TMF mobile
- LPS
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 37 keer
De stopzetting was nodig, tot voor kort stond er op de website nog een zogenaamde promo die geldig was tot ergens in 2009 of 2010...
Ik denk dat ze spijt hebben dat ze de overeenkomst met BASE indertijd gestopt zijn als ze het succes zien van JIM Mobile nu (de vervanger ervan op het BASE-netwerk).
Ik denk dat ze spijt hebben dat ze de overeenkomst met BASE indertijd gestopt zijn als ze het succes zien van JIM Mobile nu (de vervanger ervan op het BASE-netwerk).
Samsung A3 + Proximus forcms088
Pack: Proximus Familus
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 85 keer
Ik vond toen de overstap naar BASE vreemd, tenzij ze niet akkoord waren met de voorwaarden van BASE. TMF Mobile is toen direct JIM Mobile worden, rechtstreeks onderdeel van BASE (Je kunt in de BASE-shops terecht en hun herlaadkaarten gebruiken).
Ik overdrijf niet als ik zeg dat veel van mijn vrienden (10 à 20) toen bij TMF Mobile zaten voor gratis minuten en berichtjes. Na die overstap, zijn wij gewoon allemaal bij JIM Mobile gebleven.
Ik overdrijf niet als ik zeg dat veel van mijn vrienden (10 à 20) toen bij TMF Mobile zaten voor gratis minuten en berichtjes. Na die overstap, zijn wij gewoon allemaal bij JIM Mobile gebleven.
- LPS
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 37 keer
Nu is het mss tijd dat JIMmoble alle TMFmobileklanten een soortgelijke spamsms stuurt met de smeekbede om over te schakelen, net als destijds TMFmobile stuurde naar de klanten die automatisch JIMmobile werden... 

Samsung A3 + Proximus forcms088