Oproep tot actie

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
triggertje

Ik weet dat er al veel over geleuterd en gezeverd is,
maar, bij deze, zou ik graag iedereen die nog steeds dezelfde problemen ondervind (ie. geen upload, en praktisch geen download), willen oproepen om eindelijk eens samen de handen in elkaar te slaan.

Mijn voorstel is een gezamelijke (ludieke) betoging op de Oudaan in Antwerpen.

Ik weet dat dit belachelijk klinkt, maar, betogingen krijgen meestal wel media aandacht. En media aandacht is denk ik net wat we nodig hebben.

Daarom doe ik hier officieel een oproep aan iedereen om een gezamelijke datum af te spreke, zodat we zoveel mogelijk mensen op de been krijgen.

Want, ik geloof dat we met zijn allen het over 1 zaak eens zijn:
DIT KAN NIET MEER !

Nota: Ik zou het apprecieren als de moderators dit topic eens open laten, en de lezers ervan zich kunnen inhouden, en het flamen achterwege laten.
Zodat we eindelijk eens gezamelijk actie kunnen ondernemen.

Maw: alleen deftige reply's aub...

Dank bij voorbaat
(een zeer gefrustreerde) Trigger
inter
Pro Member
Pro Member
Berichten: 331
Lid geworden op: 06 nov 2003, 08:50

laat maar weten wanneer

inter
Nobody is perfect but I'm f*** close [Clawfinger]
A2F Staff

Met betogen en andere acties is er geen van de partijen gediend, noch jullie als klant noch wij als bedrijf.

Wij hebben destijds reeds opgeroepen om een delegatie van de gebruikers samen te stellen die we dan zouden ontvangen. We hebben daar echter nooit antwoord op gekregen omdat er blijkbaar geen interesse bestond.

Bij deze willen we deze oproep nogmaals herhalen, omdat overleg nog altijd veel constructiever is dan in het rond schieten op alles en iedereen die je maar tegenkomt.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

A2F Staff begrijpt het duidelijk nog niet... mensen willen geen delegaties sturen om de zoveelste uitvluchten te horen, en wie daar dan ook de oorzaak van mogen wezen. Jullie klanten willen gewoon een ADSL aansluiting die de term breedband waardig is en constant werkt... niet meer, en ook niet minder.

Als je een eerlijk bedrijf was kwam je hier dan ook eerder vertellen dat je alle klanten kosteloos de kans geeft om zich af te sluiten zonder verdere boetes en wat dan ook. Tevens zou je melding maken op je homepage dat je momenteel niet in staat bent de overeengekomen service te leveren aan je klanten.

Maar nee... A2F blijft lekker zijn klanten bedriegen door het niet leveren van de correcte service, en waar nodig met de nodige dreigementen tot afsluiten en het ondertekenen van nieuwe contract voorwaarden.

Op een bedrijfje als dat van jullie mag er van mijn part gerust een witte mars komen.
bubbs
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 14 apr 2004, 11:21
Locatie: ergens in de noorderkempen

Komt nu wel goed uit voor A2F dat ze in A'pen zitten... Quasi onbereikbaar als ik het journaal van deze middag mag geloven :-)

Als het enigszins te combineren valt met m'n werk sta ik er zeker.
Triggertje

Ow, dit was een snel antwoord

Het zou me een eer zijn deel uit te mogen maken van een delegatie A2F users, om de problemen uit de doeken te doen als volwassen mensen.

Daarom ben ik ook ZEER verheugd zo snel antwoord te krijgen van een A2F medewerker.

Dit is tenminste constructief, in tegenstelling tot alle reeds eerder gevoerde flamewars.

Ik stel voor om zo vlug mogelijk een afspraak te regelen die voor beide partijen mogelijk is.

Met dank bij voorbaat,
(een al iets minder gefrustreerde) Trigger
Gast

Addendum: @r2504, ik snap de frustratie volledig hoor,
maar, ik denk dat we toch beter proberen te praten met de a2f staff.

Door a2f rechtstreeks als bedrijf aan te vallen gaat er zeker niks constructiefs uit de bus komen....

The least we can do is give it a try...
canabeez
Plus Member
Plus Member
Berichten: 147
Lid geworden op: 18 dec 2003, 14:23

Ik sluit mij hier bij aan, ben kandidaat voor de delegatie.
Altijd te vinden voor een deftig & grondig gesprek.

greets
Bossie
Plus Member
Plus Member
Berichten: 221
Lid geworden op: 04 maa 2004, 14:29
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Delegatie, delegatie, als ze nu nog niet weten wat er mis is, dan zullen ze het volgens mij nooit weten.
AF Staff

Zoals reeds eerder gemeld zijn er op lokaal niveau nog problemen mogelijk. Dit blijkt ook uit de resultaten van de UB-snelheidstest.

