Oproep tot actie

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
A2F Staff

@ sgt - probleem daar is dat er een heel pak mensen hun email-adres ondertussen gewijzigd hebben en er maar enkelen daar een berichtje van sturen...

@ gast - dit soort posts resorteert dus effectief 't omgekeerde effect... maar soit in het land der blinden...
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Lion,

Mogen wij dan NIKS positiefs zeggen ? A2F is een kleine provider, dat weet en WIST iedereen toen hij eraan begon (wist je dat niet, dan heb je niet genoeg info opgevraagd toen je overstapte.)

Een kleine provider, die 1. Een nieuwe zeer interessant product levert, die 2. een kleinere prijs vraagt dan andere ISP's. die 3. reeds in het begin een beperkte website hadden.

Ik vind dan ook dat je van een kleinere isp (en dus met kleinere middelen) minder kan/mag verwachten dan een groot kanon zoals skynet of tiscali. Dat hun communicatie naar de klanten toe minder is, daar ben ik volledig mee akkoord. Maar dat laten we even in het midden.

Wat mij stoort, is dat ALS die isp dan toch eens de moeite doet om terug te antwoorden op dit forum na ALLE flames voordien, hij direct afgeschoten word. Wil een moderator er dan tussen bemiddelen dan word hij beschuldigd van nepotisme. Dat ik een beetje pro-adsl2fit ben wil ik gerust toegeven, ik ben namelijk tevreden over mijn verbinding. Dat anderen dat niet zijn wil ik ook geloven. Ik ben dan ook altijd de eerste om te proberen helpen op een constructieve manier.

Daarom, adsl2fit vraagt nu om een delegatie, waarom ? Omdat dit misschien een gemakkellijkere manier is voor een kleinere isp met kleinere middelen ? ik weet het niet, ik weet enkel dat de ISP toch een klein beetje moeite doet en dat ook dat niet word geapprecieerd. Neem toch gewoon aan wat je kan krijgen, gaat dat niet ... tja, mij best. Maar val dan niet een ander aan omdat je eigen mening anders is, dat noemt men hypocrisie.

Mvg,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
sgt
Plus Member
Plus Member
Berichten: 117
Lid geworden op: 30 okt 2003, 00:49
Locatie: heusden-zolder
Contacteer:

is het dan misschien mogelijk om hier een topic te starten waarin vermeld wordt welke werken er waar gepland zijn en welke problemen men hiervan kan ondervinden?
natuurlijk zonder dat er antwoorden van forumleden kunnen worden gepost.
anders wordt het weer onoverzichtelijk.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Sgt,

Zover zou ik nu ook niet gaan. Dat is nog steeds iets wat Webvisie zelf moet kunnen voorzien. Desnoods een pagina op hun nieuwe website :)

Ik had het enkel over de 'tig reacties hier op de vraag van die delegatie.

Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
sander

het probleem is ook dat scarlet een groot deel werken uitvoerd en a2f hier niet altijd van op de hoogte is...

dus ze weten zelf ook niet altijd direct waar er gewerkt wordt enz...
Amras

:? :? :? :? bla bla bla bla ..........



@a2fit ---> -Wat zijn de problemen die dit alles veroorzaken?
-Wanneer word het opgelost?
A2F Staff

En u bent? Want't is weer een enorm constructieve bijdrage die geleverd is...
sander

lol

ok ik zal het beschaafd proberen te zeggen al heb ik nu ander woorden in mijn hoofd zitte :p

mijn beste amras, ik zou denken dat u na het lezen van alle posts en moest u even nadenken, ook wel tot de conclusie komen dat als het zo eenvoudig was ze dit al lang hadden gezegt en ook in orde konden brengen.

