En als uw toestel dat je gekocht hebt bij de winkel in de buurt kapot gaat, moet je niet naar deze winkel "lopen"?..
En wat dan als uw toestel pick-up and return garantie heeft?.. Dan moet je enkel bellen en komen ze hem ophalen
Feit is dat je bij zowel online aankopen als in de winkel problemen kan krijgen. Ik zou enkel iets bij de elektrozaak kopen en zo een pak meer uitgeven voor de service. Maar heb al vaak genoeg gemerkt dat ze tegenwoordig geen service meer bieden bij deze winkels. Een aantal zaken die ik al heb meegemaakt:
1) Om aanspraak te maken op een vervangtoestel bij BelCompany moest je een verzekering op uw gsm van 9euro per maand afsluiten.
2) Een gsm die ik net gekocht (Essec) had begaf het na reeds 1 dag . Binnengedaan en een maand later was deze zogezegd gemaakt, diezelfde dag merkte ik dat het toestel terug hetzelfde probleem vertoonde. Opnieuw binnengedaan en opnieuw een maand zonder de nieuwe gsm gezeten. Bij de winkel weigerden ze om mij gwn dezelfde gsm nieuw te geven. Over klantenservice gesproken...
Bij replacedirect heb ik ooit een verkeerd item toegestuurd gekregen. Ze hebben mij het juiste item teruggestuurd zonder kosten. Dat noem ik pas service!! Ok, ik heb wel een aantal keer moeten bellen en er moeite voor moeten doen, maar dat zou je evengoed bij de winkel om de hoek gedaan moeten hebben..