Deze worden stuk voor stuk bekeken en afzonderlijk behandeld.

[mod]Door noppes: dubbele post verwijderd...[/mod]
Gebruikersavatar
metal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 767
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
Locatie: mol
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

AF Staff schreef:Zoals reeds eerder gemeld zijn er op lokaal niveau nog problemen mogelijk. Dit blijkt ook uit de resultaten van de UB-snelheidstest.

Deze worden stuk voor stuk bekeken en afzonderlijk behandeld.


Hier wil ik op antwoorden. bekijken kunnen jullie wel maar hoe gaan jullie die behandelen? of krijgen jullie nu weer ip adressen van die speedtests? want als dat zo is doe ik hier nooit geen speedtest meer. da is mijn menig. dus als je geen ip adressen ervan krijgt sta je hier maar wa te lullen en te liegen en daar kan ik absolut nie tegen.
A2F Staff

Wij krijgen GEEN IP-adressen, maar wij gebruiken de gegevens die de gebruikers ons zelf doorsturen, zodat wij perfect weten wie-wat-waar.
Gebruikersavatar
metal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 767
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
Locatie: mol
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

A2F Staff schreef:Wij krijgen GEEN IP-adressen, maar wij gebruiken de gegevens die de gebruikers ons zelf doorsturen, zodat wij perfect weten wie-wat-waar.


Wat zijn jullie dan met de UB speedtests? niks dan.
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Metal,

Volgens mij willen ze bedoelen dat uit de speedtests al duidelijk te merken is dat het bij verschillende mensen al WEL opgelost is. Als ik zelf de maandelijkse grafieken bekijk is er ook een merkbare stijging.

@Alle anderen,

Graag hadden wij als Userbase uit ook geweten wie er interesse heeft voor die "delegatie". Graag dan ook een PM aan mij of een andere moderator als jullie willen gaan. Zodoende kunnen wij als afzonderlijke partij alles organiseren. Tevens zal er dan ook een delegatie van userbase aanwezig zijn bij de eventuele meeting.

Grtz,

sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Amras

Phiuew ben ik blij dat ik niet de enigste ben , dat deze probs heeft :lol: :lol: van 4 kb downstream en 0.5kb upload :eek: , duurt al bekan een week. Was zelfs al van zin pc te formateren,om de mogelijkheid van iet ofwa virus dat men speed aantast te verwijderen. Hoop datdit alles rap paséé is.

Make Love Not War ---> But Get It SORTED Soldier!!!!
trigger
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 31 maa 2004, 15:52

@ Amras: 't probleem ligt ni bij u vrees ik....
@ Sasuke: de PB is verstuurd

Trigger
goos
Plus Member
Plus Member
Berichten: 104
Lid geworden op: 07 apr 2004, 13:42

Ik snap niet dat jullie daar in geloven, de post van r2504 is vrij rechtaan en ook vrij duidelijk, en zegt hoe de zaken werkelijk horen te zijn
sander

goos schreef:Ik snap niet dat jullie daar in geloven, de post van r2504 is vrij rechtaan en ook vrij duidelijk, en zegt hoe de zaken werkelijk horen te zijn


dus ik veronderstel, dat als je dit zomaar kunt zeggen, u weet wat er exact gaande is bij webvisie, u hebt dit gezien of hebt hier bewijzen van?

anders weet ik niet hoe u zo'n statement zou kunnen maken?
goos
Plus Member
Plus Member
Berichten: 104
Lid geworden op: 07 apr 2004, 13:42

't gaat er hem niet over wat problemen er zijn..

het gaat hem erover dat ze een dienst willen leveren die ze niet kunnen leveren.

Dat heeft een reden/oorzaak, maar de kredieten om die op te lossen zijn reeds lang verstreken, en de enige faire aanpak die hun nog rest is mensen laten vertrekken als ze willen; en juist niet hun klanten nog wat meer tergen door ze af te sluiten voor het minste en gewijzigde contracten te verplichten

Voorts is het ook vrij duidelijk dat ze de limieten niet invoeren bij vroegere users, enkel en alleen om dat ze dan iedereen de kans moeten geven hun contract te herzien.

En top of the bill is dat ze niet eens een faire opzegvergoeding vragen. Met 60 euro opzeg zijn hun kosten reeds meer dan gedekt.
A2F Staff

*zucht* IK begin stilaan te begrijpen waarom de andere ISPs zich gewoon afsluiten en in een cocoon zitten... Van zodra je ook maar een ietsiepietsie opening geeft...