Wa wilde nu da ze zegge: morge ist in orde jonge :p lol da ga toch ni, zelfs als ze wiste wa het probleem was, daar kunde toch nooit ne datum op plakke, alst dan ni lukt zaagt iedereen weer, precies nog niveel projecten gestart gij

learn to think before you act !
sander

tzijn trouwens lokale problemen dus wa zou het voor zin hebbe om int groot op hunne site te zetten: WIJ EMME PROBLEMEN, alsda maar bij paar mensen is...

maja ge hebt natuurlijk mensen waar het slecht gaat (effectief slecht) en ge hebt mensen waar het slecht gaat (ik kan maar 160gb downloaden)
Amras

Mss ligt het probleem bij de Verbruik volumemeter(geen idee wat voor iets), die mss iedereen in het oog houd, en als de unlimted contracten de 40 gig overschrijden, ze dan op Smallband zet :-o per vergissing.

Mss dom van mij ok, mor zou toch best kunnen :wink: :wink:
A2F Staff

@ amrass - U heeft het zelf aangegeven...
Gebruikersavatar
Styno
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1440
Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
Locatie: Somewhere over the rainbow....

Het wordt hier een verwarrende boel...

We kunnen beter een lijstje maken van vragen die aan Webvisie gesteld kunnen worden door 'de delegatie'.
Als we ze samenbundelen op het forum (bv. sticky-post die aangevuld wordt) kunnen de gebruikers achteraf niet komen klagen en kunnen de heren van Webvisie de antwoorden voorbereiden.
Kwestie van het een beetje gestructureerd te laten verlopen he...

Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
trigger
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 31 maa 2004, 15:52

Dit laatste voorstel van Styno vind ik anders geen slecht idee...
(Op voorwaarde dat de vragen beschaafd zijn uiteraard :p )
Gebruikersavatar
Snakehit
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 806
Lid geworden op: 05 mei 2004, 15:37
Locatie: Izegem, Belgie
Contacteer:

vraag 1:
Waarom is het contract 1 jaar en geen 3 maandelijks.
Gebruikersavatar
Styno
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1440
Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
Locatie: Somewhere over the rainbow....

Snakehit,

dat zijn keuzes die gemaakt zijn voor er ook nog maar sprake was van problemen.

De vragen waar ik zo meteen aan denk:
- als een bepaalde user snelheidsproblemen meld: Op welke punten in het netwerk is Webvisie verantwoordelijk en op welke punten kan er door Webvisie ingegrepen worden? (ook wat kan er nagekeken worden? logs/performance statistieken van routers/...)
- hoe is het te verklaren dat een user slechte snelheden heeft, een beetje erna weer goede, dan weer slechte, enz... (jojo-effect). Er moet toch ergens iets veranderen op de punten goed-slecht slecht-goed. Iets of iemand moet toch wijziginen doen. Worden die dan niet gelogd/doorgegeven?
- Webvisie maakt ons duidelijk dat wij hun technisch niets kunnen verwijten. Kunnen wij hen als gebruikers verderhelpen om deze toestanden in de toekomst te vermijden? Kunnen we samen iets doen?

laat maar komen...

Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
trigger
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 31 maa 2004, 15:52

Die 2de vraag van Styno was zowat de belangrijkste die ik in gedachten had...

Ook nog:Zitten we nu effectief op smallband of niet (ik zit voor zover ik weet nog steeds met een unlimited contract). Indien ja, waarom krijg ik hier geen enkele melding van ?

Indien dit trouwens het geval zou zijn, zou ik dit nog niet bepaald een probleem vinden, want, 40gb is idd genoeg.

Als je ziet, de service die a2f bied (normaal gezien goeie upload, 40gb & geen geblokkeerde poorten), dan is dit nog steeds de beste deal die je kunt krijgen voor dit bedrag dat wij maandelijks betalen . Daarom dat ik het geen probleem vind dat ik op smallband zit, maar, ik zou hiervan dan wel graag een melding krijgen.

En omdat ik geen enkele melding tot hiertoe ontvangen heb (ook niet op de status page), en spijtig genoeg de technische dienst praktisch niet telefonisch bereikbaar is, neem ik aan dat ik nog steeds niet op smallband zit. Dit wordt trouwes volgens mij ook gesterkt door het feit dat af en toe de snelheden WEL enorm goed zijn....

Verdere constructieve commentaar is welkom, en zal zeker voorgelegd worden op ons gesprek.

