Ik begrijp dit dus niets, er komt ook niets overeen met 1 of ander pack, ik dacht dat alles ging overgezet worden naar de nieuwe packs?
Als ik de Belgacom website ernaast zet zie ik het volgende:
Prijs Internet Maxi (komt overeen)
Prijs TV (komt overeen)
Dan krijg ik een korting (wat niet hetzelfde is als een pack van internet + tv).
Ik huur ook een tablet, volgens mij is deze de spelbreker
Vervolgens heb ik een internet mobile start (was verplicht ten tijde van de huur van de tablet).
Door internet overal heb ik 250mb extra (gratis).
Ik zou toch denken dat ik Pack Maxi heb (internet + tv + tablet) maar dan zou ik 1GB extra moeten krijgen, en niet de 250mb die ik nu heb.
Ik heb nu precies de eigenschappen van Pack Comfort maar dan voor een duurdere prijs.
In een Belgacom winkel wisten ze me te vertellen dat ik moest bellen naar de Belgacom helpdesk (nr op factuur)
Dit heb ik gedaan, daar hebben ze me gezegd dat ik terug moest gaan naar een Belgacom winkel.
Blijkbaar doordat er een tablet op mijn factuur staat kan/wil niemand mij helpen.
Wat ik eigenlijk gewoon wil weten (en als niemand mij hier kan helpen ga ik terug naar een Belgacom winkel):
1) kan ik van die mobile start vanaf geraken (5 euro per maand) aangezien dit totaal overbodig is
2) ten tijde van het contract kon ik na 2 jaar de tablet overkopen voor 100 euro, is dit nog steeds zo
3) kan ik mijn abonnement (internet) downgraden? naar Start bv.
4) Kan ik de tablet gewoon overkopen?
Hopelijk weet iemand raad.
Alvast bedankt.