Hallo,
heeft hier iemand van jullie Sunny Usenet Unlimited? Ik had graag de snelheid geweten van 1 connectie.
Zou namelijk ook de Unlimited aankopen en dit delen onder X aantal vrienden (toegestaan door Sunny Usenet). Hiervoor had ik echter eerst eens gezien welke snelheid 1 lijntje behaald.
iemand met Sunny Usenet Unlimited aanwezig?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 41 keer
yep, i know. Maar ik heb al een testaccount voor het pakket 30 op dit moment (fout gekozen)
Zal mij dus ofwel met een andere naam/mailadres registreren en dit bekijken of ik vroeg het even hier![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Weet niet als je dezelfde snelheid krijgt bij de "1 week test unlimited" als de betaalde unlimited.
Zal mij dus ofwel met een andere naam/mailadres registreren en dit bekijken of ik vroeg het even hier
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Weet niet als je dezelfde snelheid krijgt bij de "1 week test unlimited" als de betaalde unlimited.
- klooooon
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 18 keer
Ik heb een 90 mbits abo en deel dit met een vriend
Ik haal met 4 lijntje mijn 20 mbits kan niet sneller
En de rest is voor mijn vriend met telenet en die haalt ook altijd zijn max snelheid 60 mbits dacht
Gebruik het ondertussen al een jaar
Nooit problemen mee gehad
Ik haal met 4 lijntje mijn 20 mbits kan niet sneller
En de rest is voor mijn vriend met telenet en die haalt ook altijd zijn max snelheid 60 mbits dacht
Gebruik het ondertussen al een jaar
Nooit problemen mee gehad
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 65 keer
Stuur een mailtje, meestal reageren ze vrij vlot en kunnen ze dit wel even aanpassen.Argon schreef:yep, i know. Maar ik heb al een testaccount voor het pakket 30 op dit moment (fout gekozen)
Zal mij dus ofwel met een andere naam/mailadres registreren en dit bekijken of ik vroeg het even hier![]()