Greets,
Trigger

[mod="Sub Zero"]Post samengezet en typo in de edit verbeterd ;)[/mod]
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

kan iederen zijn vragen hier posten:
http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... 4013#44013
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Snakehit schreef:vraag 1:
Waarom is het contract 1 jaar en geen 3 maandelijks.


Snakehit,

Deze vraag snap ik niet goed eigenlijk. Het is toch iedere ISP zijn vrije keus hoe dit te doen. Een "waarom" steekt daar niet echt achter, buiten dan misschien een financieel aspect, maar dat is toch hun goed recht ? Of niet soms ...

Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
A2F
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 47
Lid geworden op: 26 sep 2003, 21:17
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

@ snakehit - sommige spelregels worden niet door ons bepaald maar door andere partijen, in dit geval is dit een BGC-regel waar we niet rond kunnen
Mr. Smith
Starter
Starter
Berichten: 15
Lid geworden op: 23 jun 2004, 22:28

trigger schreef:Ook nog:Zitten we nu effectief op smallband of niet (ik zit voor zover ik weet nog steeds met een unlimited contract). Indien ja, waarom krijg ik hier geen enkele melding van ?


Op mijn statuspagina zag ik
19/06/2004 14:01:01 Small-Band activated

Voor die users waarvoor de datalimiet reeds geldt ziet de statuspagina er lichtjes anders uit, namelijk met indicatie van het verbruikte volume
zie deze foto van alfadude
http://www.userbase.be/forum/download.php?id=642

Dus zou het me verwonderen als je dit niet ziet dat je officieel op smallband staat
Gebruikersavatar
Snakehit
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 806
Lid geworden op: 05 mei 2004, 15:37
Locatie: Izegem, Belgie
Contacteer:

A2F schreef:@ snakehit - sommige spelregels worden niet door ons bepaald maar door andere partijen, in dit geval is dit een BGC-regel waar we niet rond kunnen


Nou dat ik vind eens goed, reacties op post door de dealer zelf!
Doe zo verder A2F,
En dit is niet sarcatisch
trigger
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 31 maa 2004, 15:52

@ MR.Smith:
zoiets zie ik dus NIET op mijn statuspage, wat mijn vermoeden bevestigt dat het wel degelijk en technisch probleem is, en niets te maken heeft met mijn eventueel te groot verbruik (wat toch niet ver boven de 40gig zal liggen schat ik) :p
vroenkiewoenkie
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 25
Lid geworden op: 10 feb 2004, 14:41
Locatie: Antwerpen

gebruik je de juiste gegevens wel?

d'r staan er namelijk ook op die brief die je krijgt als je abo opgeleverd wordt

je moet je account-id 120 etc. en die andere code gebruiken

greetz
Light in the absence of eyes illuminates nothing
trigger
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 31 maa 2004, 15:52

@ vroenkie: ja, ik gebruik die 120-xxx login , 'k heb ze trouwes al beide geprobeerd
ook die login dus die ik bij signup gekrege heb om orderstatus te bekijken.

Anyhow, ik ben dit weekend ff weg (graspop), maar, in de loop van volgende week ofzo hoop ik in overleg met andere delegatieleden, de moderators & A2F een afspraakje te kunnen vastleggen.

Greets
Trigger

(ps: de MTU-trick kan al veel doen aan de frustratie... (lees: surfbaar))
A2F Staff

@ trigger - kan je acct-id ff doorgeven zodat we "de zaak" kunnen nakijken
Gast

zo mijne doodsbrief is vertrokken
R.I.P ADSL2FIT
A2F Staff

@GAst - waaawww wat zijn we weer constructief
Gebruikersavatar
Snakehit
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 806
Lid geworden op: 05 mei 2004, 15:37
Locatie: Izegem, Belgie
Contacteer:

Ik wil nu niet zitten mierenneuken, maar A2F Staff zou je AUB kunnen inloggen. Dan kunnen we met zekerheid zeggen dat jullie dat gepost heb. Niet dat ik dat niet vertrouw, maar iedereen kan zich A2F Staff noemen.
Hopelijk begrijp je dat...
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Ik heb net een IP-check gedaan en het is weldegelijk iemand van de A2F-staff ;)

Cheers
Afbeelding
Virus
Starter
Starter
Berichten: 23
Lid geworden op: 25 mei 2004, 17:24

I had speed good one week ago... Then a Disconnect.
As I connected again, my speed was with 6K/s.
I from then have, called every day with A2F and a TT opened
Meets everyone, they said something else and always lied.
My TT was simply closed Wednesday and was remedied the problem still not yet!!

