Kazaa-gebruik daalt, P2P niet
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
- Bedankt: 46 keer
idd ... ftp is still the way to go ... altijd de laatste releases ... xdcc, torrent en andere komen altijd veel later dan de ftp releases ... thank god for 0day sites 

Geef mij maar DC ++ en dat dat niet snel gaat is dikken bullshit maak een paar webkamaraden met een serieuze snelheid en je hebt alles zo binnen wat je maar wilt of share heel veel dus over de 100GB of meer en je komt bij een heel ander publiek 

Waarom leuk r2?
RIAA vecht voor mensen zoals jij, voor het behoud van hun copyright en al de rechten die ermee samen gaan. Jij zou ze moeten steunen ipv met hen te lachen
greetz,
Nob
RIAA vecht voor mensen zoals jij, voor het behoud van hun copyright en al de rechten die ermee samen gaan. Jij zou ze moeten steunen ipv met hen te lachen

greetz,
Nob
- Spock
- Elite Poster
// Scream Modus
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !
//einde Scream Modus
heheheh dit was eigenlijk de //zever in disguise-modus
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !

//einde Scream Modus
heheheh dit was eigenlijk de //zever in disguise-modus

Laatst gewijzigd door Spock 18 jun 2004, 12:29, in totaal 1 gewijzigd.
I totally agree ... Ik gebruik ook niks van p2pditCh schreef:idd ... ftp is still the way to go ... altijd de laatste releases ... xdcc, torrent en andere komen altijd veel later dan de ftp releases ... thank god for 0day sites
Als je natuurlijk roekeloos gaat downloaden...The_Borg schreef:Met A2F kan je hoegenoemd geen stuff downloaden dmv p2p zoals bittorent. Ik ben er mee gepakt en dat is niet leuk. Zit je gemakkelijk een week zonder inet als je geen faxapparaat ter beschikking hebt. En de volgende keer word ik prob nog afgesloten ook.Irc server weigeren al bepaalde ip ranges omdat ze van telenet zijn.
Die mannen leechen alleen, en geven NOOIT iets terug. Ik hoop dat
mensen begrijpen dat ze moeten overstappen naar een isp die
uploaden niet zo zwaar bestraft (zoals a2f) En liefst voor de meeste
share systemen (irc, p2p, ftp,..etc) een algemene ban inluiden voor
de egotrippers van ".be"
@cyborg, dan heb je al serieus geluk gehad, ik had het vlaggen na 2 maand bittorent te gebruiken.
Kan er mijn eigenlijk iemand een p2p netwerk aanraden waarbij je kan leechen? Ik ben zelf tegen het niets terug geven aan een community, maar in mijn situatie kan ik niet anders.
ik gebruik meestal anon proxies en outpost firewall in combi met blocklist (ip range blocker).
gebruikte programmas:
edonkey hybrid
bittorrent (azureus jave client)
soulseek
winMX
toen ik nog bij telenet zat was't FTP maar dat werd me wat te link (was active crew member if you know what i mean

- brooklyn
- Elite Poster
C1nder schreef:I totally agree ... Ik gebruik ook niks van p2pditCh schreef:idd ... ftp is still the way to go ... altijd de laatste releases ... xdcc, torrent en andere komen altijd veel later dan de ftp releases ... thank god for 0day sites
idd alle p2p is voor het grote publiek, de noobs onder de downloaders

gelukkig is 99 procent van die FTPs privaat , geen pottekijkers.

waarom p2p gebruiken als het sneller kan met xdcc, newsgroups of ftp?
enkel bt vind ik nog goed voor anime en series als ik ze nergens anders vind
en ftp gebruik ik niet meer omdat ik uit de scene weg ben gegaan en niet zoveel zin heb om actief deel te nemen in fxp boards
maar ftp is aangenaam om te gebruiken zeker als de files gesplitst zijn(anders ist wel een stomme ftp) zodat als voorbeeld uw verbinding verbroken is ge terug kunt resumen desnoods laatste part terug downloaden
qua downloaden van films en al heb ik zoiets van, laat de noobs maar in het ongewisse, zij die het weten hebben het goed en zij die het zelf niet weten te vinden, kunnen beter naar de cinema gaan. Geldt misschien niet voor iedereen maar vooral voor mijn neefje die echt wil weten waar hij dingen kan downloaden. Aan de ene kant wil ik hem weghouden van kazaa en consorten maar aan de andere kant heb ik ook geen zin om newsgroups xdcc, laat staan ftp uit te leggen. Maar diene weet nog niet eens dat die films NIET in nederlands ondertiteld zijn. Weet het verschil niet tussen bits en bytes en toen ie toch, ook al had ik hem gewaarschuwd, kazaa gebruikt had mocht ik al na een week afkomen om zijn pc te kuisen. Als je nog niet weet dat spellen nooit in *.exe formaat worden verspreid of dat een file van 34KB NOOIT een volledig spel kan zijn , vind ik het echt niet waard om hem uit te leggen waar hij wat en hoe kan downloaden. Dat hij het zelf uit zoekt zoals ik en anderen gedaan hebben
de pispaal <<
bwa
al doende leert men zegt men altijd he, das met dit ook zo
en met vallen en opstaan just hetzelfde
ik was ik ook niet van den eerste dag bezig met xdcc of newsgroups of ftp, kheb ook nog domme dingen gedaan op dit vlak
maar uit uw fouten leert ge he

en met vallen en opstaan just hetzelfde
ik was ik ook niet van den eerste dag bezig met xdcc of newsgroups of ftp, kheb ook nog domme dingen gedaan op dit vlak
maar uit uw fouten leert ge he

de pispaal <<
fxpboards doe ik ook nimeer aan mee, er zijn wel "legalere" ftp's waar je op kan met eigen logins, enz ...Mr.Cide schreef:en ftp gebruik ik niet meer omdat ik uit de scene weg ben gegaan en niet zoveel zin heb om actief deel te nemen in fxp boards
maar ftp is aangenaam om te gebruiken zeker als de files gesplitst zijn(anders ist wel een stomme ftp) zodat als voorbeeld uw verbinding verbroken is ge terug kunt resumen desnoods laatste part terug downloaden
Van die gesplitte files is idd goed, ma bij scene releases is da altijd wel zo.