frames bij versatel

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
stef

Ik heb in Frontpage een website gemaakt met frames. Als ik die website publiceer, krijg ik de frames echter niet te zien, enkel de hoofdpagina binnen het frame. Versatel ondersteunt geen Frontpage extensies, maar dat kan de reden niet zijn van het probleem. Waaraan zou het dan wel kunnen liggen?
airzimmy
Erelid
Erelid
Contacteer:

Misschien wat code of gewoon de website laten zien. Met 2 lijntjes tekst is het redelijk moeilijk om het probleem te definieren.
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

mijn gok: je hebt je frame 'index.html' genoemd, en niet je frameset (dat is ook een bestand!).
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Ofwel linkt frontpage weer absoluut en zit je met links à la file://c:/my documens and setting/... En dat is dus niet goed. Allemaal aanpassen is de boodschap.

Cheers
Afbeelding
Gast

meon schreef:mijn gok: je hebt je frame 'index.html' genoemd, en niet je frameset (dat is ook een bestand!).

Da's inderdaad goed opgemerkt dat was het probleem, een typische beginnersfout waarschijnlijk, maar ik ben dan ook een beginner. Vreemd dat daar in mijn handboek ("Frontpage voor dummy's") met geen woord over gerept wordt, het lijkt mij nochtans zeer belangrijk.
Styno
Elite Poster
Elite Poster

Anonymous schreef:Vreemd dat daar in mijn handboek ("Frontpage voor dummy's") met geen woord over gerept wordt, het lijkt mij nochtans zeer belangrijk.

Door dummy's voor dummy's ? :lol:

Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”