Jammer genoeg voor hen is er meer voor nodig dan een hoopje "immer malcontenten" om mij goed humeur er onder te krijgen...

Ik begin stilaan ook meer en meer de indruk te krijgen dat er hier een aantal van onze concullega's bewust zitten te "stoken" en ik, en met mij nog een hoop mensen, zou(den) nu ook wel stilaan willen dat iedereen die GEEN abo bij ons heeft zijn commentaar voor zich houdt of deze gaat geven bij zijn eigen ISP. Als je niks constructief te vertellen hebt, kan je je tijd beter op een andere manier gebruiken...
sander

euhm een dienst niet kunnen leveren?

Ik ken anders meer dan genoeg mensen die wel een deftige snelheid halen en heeeeeeeel wat kunnen downloaden...

er zijn er idd een paar waar het nog slecht gaat en daar zijn ze ook mee bezig... die manne kunne ook ni toveren eh !
Weetgraag
Erelid
Erelid
Berichten: 2117
Lid geworden op: 15 sep 2002, 08:50
Locatie: Zelzate Belgie
Contacteer:

A2F Staff schreef:*Ik begin stilaan ook meer en meer de indruk te krijgen dat er hier een aantal van onze concullega's bewust zitten te "stoken" en ik, en met mij nog een hoop mensen, zou(den) nu ook wel stilaan willen dat iedereen die GEEN abo bij ons heeft zijn commentaar voor zich houdt of deze gaat geven bij zijn eigen ISP. Als je niks constructief te vertellen hebt, kan je je tijd beter op een andere manier gebruiken...


Ik heb me nooit in de A2Fdiscusie bemoeid maar nu wil ik toch ook een woordje kwijt.
A2F:
- De reclame was mooi zolang het duurde
unlimited , hoge up en download, alles wat jonge mensen wilden
- Bij problemen met 10 abo's geen prob maar èèns de klachten binnenliepen als regenwater was het gedaan met de service.
- Dat de problemen niet alleen van jullie kwamen weten we ook maar informeer de mensen met een eerlijke uitleg en draai er geen doekjes om. En eer jullie reageren hierop kom niet af met juridische termen of stukjes uit jullie userpolicy want daar hebben het groot aantal jongen mensen toch geen boodschap aan.
Conclusie: Doe voor de klanten wat jullie beloofd hebben en bouw eerst geen luchtkastelen om ze daarna weer weg te blazen.
Voor de Users:
- De laatste tijd zijn er verbeteringen dus die mensen zijn misschien de goede weg op.
- De grote downloaders onder jullie vraag ik èèn ding, is dit echt nodig om 150 à 250 gig te downloaden. De kick om de laatste film, mp3 en software downloads te hebben is leuk maar dan kom je niet aan die getallen als er geen illegale activiteit mee gemoeid is. Ik las hier ergens dat hij/zij 1 gig download aan (Windows)updates, antivirus enz.. (ga elders zeuren dan hè)
- A2F is met iets gestart wat ze niet konden waar maken maar misschien waren zij ook zo lichtgelovig toen ze met die grote bazen aan tafel zaten en hebben zij geen waterdichte kontrakten getekend.
Conclusie:
Eerst eens in eigen boezem kijken zoals A2F moet doen.

Voor A2Fstaff, nee ik ben geen User bij jullie(zoals jullie al wel weten)
hoe het komt dat jullie geen open spel spelen weet ik niet. Dit is wat jullie users willen, gewoon de waarheid.
Dat er hier een paar tussen zitten die wel nooit zullen leren dat er aan alles wel een paar regels te volgen zijn moet je er bij nemen.
Hetgeen al deze posts(zelfs een apart forum) veroorzaakt heeft hebben jullie een groot deel aan jullie zelf te danken.
Daar zou ik toch eens serieus over nadenken........

Greetz
Weetgraag :wink:

PS: ik ben SkynetUser :twisted:
"Carpe Diem"
A2F Staff

@Weetgraag... jouw post is een vb van een antwoord zoals het zou moeten zijn :-)

Wel, om eerlijk te zijn, ik denk dat we juist te open zijn geweest, maar dat dat door de mensen niet geaccepteerd wordt :-s

Wat betreft die voorwaarden van het contract, die waren idd. wat we beloofden... Wij konden het waar maken, alleen zijn er nog altijd een aantal andere partijen waar je rekening moet mee houden... En sommige dingen kan je nu eenmaal niet neerschrijven... if u catch my drift...
trigger
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 31 maa 2004, 15:52

@Iedereen : ik had DUIDELIJK aan het begin van dit topic gevraagd er niet het 1000x ste moppertopic / flametopic van te make, dus, idd, as je niks constructief te zegge hebt, STFU aub. Vat dit aub niet slecht op, ik begrijp de frustratie hoor.....

