HD Digicorder voor €50

Hier kunt u alles kwijt over TV over de kabel
Plaats reactie
jak
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 dec 2006, 18:59
Locatie: Steenokkerzeel

Met de wijziging vanaf 5 juni voor anologe tv kijkers loopt er een actie van Telenet om een Digibox voor €50 te kopen, Telenet laat echter ook de HD Digicorder voor deze prijs. Dit is in ieder geval zo in zuid westvlaanderen.
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Dat is wel interessant, met de volle garantie of refurbished stuff?
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2377
Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
Locatie: 2800 Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

Nogmaals , door gebrek aan HD Digiboxen kan je een HD Digicorder mogenlijk meekrijgen in deze actie

Refurbished weliswaar en mogenlijk eens ze terug beleverd zijn de dag erna al terug niet meer

Opgelet dus !
The eternal and true pessimist :D
Telenet
ISP Official
ISP Official
Berichten: 229
Lid geworden op: 05 dec 2007, 11:06
Twitter: Telenet
Bedankt: 49 keer

Mclaes, Jak,

Het aanbod voor nieuwe digitale tv klanten bestaat uit:

- Het huren van een HD Digicorder aan 8 euro per maand
Of
- Aankoop van een recycled HD Digibox aan 50 euro

Deze informatie vind je op http://telenet.be/2943/nl/thuis/televis ... e/tvaanbod .

De recycled HD Digibox is mogelijk niet overal in voorraad is, en daarom bieden wij onze klanten een alternatief aan met een recycled HD Digicorder aan 50 euro.
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1571
Lid geworden op: 09 mei 2007, 11:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 147 keer

Inderdaad, en ik heb mijn grootvader toen laten ingaan op zo'n promo (aja, want hij was zijn Duitse posten kwijt) en een digibox gekocht voor €50 en voelen ons nu wel redelijk "gejost" als je eigenlijk volgens willekeur een digicorder kunt krijgen ook... Hoe zat dat weer met die transparantie bij Telenet? ...
Laatst gewijzigd door philippe_d 13 jun 2012, 22:01, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: full quote verwijderd
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Redelijk eenvoudig, een digicorder eisen of niks, ze hebben ze toch op voorraad want als de digiboxen op zijn geven ze die toch mee. Er thuis eens over klappen se.
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2273
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 153 keer

Wat winkels afrijden tot je een Corder krijgt dan?
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

MClaeys schreef:Redelijk eenvoudig, een digicorder eisen of niks
Je hebt niets te eisen... het is een gunst van TN !

Zoals ddd schrijft is het enige wat je kan doen rondrijden tot je een winkel vindt die geen Digoboxen meer heeft.

Trouwens met de nieuwe mogelijkheden kan je op een HD Digibox ook opnames bekijken van je andere HD Digicorder.
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1571
Lid geworden op: 09 mei 2007, 11:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 147 keer

r2504 schreef:
MClaeys schreef:Redelijk eenvoudig, een digicorder eisen of niks
Trouwens met de nieuwe mogelijkheden kan je op een HD Digibox ook opnames bekijken van je andere HD Digicorder.
Bedoel je dan die andere HD Digicorder die je als nieuwe digitale klant nog ergens op zolder hebt liggen? :twisted:

PS: ik vind ook dat je die kunt eisen hoor. Als ze het naar eigen willekeur doen, vind ik dat je het als nieuwe klant ook kunt eisen. En anders idd gewoon niets...
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

r2504 schreef:
MClaeys schreef:Redelijk eenvoudig, een digicorder eisen of niks
Je hebt niets te eisen... het is een gunst van TN !

Zoals ddd schrijft is het enige wat je kan doen rondrijden tot je een winkel vindt die geen Digoboxen meer heeft.

