[
![Afbeelding](http://userbase.be/forum/images/phone.png)
Code: Selecteer alles
Functies in deze versie:
verbeterde stabiliteit van de player
rechtzetting van een paar kleine foutjes in de interface
Functies in deze versie:
HTC phones fix
ICS support (Android 4.0)
Bug fixing
Verbeterde videoplayer
Neen,Eol schreef:TV Overal werkt enkel via Belgacom, Proximus en FON
Leuker nog.. silverlight zelf wordt ook niet meer ontwikkeld.tuxken schreef:. Daar mono-moonlight niet meer verder ontwikkeld wordt, want het project is dood verklaard, ben ik genoodzaakt ofwel Windows te installeren om tv te kunnen kijken op pc, ofwel over te schakelen naar Telenet en Yelo te gebruiken of ik wacht tot belgacom op de proppen komt met een meer toekomst gerichte oplossing zoals HTML5.
Zoals ik al zei... mooi initiatief.. maar het zal voor mij niks worden. Spijtig. Degene waarvoor geld dat vrijheid in OS keuze niet belangrijk is wens ik alvast veel kijkplezier.
ze zijn dit idd al een tijdje aan het beperken, tv overal is z'n naam niet echt meer waardig..... ik heb wat testen gedaan en kwam tot volgende constanties :TiTanium schreef:Neen,Eol schreef:TV Overal werkt enkel via Belgacom, Proximus en FON
Werkt echt overal op via vast internet. Ik heb nog geen andere isp tegengekomen waar deze niet werkt. Telenet, scarlet, edpnet, etc... werkt perfect met tvoveralDe login van E-Service heb je nodig om in te loggen
tenzij dit onlangs veranderd is...
En wat als de FON-verbinding niet van Belgacom is? Dan zal het waarschijnlijk ook niet werken vermoed ik.xenne schreef:VRT 1, CANVAS, VTM, 2BE, VITAYA & OP 12 werken nog maar enkel met een Belgacom, Proximus en FON verbinding. de andere zenders werken nog met gelijk welk internet. opmerking: op scarlet verbinding zouden die zenders ook nog werken? (zelf niet kunnen testen wegens niet ter mijner beschikking, heb enkel getest met Base mobiel internet & een vast internet van telenet)
Via 3G werkt de TV Overal app enkel nog via een Proximus 3G verbinding
geplaatst 6 april 2012 door Eva van Belgacom
niets meer? dan hebben ze nog wel zitten bijschaven...TiTanium schreef:TV overal is inderdaad zijn naam niet meer waardig, op deze telenet verbinding werkt geen enkele post meer.
zo is het nooit gezegd me dunkt,VOiD schreef: TV Overal is toch vanaf dag 1 in principe enkel beschikbaar geweest voor Belgacom klanten via Belgacom verbindingen ?
van waar haal je deze mosterd?Gray schreef:Zenders zijn daar inderdaag vragende partij voor, het is zelf een voorwaarde om deze te mogen uitzenden.
VTM en 2BE zijn toch nog niet op TV overal, tis toch VT4 en Vijftv?xenne schreef:ze zijn dit idd al een tijdje aan het beperken, tv overal is z'n naam niet echt meer waardig..... ik heb wat testen gedaan en kwam tot volgende constanties :TiTanium schreef:Neen,Eol schreef:TV Overal werkt enkel via Belgacom, Proximus en FON
Werkt echt overal op via vast internet. Ik heb nog geen andere isp tegengekomen waar deze niet werkt. Telenet, scarlet, edpnet, etc... werkt perfect met tvoveralDe login van E-Service heb je nodig om in te loggen
tenzij dit onlangs veranderd is...
VRT 1, CANVAS, VTM, 2BE, VITAYA & OP 12 werken nog maar enkel met een Belgacom, Proximus en FON verbinding. de andere zenders werken nog met gelijk welk internet. opmerking: op scarlet verbinding zouden die zenders ook nog werken? (zelf niet kunnen testen wegens niet ter mijner beschikking, heb enkel getest met Base mobiel internet & een vast internet van telenet
wat raar is... gisteren stonden de nieuwe zenders op tv overal op android gsm & tablet, vandaag zijn ze terug verdwenen? (edit : na verwijderen app en terug installeren heb ik de nieuwe zenders er terug bijstaan)
nog eens getest op niet belgacom lijn, de VRT & VMMa zenders zijn niet te bekijken, maaar de rest wel nogTiTanium schreef:TV overal is inderdaad zijn naam niet meer waardig, op deze telenet verbinding werkt geen enkele post meer.