@A2F Staff : ik hoop dat u nog steeds bereid ben een deftig gesprek te voeren

Sorry voor deze reactie, maar, met kibbelen raken we er gewoon niet uit !

Groeten,
Trigger
A2F
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 47
Lid geworden op: 26 sep 2003, 21:17
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

@Trigger - Ik zou echt niet weten waarom niet... 't Is alleen weer maar eens bewezen dat er een aantal mensen het gewoon niet kunnen laten om naar eender wat te gooien...
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

De snelheid is bij mij perfect en ik kan geloven dat sommige mensen hun daar aan ergeren als de snelheid heel slecht is.

Ik vind dat alles nu goed marcheert, maar ik vind ook dat A2F de mensen beter moest inlichten als er zich problemen gingen voordoen of als ze testen gingen uitvoeren want soms had je enkele uren geen internet en dan wist je niet of het de provider was of je computer, als je dan met een ander abonnement inlogde dan zag je hier op het forum heel wat posts staan van mensen met hetzelfde probleem en dan wist je dat het de provider was.

Dus ik wil gewoon zeggen dat de communicatie naar de klanten toe moet verbeteren.
Gast

JUllie kunnen om te beginnen de hulplijn eens goedkoper maken.Heb nu aan 23 euro gebeld naar a2f helpdesk.Omdat jullie vorige week problemen hadden met jullie database en omdat jullie me dwongen nieuwe voorwaarden te tekenen wegens virusverspreiding waarvoor ik al eeerder een fax had gestuurd dat het verwijderd was.Heb ergens gelezen dat jullie mij onterecht die nieuwe voorwaarden hebben laten tekenen.

En dan nog iets om die nieuwe voorwaarden te ontvangen via email heb ik 4 keer moeten bellen en telkens zeiden jullie we hebben het gestuurd.Volgens mij verdienen jullie het meest met u 09.. nummer. :evil:
A2F Staff

@Trigger en anderen - Hopelijk beginnen jullie nu stilaan te begrijpen dat sommigen gewoon siberisch doof blijven en dat een open beleid soms voelt als roepen in de woestijn...
Gast

KLANT IS KONING!!!!
A2F heeft er zeker nooit van gehoord :?
A2F Staff

Waarmee mijn vorige post dus bevestigd wordt....
Gast

A2staff
Blijkbaar kunnen jullie wel antwoorden hier op dit forum als het in jullie kraam past
Helpdesk via betalend nummer vind ik echt beschamend
Als iemand al moet betalen om storing te melden voor een betalende abo
Wat de rest betreft bij jullie is alles ondermaat hoor aangetekend schrijven van mezelf, van advokaat worden gewoon niet beantwoord en dat noemen jullie praten met jullie klanten of ex-klanten
Delegatie naar jullie kantoor laten komen om uitleg te geven is grote zever want dan is er enkel een kleine groep die weet wat er gaande is of om de tuin wordt geleid maar degelijke info geven op site of via bandje bij opbellen van helpdesk bij problemen of werkzaamheden daar zouden jullie zich beter mee bezig houden en dan zal al da gezaag hier op dit forum op houden
BC

@A2F
Hopelijk beginnen jullie nu te begrijpen dat jullie geen krediet meer hebben door de aanhoudende problemen met jullie dienst. Reken daar nog de zogezegde problemen met de telefooncentrale bij en het rekensommetje komt op..... 'krediet opgebruikt'.

/ps: ivm de telefooncentrale die niet werkt. Verbreek in het vervolg ook de verbinding als iemand belt ipv gewoon de hoorn van de haak te leggen en niet te antwoorden. :roll: Hierbij meteen de oplossing van het misterieuse probleem met de telefooncentrale: de hoorn moet echt wel op de haak.
A2F Staff

@ gast - Gelieve uw gegevens kenbaar te maken zodat de desbetreffende zaak kan bekeken worden

@BC - Er zijn geen "aanhoudende" problemen, maar enkel nog een aantal lokale problemen die meestal zelfs lijngebonden zijn.
Er zijn weldegelijk problemen met de telefooncentrale geweest en er zijn sporadisch nog "nukken" van het "kreng"


't was weer zeeeeeer constructief
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Beste users,

Ik kan deze maal enkel de A2F staff gelijk geven. Hoewel deze thread reeds 2 pagina's groot is, hebben we enkel nog maar reactie gekregen van 2 personen. Namelijk de threadstarter én een persoonlijke vriend bij hem.