Trouwens met de nieuwe mogelijkheden kan je op een HD Digibox ook opnames bekijken van je andere HD Digicorder.
Wij hebben geen andere digicorder, wij twijfelen hier sterk tussen Belgacom tv bij ons Scarlet abonnement of Telenet digitale tv als we een digicorder kunnen kopen (want het huren is pure afzetterij, je betaalt al voor digitaal in je kabelabonnement, je kan het gewoon niet bekijken zonder hun dure huurmodel of een gekochte digibox). Opnames kunnen maken is iets dat ze hier thuis belangrijk vinden vanwege hun onregelmatige uren.
Dat is trouwens geen gunst in mijn ogen. Het is dus digicorder kopen of kabelabonnement weg, aan hun de keuze :-) . Niet dat het hen iets kan schelen dat ze een kabelabonnementje verliezen, maar het kan ons evenmin schelen. Als ge niet op u strepen staat hebt ge nooit niks en zetten ze u enkel in t zak (gewoon in t al gemeen, niet specifiek op dit bedoeld).
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

woutervh schreef:Als ze het naar eigen willekeur doen, vind ik dat je het als nieuwe klant ook kunt eisen.
Het is geen willekeur... het is duidelijk aangegeven dat dit enkel is bij geen voorraad van een Digibox. Blijkbaar is het voor sommige nooit goed... straks stopt TN dit en komt men weer zeuren dat er geen decoder in voorraad was en men opnieuw naar een TN center moet rijden :bang:
MClaeys schreef:Als ge niet op u strepen staat hebt ge nooit niks en zetten ze u enkel in t zak (gewoon in t al gemeen, niet specifiek op dit bedoeld).
Je kan altijd proberen een commerciele geste te krijgen maar dat staat wat mij betreft los van dit issue (waarin de regels duidelijk zijn).
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1571
Lid geworden op: 09 mei 2007, 11:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 147 keer

r2504 schreef: woutervh schreef:Als ze het naar eigen willekeur doen, vind ik dat je het als nieuwe klant ook kunt eisen.

Het is geen willekeur... het is duidelijk aangegeven dat dit enkel is bij geen voorraad van een Digibox. Blijkbaar is het voor sommige nooit goed... straks stopt TN dit en komt men weer zeuren dat er geen decoder in voorraad was en men opnieuw naar een TN center moet rijden :bang:
Geen willekeur? De ene persoon zal meer waar hebben voor zijn €50 dan de andere. Dat noem ik willekeur.

Stel je gaat naar de garage, de verkoper kan u overtuigen om voor een mooi prijsje een nieuwe wagen te kopen zonder opties. Hij doet het zo overkomen dat je echt de zaak van uw leven hebt gedaan...
Net na u komt er iemand binnen die net dezelfde wagen wil als u. Jammer genoeg heeft de verkoper net de laatste aan u verkocht, maar voor dezelfde prijs krijgt die andere persoon dezelfde wagen met airco, cruise control, parkeersensoren, achteruitrijcamera en lederen zetels.

Wedden dat je u bedot zult voelen?
lirec
Premium Member
Premium Member
Berichten: 524
Lid geworden op: 03 aug 2010, 14:43
Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
Bedankt: 82 keer

Dat jij je best bedot voelt nu je dit te weten komt is best mogelijk en dat is je goed recht.
Aan jou om voldoende te klagen bij telenet om dit voordeel voor jezelf ook te bekomen.

Je kan niet klagen over transparantie als het nu net een uitzondering, verdere toegift bij omstandigheden omvat.
Wees er maar zeker van dat een handige prater, onderhandelaar net diezelfde auto van jou goedkoper kan lospeuteren.

De aanhouder, hardste klager, soms moeilijkste maar soms net de aangenaamste mens wint ;-)
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

woutervh schreef:Wedden dat je u bedot zult voelen?
Ik zou het vermoedelijk ook niet prettig vinden... maar jij was wel akkoord om 50 euro voor een Digibox te betalen (en nu ween je omdat iemand anders iets beter krijgt... volgens mij ga je dan nog veel teleurstellingen oplopen). Of ga je je ook iedere keer bedot voelen als product A uiteindelijk goedkoper bleek bij shop X, Y of Z ?

Als je nu dus plots niet meer tevreden bent zal je TN moeten contacteren om te kijken of ze voor jou ook een commerciele inspanning willen doen. Resultaat zal uiteindelijk wel zijn dat TN geen commerciele inspanningen meer wil doen... en zo is het meteen voor iedereen verprutst omdat jij aan het wenen bent.

