dus waarschijnlijk heb ik het sneller met HK post dan met DHL, aangezien je ook in postkantoor kunt ophalen met gewone post)
Maar goed, da's natuurlijk maar een mening, hier in Belgie tablet kopen heeft ook zijn voordelen (nl. garantie)
Maar, als je een keer goed bekijkt, de kruidvattablet heeft blijkbaar gigantische problemen met wifi, ze worden zelfs in NL niet meer verkocht en moeten teruggestuurd worden naar hoofdkantoor.
En Medion-tablets, tsjah, typische techniek van de Aldi, prijs is net iets te hoog voor wat het waard is.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
- Bedankt: 13 keer
Weet het niet,Dima_2005 schreef:300€ voor een buchttablet, aub zeg...
Enfin, heeeel erg overpriced voor zo'n bucht.
is eigenlijk een rebranded Lenovo IdeaTab S2109,
met alle kabeltjes die je maar kunt bedenken erbij + de ALdi Garantie.
Ziet er een goede deal uit...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
- Contacteer:
@ahrand "+ de ALdi Garantie"
Eigenlijk is dat een groot misverstand. Aldi geeft NOOIT garantie, dat maakt deel uit van hun vrij uniek verkoopsmodel.
Bij hen kan je dus nooit terecht na aankoop (tenzij je heel snel bent voor een onmiddellijke omruil, maar die dingen zijn nooit meer in stock net nadat je de aankoop deed).
Aldi maakt wel contractuele afspraken met hun leveranciers dat zij de hele garantieboel moeten organiseren/oplossen.
Eigenlijk is dat een groot misverstand. Aldi geeft NOOIT garantie, dat maakt deel uit van hun vrij uniek verkoopsmodel.
Bij hen kan je dus nooit terecht na aankoop (tenzij je heel snel bent voor een onmiddellijke omruil, maar die dingen zijn nooit meer in stock net nadat je de aankoop deed).
Aldi maakt wel contractuele afspraken met hun leveranciers dat zij de hele garantieboel moeten organiseren/oplossen.
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
-
- Elite Poster
Datanews heeft blijkbaar ook dezelfde mening als mij:
http://datanews.knack.be/ict/producten/ ... um=twitter#
Archos 101 G9 (Turbo) - 260€
Archos 80 G9 (Turbo) - 250€
Samsung Galaxy Tab 2 7" - 275€
Asus Transformer (1) - 330€
Samsung Galaxy Tab 10.1 2 - 330€
Samsung Galaxy Tab 8,9 - 250€
Ik denk dat dat genoeg kwaliteitsvolle alternatieven zijn voor ongeveer dezelfde prijs.
En wel wat betere garnatie als de "aldi-garantie"
http://datanews.knack.be/ict/producten/ ... um=twitter#
Alternatieven:Het vorige model kostte 399 euro, dat is weinig voor een tablet zeker als je al de extra uitrusting meerekent. De huidige Medion Lifetab MD 99200 (9512) kost nog veel minder: slechts 299 euro. Hiervoor werd zowat op alles beknibbeld. Dat zijn echter geen besparingen meer, dat zijn veeleer Griekse toestanden. Wat ons betreft laat je dit tablet beter links liggen, de kans dat je vroeg of laat tegen één van de vele beperkingen botst is te reëel.
Ik denk dat dat genoeg kwaliteitsvolle alternatieven zijn voor ongeveer dezelfde prijs.
-
- Plus Member
Gekke uitspraken, ik heb al verschillende toestellen van Aldi gehad en af en toe eens moeten terugbrengen :fredo66 schreef:@ahrand "+ de ALdi Garantie"
- er is een korte termijn unieke, "no questions asked" omruilgarantie, moeilijk te krijgen in andere ketens, onmogelijk in webshops
- ik stuurde regelmatig al een laptop of PC op naar hun algemeen service center in Nederland. Perfecte regeling : via Kiala droppen in dichtsbijzijnde punt, enkele dagen later terug ophalen op dit punt.
- garantie van 3j bij Aldi, terwijl je normaal maar 2j hebt.
-
- Plus Member
Waar haal jij die prijzen vandaan ?Dima_2005 schreef: Alternatieven:
Ik denk dat dat genoeg kwaliteitsvolle alternatieven zijn voor ongeveer dezelfde prijs.En wel wat betere garnatie als de "aldi-garantie"
Ook zie ik dat de meeste van je voorbeelden lagere specs hebben en geen volledig accesoires-set.
Opgepast met lachen met de Aldi garantie als je gaat vergelijken met obscure webwinkels !
-
- Elite Poster
Lol, lagere specs, al deze tablets zijn ook dual-core, ook 1GB RAM, etc..
Prijzen heb ik uit de Pricewatch gehaald.![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Maar goed, heeft geen zin om Aldi-fanboys te overtuigen om deftige techniek kopen, doen jullie maar... Net zoals het geen zin heeft om Apple fanboys te overtuigen dat ze te veel betalen voor wat ze kopen.![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Prijzen heb ik uit de Pricewatch gehaald.
Maar goed, heeft geen zin om Aldi-fanboys te overtuigen om deftige techniek kopen, doen jullie maar... Net zoals het geen zin heeft om Apple fanboys te overtuigen dat ze te veel betalen voor wat ze kopen.
- Wicky
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 97 keer
- Bedankt: 8 keer
http://www.pocket-lint.com/news/42622/i ... hen-updatexenne schreef:valt me wel op dat al die goedkope tabletjes op 4.0 draaien terwijl oa de dure tablet van samsung (P7500) de update nog steeds niet gekregen heeft...
-Eric-UPDATE10 (20/06/12): Insiders are stating that Samsung will finally start with the Android 4.0 updates for the Galaxy Tab 7.7 – 8.9 – 10.1 in July and August. The 4.0 update will improve battery and speed amongst other things.
- vuurvos
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 211 keer
- Bedankt: 208 keer
- Contacteer:
Julie gaan bijzonder off-topic. De TS heeft het over een androidtablet van 7 " met Android 4.0 voor 89 € én de ervaringen hieromtrent ! Kan het terug on-topic ?