Mag ik dan ook aanraden aan alle anderen die niets beters te doen hebben dan hun gal te spuien eens even na te denken alvorens te posten. Men bied u de hand en jullie bijten ze af. Zo werkt het niet hoor.

Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Lion
Pro Member
Pro Member
Berichten: 428
Lid geworden op: 30 jan 2004, 13:42
Locatie: Gent

Welke hand wordt er aan geboden Sasuke?
Ik zelf heb hetzelfde meegemaakt wat hier wordt beschreven, aangetekend schrijven zelfs van raadsman is nu tot op heden na zes maand wachten nog altijd niet beantwoord
Is dat een manier van werken?
Is dat open kaart spelen met klanten en hun problemen?
Grote bedrijven zoals Telenet of Belgacom reageren wel op aangetekend schrijven soms wel met lompe antwoorden maar der is wel reactie op
Is men dan verwondert dat hier zoveel personen hun gal komen uitspuwen
Ok ik keur dat ook niet goed en dat ze dit anoniem doen is ook begrijpelijk gelet op de verschillende keren dat ADSL2Fit dreigende taal hier neerschreef wat ook niet voorbeeld was hoe ga ik om met klanten en hun frustraties
Dit was nu mijn gedacht al was het misschien off-topic
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Welke hand wordt er geboden? Zowat een realtime chat met iemand van de staff van A2F die je wil helpen bij je problemen en je zelfs uitnodigt naar hun kantoren om daar desnoods alles te bespreken. I know, daar dient de helpdesk voor. Maar je hebt nu eens de kans, dus grijp ze. Welke andere ISP zie je dat nog doen? Ik ben nog nooit door iemand van BGC uitgenodigt geweest om daar eens een babbeltje te doen ze.

Cheers
Afbeelding
Lion
Pro Member
Pro Member
Berichten: 428
Lid geworden op: 30 jan 2004, 13:42
Locatie: Gent

Sorry hoor maar ik verspeel hier geen woorden meer
Zoals ik vroeger al eens schreef heb ik den indruk dat een aantal moderatoren pro adsl2fit staan en zich niet neutraal opstellen in gans de problematiek Is daar een reden voor?
Dit forum of chatruimte is niet het eerste middel voor adsl2fit of andere ISP om problemen van hun klanten op te lossen maar dit moet gebeuren via hun helpdesk
Ik gebruik ook geen forum of chatruimte om problemen van mijn klanten op te lossen maar neem contact met hun op of beantwoord zoveel hun telefoontjes
Gebruikersavatar
Styno
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1440
Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
Locatie: Somewhere over the rainbow....

Voor de sceptici:

ik ben er al eens langs geweest en heb toen een degelijke uitleg gekregen op al mijn vragen. 2x langs gaan ga ik wel niet doen gezien combinatie vrijnemen op't werk en de werken in A'pen.

(Ps. De mannen van Webvisie kunnen best wel wat kritiek aan, maar hij moet wel degelijk onderbouwd zijn en niet in het wilde weg afgeschoten. )

Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
Gebruikersavatar
sgt
Plus Member
Plus Member
Berichten: 117
Lid geworden op: 30 okt 2003, 00:49
Locatie: heusden-zolder
Contacteer:

ik zit nu een 2tal weken met een goede snelheid maar de communicatie tussen de klanten kan idd een heel stuk beter.
als er werken gepland zijn aan het netwerk of upgrades worden uitgevoerd moet er een mail gestuurd worden naar de klanten met de geplande activiteit en de tijdsduur er van.want nu weten we niet of het probleem bij ons ligt of bij A2F.
enkel via dit forum werken is niet voldoende.
ik ben er zeker van dat er heel wat a2f-gebruikers zijn die niet eens weten van het bestaan van dit forum.
ik ben wel tevreden dat er duidelijk verbetering merkbaar is.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gast

@ gast - Gelieve uw gegevens kenbaar te maken zodat de desbetreffende zaak kan bekeken worden

@BC - Er zijn geen "aanhoudende" problemen, maar enkel nog een aantal lokale problemen die meestal zelfs lijngebonden zijn.
Er zijn weldegelijk problemen met de telefooncentrale geweest en er zijn sporadisch nog "nukken" van het "kreng"


Haha mij kenbaar maken.EN dan mijn internet afgesloten waardoor mijn telefoon rekening nog stijgt.Jullie hebben me onder dwang die nieuwe voorwaarden laten tekenen.
Plaats reactie

Terug naar “ADSL2FIT”