Hopelijk gaat niet iedere BGC klant morgen wenen... hij heeft meer Mbits als ik (al is het daar in essentie erger omdat je op voorhand NIET weet welke snelheid je zal halen).
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1571
Lid geworden op: 09 mei 2007, 11:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 147 keer

r2504 schreef:Ik zou het vermoedelijk ook niet prettig vinden... maar jij was wel akkoord om 50 euro voor een Digibox te betalen (en nu ween je omdat iemand anders iets beter krijgt... volgens mij ga je dan nog veel teleurstellingen oplopen). Of ga je je ook iedere keer bedot voelen als product A uiteindelijk goedkoper bleek bij shop X, Y of Z ?
Het gaat hier wel over product A (digibox), en beter product B (digicorder), terzelfdertijd, in dezelfde shop (Telenet), voor hetzelfde bedrag (€50) zonder dat je zelf kunt kiezen welke van de twee je aanschaft. Volgens mij toch een kleine nuance in het verhaal...
r2504 schreef:Als je nu dus plots niet meer tevreden bent zal je TN moeten contacteren om te kijken of ze voor jou ook een commerciele inspanning willen doen. Resultaat zal uiteindelijk wel zijn dat TN geen commerciele inspanningen meer wil doen... en zo is het meteen voor iedereen verprutst omdat jij aan het wenen bent.
Zowiezo waren we al niet tevreden met het feit dat we verplicht een digibox moesten gaan aankopen omdat Telenet eenzijdig beslist van bepaalde kanalen te gaan schrappen. En als je dan nog eens achteraf merkt dat je voor hetzelfde bedrag een veel beter product kunt krijgen (volgens voorraad van de shop of niet), dan ga je niet "wenen" (zoals je zo mooi omschrijft) maar word je kwaad...

Dan is het inderdaad beter dat ze die "commerciële geste" aan iedereen aanbieden en de klant zelf laten kiezen, dan ze het gewoon volgens hun voorraad doen...

Edit: quotes gefixt, sorry lirec
Laatst gewijzigd door woutervh 12 jun 2012, 17:09, in totaal 1 gewijzigd.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

woutervh schreef:in dezelfde shop (Telenet)
Daar heb je wel een zeker punt mee... alléén zijn het verschillende shops.

In ieder geval neem contact op met TN en zie wat je nog kan bekomen... da's de enige manier om tot een oplossing te komen.
lirec
Premium Member
Premium Member
Berichten: 524
Lid geworden op: 03 aug 2010, 14:43
Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
Bedankt: 82 keer

mag ik even opmerken dat je verkeerdelijk quotes gebruikt? Ik heb immers de posting over "wenen" niet gedaan....danku
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1571
Lid geworden op: 09 mei 2007, 11:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 147 keer

lirec schreef:mag ik even opmerken dat je verkeerdelijk quotes gebruikt? Ik heb immers de posting over "wenen" niet gedaan....danku
Mijn excuses, gefixt
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

r2504 schreef:
woutervh schreef:Wedden dat je u bedot zult voelen?
Ik zou het vermoedelijk ook niet prettig vinden... maar jij was wel akkoord om 50 euro voor een Digibox te betalen (en nu ween je omdat iemand anders iets beter krijgt... volgens mij ga je dan nog veel teleurstellingen oplopen). Of ga je je ook iedere keer bedot voelen als product A uiteindelijk goedkoper bleek bij shop X, Y of Z ?
Wel nog een klein verschil :P we zijn niet akkoord, al voor de koop :P na de koop valt er idd weinig over te zeggen omdat ge akkoord ging.

Btw, die duimkes mogen wel eens uitgeschakeld worden, iemand zit alle posts van r2504 naar beneden te modden terwijl ze gewoon ingaan op de discussie :roll:
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1571
Lid geworden op: 09 mei 2007, 11:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 147 keer

woutervh schreef:Btw, die duimkes mogen wel eens uitgeschakeld worden, iemand zit alle posts van r2504 naar beneden te modden terwijl ze gewoon ingaan op de discussie :roll:
Idd, het probleem met die duimpjes is dat je deze eigenlijk op 2 manieren kunt interpreteren:
- Akkoord / niet akkoord
- Relevant / niet relevant