A2F is a f*** Provider and the Service Suxxx :evil: :evil: :evil:
A2F
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 47
Lid geworden op: 26 sep 2003, 21:17
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

*zucht* Ofte het gevoel "waarom doen we in godsnaam nog moeite?"
rtl
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 791
Lid geworden op: 22 maa 2004, 15:29
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 31 keer

ik vind dat je nog bijzonder veel noten op je zang hebt "A2F"

en waarom in hemelsnaam zit je problemen "aan te pakken" op een forum
hier zit slechts 5% van alle gebruikers

incompetent geklungel noem ik dat
A2F
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 47
Lid geworden op: 26 sep 2003, 21:17
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Zeer constructieve bijdrage alweer...
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Reutel, pak gewoon aan wat je kan krijgen. Als je er niet wil van weten, reageer er dan gewoon niet op. Maar verpest het niet voor de gebruikers die er wel positief tegenover staan.

Cheers
Afbeelding
pluppie
Member
Member
Berichten: 70
Lid geworden op: 19 apr 2004, 12:12

Ik heb A2F ook een aangetekende brief gestuurd (geen doodsbrief zoals hierboven, maar na 2 blz lezen zullen ze het wel doorhebben).
Ik snap niet dat A2F hier reacties typt. Waarom maken jullie zelf geen forum op jullie website? Waarom staat de helft van de tijd jullie BETALEND! nummer op non-actief? Waarom zitten jullie mensen de hoek in te duwen terwijl jullie eens goed moesten nadenken over jullie eigen acties ten opzichte van de klant?
Ik ben niet hier om weer het vuur aan te steken, maar persoonlijk vind ik A2F één van de meest arrogante firma's die ik ooit ben tegengekomen.
En hier dan reageren op klanten (die jullie tenminste een loon betalen) die het beu zijn om als vodden behandeld te worden, vind ik helemaal onprofessioneel.
A2F Staff

@ pluppie - een doordenkertje : het is een tweesnijdend zwaard en de beste stuurlui staan aan wal...
rtl
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 791
Lid geworden op: 22 maa 2004, 15:29
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 31 keer

@A2F: boezem - hand - eigen - steken - in - de

maak een zin
Tae
Premium Member
Premium Member
Berichten: 520
Lid geworden op: 21 nov 2003, 16:20
Locatie: Antwerpen

Ik weet niet maar tis al een tijdje geleden dat ik nog naar mijn statuspagina heb gegaan :wink:

Dus heb ik maar ffe terug geporbeert wat zie ik een andere website :eek: maar kan niet op statuspagina meer lijkt wel of ze nog bezig zijn die webpaginas te maken???

Ik zou graag eens willen zien hoeveel maanden ik nog te gaan heb :-)

Ik heb niet echt te klagen hoor maar
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Sat Jun 26 2004 om 22:10:27 UTC+0200)

Download : 113.4 KByte/sec
Upload : 48.4 KByte/sec

altijd die onregelmatigheden in dag en nacht hangen echt mijn voeten uit de laatste 2 weken daarvoor had ik 1 maand goeie speeds maar daarvoor was het nog veel erger lees de threads maar van mij :wink:
A2F
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 47
Lid geworden op: 26 sep 2003, 21:17
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

@ Reutel - een thread volledig lezen doet soms wonderen... en nog : kritiek is gemakkelijker dan oplossen...

Wat me trouwens opvalt : "anonimiteit is het wapen van de zwakkere"
Plaats reactie

Terug naar “ADSL2FIT”