Base 70 naar Proximus Generation Connect

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Alexke
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 17 keer

De tittel verduidelijkt al veel ,

70 euro excl. in de maand is veel , vroeger belde ik veel omdat ik op kot zat in Leuven en mijn ex in Antwerpen. Hierdoor kwam ik aan een 18tal uur per maand.
Tegenwoordig haal ik uiterst zelden 5 a 7 uurs . met ongeveer 300-500 sms'jes .
Mijn data verbruik zit altijd over de 500Mb. Dit komt meestal omdat ik een personal hotspot op mijn iPhone laat draaien als ik mijn iPad of Laptop gebruik.
mijn abonnement loopt nog tot augustus 2012

Dus mijn vraag is :
Hoe zou ik het beste overschakelen ? aangetekende brief? Behou ik mijn nummer dan nog?
En is mijn keuze nog intressant als ik overschakel naar PGC?

kwa Base en MV ben ik het een beetje beu , heb constant dropped calls in de trein , en zelfs in Brussel centraal .
Ben benieuwd :wink: !
Specs: Intel i7 5960x @ 4.3ghz - Rampage V Extreme - 16gb DDR4 Dual Channel 2800mhz - 2 x 980GTX Ti - AX1200i - 1Tb Samsung 840 EVO
GSM : Duosim Base Business 7 : iPhone 6S + iPhone 5S
Tablet : iPad Air 2
Belgacom TV en Intense Internet
Ramaht
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 150 keer

Je moet in augustus enkel GC aanvragen met nummeroverdracht, de opzeg van je huidige abonnement gebeurt dan normaal automatisch door proximus.
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 85 keer

Voor uw belprofiel is Proximus Generation niet zo interessant, tenzij er "bel"-bundels bestaan waar ik geen weet van heb.
5 à 7 uur per maand = 300 à 420 minuten = € 75 à €105 per maand.

Als ik eventjes mij beperkt tot Proximus, ben ik het volgende tegengekomen (inclusief promo)
  • Onbeperkt bellen/smsen + 1 Gb: €80
  • Mobile Favorite 35: €30 (300minuten bellen of smsen + 50 MB) + extra surfbundel (die ik momenteel niet vind)
  • Mobile Favorite 55: €50 (600minuten bellen of smsen + 50 MB) + extra surfbundel
Voor sms'en en internet zou ik zeker Generation Connect nemen, voor uw belgedrag lijkt dat op het eerste zich niet zo goed.

PS: Misschien kan iemand die aanvullen/ontkrachten, want ik ken de abonnementen niet vanbuiten.
PS2: Kan je bij BASE(oude abonnementen) niet na 18 maanden gratis opstappen? Of was dat enkel vroeger zo?
krisken
Moderator
Moderator
Twitter: kriskenbe
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Ik heb gelezen dat je base wat beu bent maar mss eens denken aan base c?

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
Bedankt: 149 keer

Ik dacht dat Base geen minimum contractduur meer toepast, dus je kan meteen opstappen. Wel best navragen of dat ook voor bestaande abonnementen geldt.
Treinen en zorgeloos internetten zijn helaas niet echt verenigbaar, ook met Proximus niet.
Met bellen in de trein heb ik geen ervaring bij Proximus.
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

driesve schreef:Voor uw belprofiel is Proximus Generation niet zo interessant, tenzij er "bel"-bundels bestaan waar ik geen weet van heb.
5 à 7 uur per maand = 300 à 420 minuten = € 75 à €105 per maand.

Als ik eventjes mij beperkt tot Proximus, ben ik het volgende tegengekomen (inclusief promo)
  • Onbeperkt bellen/smsen + 1 Gb: €80
  • Mobile Favorite 35: €30 (300minuten bellen of smsen + 50 MB) + extra surfbundel (die ik momenteel niet vind)
  • Mobile Favorite 55: €50 (600minuten bellen of smsen + 50 MB) + extra surfbundel
Voor sms'en en internet zou ik zeker Generation Connect nemen, voor uw belgedrag lijkt dat op het eerste zich niet zo goed.

PS: Misschien kan iemand die aanvullen/ontkrachten, want ik ken de abonnementen niet vanbuiten.
PS2: Kan je bij BASE(oude abonnementen) niet na 18 maanden gratis opstappen? Of was dat enkel vroeger zo?
Voor uw belprofiel is GC ideaal icm voip (1,2eur/maand, gans europa nationaal, gsms aan 2,5c/min)!
ChelloExtremer
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 30 keer

johcla schreef:Ik dacht dat Base geen minimum contractduur meer toepast, dus je kan meteen opstappen. Wel best navragen of dat ook voor bestaande abonnementen geldt.
is ook voor bestaande abos ... http://userbase.be/nieuws/telecom/941-b ... e-freedomq
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Mja, meh meh... :p Met Base heb ik ook wel vaak problemen in de wagen, trein,... oproepen die wegvallen of er niet meteen doorgaan... Met dezelfde GSM een Proximus kaartje erin, geen enkel probleem meer... Maar zo erg is het nu ook niet en ik betaal liever 70 EUR aan Base dan aan Belgacom.
Als ik over de grens ga met bvb Frankrijk krijg ik praktisch meteen wanneer er geen Proximus signaal is een andere Franse operator.
Bij Base moet ik soms manueel gaan sukkelen... Echt niet normaal en zeer tijdrovend!

Dus ja, al bij al zou ik voor de kwaliteit terug gaan bij Proximus...

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”