Waar hier het probleem is dat er blijkbaar iemand is die niet akkoord is met de posts van r2504, maar wat ze daarom niet minder relevant maakt...
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Toch wel, jij hebt bv. geen enkel neg. duimpje en toch ben je onzin uit je nek aan't kramen :banana: (Telenet deelt corders uit wanneer er gebrek is aan boxen, niet meer/niet minder)
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

woutervh schreef:Idd, het probleem met die duimpjes is dat je deze eigenlijk op 2 manieren kunt interpreteren:
- Akkoord / niet akkoord
- Relevant / niet relevant
Bedoeling van de duimpjes is nochtans het tweede... akkoord/niet akkoord is namelijk iets subjectiefs, relevant of niet normaal een objectief iets.
woutervh schreef:Waar hier het probleem is dat er blijkbaar iemand is die niet akkoord is met de posts van r2504, maar wat ze daarom niet minder relevant maakt...
Inderdaad... al lig ik niet echt wakker van het ganse duimpjes gedoe (net omdat mensen ze toch verkeerd gebruiken). Eigenlijk zou men beter aangeven hoeveel duimpjes iemand geeft aan anderen, dat zegt veel meer over de persoon dan hoeveel hij er krijgt.
texarcanaa
Plus Member
Plus Member
Berichten: 218
Lid geworden op: 27 feb 2009, 13:04
Locatie: Niverance
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 7 keer

Zet anders eens een slotje op dit topic aangezien Charlotte in de 3de of 4de post al geantwoord heeft hoe het juist zit.
Alle posts erna is gewoon een welles-nietes spelletje dat niks oplevert...
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Systematisch negatief beoordelen appreciëren we niet, en we hebben wel degelijk de tools om te zien wie wat doet. We bespreken het.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1571
Lid geworden op: 09 mei 2007, 11:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 147 keer

r2504 schreef:
In ieder geval neem contact op met TN en zie wat je nog kan bekomen... da's de enige manier om tot een oplossing te komen.

Been there, done that, geen avance...
Gebruikersavatar
ArcsS
Plus Member
Plus Member
Berichten: 159
Lid geworden op: 25 dec 2009, 10:14
Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
Bedankt: 3 keer

Mij hebben ze ook zo gehad.

Happy, nen digibox voor 1€ zonder bijkomende huur ofzo, een digibox kopen was volgens de telefonist onmogelijk.
2 weken later van iemand gehoord dat hij een digibox heeft kunnen kopen voor 50€ ...

Wat de transparantie betreft, van deze promotie stond niks op het internet, op het internet stond dat je een digibox kon kopen voor 50€, deze actie was enkel telefonisch.

Ik ga er niet over discussieren, ben blij dat ik voor geen extra geld een online tv-gids heb en de mogelijkheid om interactief tv te kijken.
Al vind ik het rot dat je geen digicorder kunt kopen.
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2377
Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
Locatie: 2800 Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

Je bericht staat wel vol met "fouten" ArcsS , wellicht sla je vanalles door elkaar , of maak je geen goed onderscheid tussen hen

Je kan/kon een "SD" Digibox ten allen tijde huren als kopen (eventuele acties erop zijn mogenlijk)
Je kan/kon een "HD" Digibox ten allen tijde huren als kopen (eventuele acties erop zijn mogenlijk)
Je kan/kon een "SD" Digicorder ten allen tijde huren als kopen (eventuele acties erop zijn mogenlijk)
Je kan/kon een "HD" Digicorder alleen huren

De 1 € actie ging enkel om refurbished , herstelde tweedehandsmodellen dus , SD units
De 50 € actie waren eveneens refurbished , herstelde tweedehandsmodellen , HD units

In de 50 € actie zijn er hier en daar , door tijdelijk gebrek aan voorraad gebruikte HD Digiboxen , HD Digicorders meegegeven
Telenet heeft officieel , meermaals , komen bevestigen dat het hier om uitzonderingen ging om eerder vermelde redenen

Nogmaals , het is en was dus nooit mogenlijk om HD Digicorders te kopen ...

de 1 als 50 € actie zijn ook veelal acties gecombineerd met afschaffen analoge zenders en overgang van Indi naar Telenet gebieden etc , word dus nooit grootschalig over gecommuniceerd mits het telkens maar om een selecte groep mensen gaat die in aanmerking komt
The eternal and true pessimist :D
Gebruikersavatar
ArcsS
Plus Member
Plus Member
Berichten: 159
Lid geworden op: 25 dec 2009, 10:14
Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
Bedankt: 3 keer

