Mijn verbouwing is bijna afgelopen en ik ga dus 1 dezer weken verhuizen, dus was ik een beetje aan het uitkijken wat ik voor internet en digitale tv ga nemen.
Scarlet komt het goedkoopste uit als ik online ga vergelijken, maar ik heb nog een paar vragen voordat ik toezeg :
1. Ik heb net gechat met de helpdesk van scarlet, en volgens haar zou ik een 20mbit download krijgen, maar daar zou maar 8mbit van overblijven als ik 2 HD kanalen bekijk. klopt dit ? bij mijn ouders hebben we ADSL en ik blijf gewoon mijn 20mbit downstream hebben als ik 2 HD kanalen bekijk (op 2 verschillende tv's natuurlijk

2. In de kelder (rijhuis, kelder ligt direct aan de straatkant) steekt de telefoonkabel uit de kelder muur (1m ongeveer).
Mag ik hier gewoon een telefoonkabel aan vast verbinden met lusterklemmen en de kabel klaar leggen in de meterkast of kan ik dit best overlaten aan de technieker die alles komt installeren ?
3. Als ik toezeg, hoe lang moet ik dan gemiddeld wachten voordat ze alles in orde komen brengen ? ik was van plan binnen 2 weken ongeveer te verhuizen.
4. Belgacom is aan het testen met 50 mbit downstream, scarlet zal dan wel volgen, maar ga ik dat halen ? de helpdesk kon dit niet nakijken, is er een mogelijkheid om dit te achterhalen ?
5. Telenet gaat haar formules aanpassen (in goede zin deze keer

6. Scarlet is nog steeds een erg goede keuze als ik digitale tv wil en +200 gieg download volume of zie ik iets over het hoofd ? (ik heb me ingelezen hier op het forum en de reacties zijn verdeeld moet ik concluderen)
alle comments zijn welkom