Tegen mij zeiden ze dat je GEEN digicorder kon kopen, enkel maar digibox. Dus heb ik een digibox van 1€ gekocht.
Mijn ouders hebben een HD digicorder gekocht omdat de digiboxen op waren (ofzo).
Dus blijkbaar is het wel mogelijk om een hd digicorder te kopen en weten de fysieke verkooppunten, de telefonisten en de internetverkopen blijkbaar niet echt van de lopende acties...

er staat 1 fout in mijn post en dit is dat de telefonist zei dat je geen digicorder kan kopen (oorspronkelijke post was 2x digibox, maar kan blijkbaar geen post aanpassen vanaf een andere computer ip?)
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

ArcsS schreef:Mijn ouders hebben een HD digicorder gekocht omdat de digiboxen op waren (ofzo).
Dus blijkbaar is het wel mogelijk om een hd digicorder te kopen
Foutief (en het is hier al 10x geschreven)... ze hebben een HD Digicorder "gekregen" omdat de Digiboxen op waren... dit is een uitzonderlijke tegemoetkoming van TN... niet iets dat je steeds zal krijgen, laat staan zou kunnen kopen.
Gebruikersavatar
ArcsS
Plus Member
Plus Member
Berichten: 159
Lid geworden op: 25 dec 2009, 10:14
Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
Bedankt: 3 keer

r2504 schreef: Foutief (en het is hier al 10x geschreven)... ze hebben een HD Digicorder "gekregen" omdat de Digiboxen op waren... dit is een uitzonderlijke tegemoetkoming van TN... niet iets dat je steeds zal krijgen, laat staan zou kunnen kopen.
Ze hebben hem gekocht, niet gekregen, maar ik versta wat je bedoelt :)

Bijkomende vraag: stel, ik koop een (hd) digicorder op kapaza o.i.d.
Kan ik dan gewoon mijn kaart van mijn digibox verplaatsen naar die digicorder, of moet er opnieuw een activatie gebeuren?
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Kaarten horen bij het toestel en zijn dus waardeloos op een andere decoder.

Je zal dus een nieuwe activatie moeten laten doen (vroeger was je daar 50 euro aan kwijt, vandaag met hun transparantie weet ik het al niet meer).
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2377
Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
Locatie: 2800 Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

Bellen en laten activeren (met de kaart dat je gekocht hebt)

Heb je een gehuurd model gekocht (maw int zak gezet door verkoper) zal Telenet die kaart niet activeren ...
The eternal and true pessimist :D
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1571
Lid geworden op: 09 mei 2007, 11:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 147 keer

Ik zou nu eens graag al die betweters die hier heel de tijd beweren dat je een HD digicorder nooit kon kopen, van antwoord dienen.
Dit is de mail die mijn ouders 24 februari 2012 ontvangen hebben van een telenet verdeler:
Als ik mag veronderstellen dat er nog geen digitale tv bij u aanwezig is, enkel kabeltv.
Dan kan ik u toch nog een alternatief aanbieden, deze actie is geldig tot eind februari.
U kan tijdelijk een recycled HD Digicorder aankopen voor éénmalig 50€, de installatie en activatie zijn gratis.
Er is een beperkte garantie van 1 jaar. Hiervoor moet er een installateur langskomen om het toestel te leveren en te plaatsen.

Als u echter voor de HD digibox kiest kan u het toestel onmiddellijk afhalen maar is er een activatiekost van 50€.
Hier zie je dus duidelijk dat de actie geldig was tot eind februari (nog 7 dagen na versturen mail), én dat Telenet de digicorder zelf kwam leveren en plaatsen!
Dit is ook zo gebeurd! (die mens keek wel nogal raar dat hij een hd digicorder moest aansluiten op een Barco TV-toestel van 25 jaar oud, maar dit terzijde ;-))

Dus hoezo kon je nooit een HD digicorder kopen?

Edit: en ik vind het wel nodig dat dit geweten is, want zo weten mensen dat niet alle HD digicorders die tweedehands worden aangeboden gehuurde of geblokkeerde boxen zijn... Er zullen dus nog mensen zijn die een HD digicorder in eigendom hebben!
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1571
Lid geworden op: 09 mei 2007, 11:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 147 keer

En nu nog eens persoonlijk bevestigen ook :-)
Sinds donderdag staat hier een, voor €50 rechtstreeks van Telenet gekochte, recycled HD digicorder te zoemen.
Deze kunnen dus WEL aangekocht worden (je moet enkel een beetje uw best doen ;-))

Grtz
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2377
Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
Locatie: 2800 Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

je moet enkel een beetje uw best doen
maw de achterpoortjes aanspreken in het verkoopspunt

maar als die niets aan te biedne hebben kwa toestellen of niet aan wensen mee te werken kom je nog steeds van een kale reis terug thuis ;)

het is en blijft officieel niet mogenlijk en als men misbruik blijft ondervinden vrees ik ervoor of men hiermee zal blijven doorgaan (want het is eigenlijk niet meer dan een leuke manier om eventuele oude stock ; met zelfs eventuele onderliggende problemen ; te kunnen liquideren gewoon)
The eternal and true pessimist :D
Gebruikersavatar
ArcsS
Plus Member
Plus Member
Berichten: 159
Lid geworden op: 25 dec 2009, 10:14
Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
Bedankt: 3 keer

Bij mij was het "telefonisch" onmogelijk voor een digicorder, onwetend als ik was heb ik mij laten gaan aan de recycled digibox.
Had ik het geweten ...
Ik verlang tot telenet concurrentie krijgt op de kabel. Ik ben tevreden van hun kwaliteit, maar zal toch direct overstappen naar echt(er) transparant bedrijf ...
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2377
Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
Locatie: 2800 Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

Bij mij was het "telefonisch" onmogelijk voor een digicorder
En dat klopt ook inderdaad zo

Zoals je kan lezen in posts verder boven en via het forum is de digicorder voor 50 €een actie geweest om oude , veelal herstelde digicorder te liquideren

Als je filiaal deze actie , die al maanden afgelopen is , niet wenst toe te passen omdat de termijn verlopen is is dat hun grootste recht
Als je filiaal deze actie , die al maanden afgelopen is , niet wenst toe te passen omdat men geen voorraad meer heeft is dat hun grootste recht

Telefonisch heeft men ook enkel de huidige mogenlijkheden dus inderdaad kan je geen kopen ;)
The eternal and true pessimist :D
Gebruikersavatar
ArcsS
Plus Member
Plus Member
Berichten: 159
Lid geworden op: 25 dec 2009, 10:14
Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
Bedankt: 3 keer

Vandaag mijn laatste poging gedaan om er een te bemachtigen maar helaas.
Wel heb ik de "transparantie" van telenet aan de lijve ondervonden.
1ste poging: (na meerdere emails via telenet en de vraag om naar mijn @gmail te zenden. Er wordt geantwoordt op mijn TN-mail en als laatste nog eens ingesproken op de TN-voicemail van mijn vriendin) Telenet helpdesk of een muur --> net hetzelfde.

2de poging: winkel A met de rechtstreekse vraag als ze recycled digicorders hebben. Vorige week werd er toegegeven aan mijn broer dat ze deze hadden. Vandaag wist de verkoper mij te vertellen dat ze dit niet meer doen en verwezen mij door naar winkel B (telenet verdeelcentrum ofzo). Dit was waarschijnlijk een andere verkoper dan diegene die mijn broer had.

3de poging: winkel B, terug met de rechtstreekse vraag voor een recycled digicorder en het hele verhaal van kenissen die er een hebben kunnen kopen.
De verkoper zei dat dit niet kon, enkel digiboxen werden verkocht, ik moest maar naar diegene gaan waar die andere ze van gehaald hebben.
Toen ging ik terug naar huis en het schoot me net binnen dat ik doorverwezen werd van winkel A.
Ik terug naar binnen, toevallig een andere verkoper, "Ja, dit is een actie geweest die al een 3-tal maanden afgelopen is". Ik zeg onzin, mijn broer heeft er een goeie maand geleden een gekocht. Nee, nee, dit is niet mogelijk.
Toen vroeg ik naar mijn contracten hoe lang ik er nog aan verbonden ben en als het mogelijk was om deze vanaf daar op te zeggen.
"Nee, dit is niet mogelijk, je moet dit met een aangetekende brief doen ..."

Ik kan er in komen dat het een tijdelijke actie was, maar bij iedere telefoniste en verkoper hoorde ik een ander verhaal.

Tot daar mijn telenet verhaal.
Plaats reactie

Terug naar “Kabel TV (Telenet, Numericable, Voo, Orange)”