Domme vraag, maar heb je al geprobeerd om hem in compatibility mode te installeren? Heb dat hier met een andere printer gedaan en met een scanner en dat werkte perfect
Toch mee opletten, ik heb 1 maal mij laten verleiden tot de huismerk cartridges te kopen (HP Color LaserJet) en dat doe ik voor mijn huidige printer niet meer, die cartridges verliezen constant toner waardoor ik gevlekte afdrukken en kleurafwijkingen heb. Het kan natuurlijk best goed werken voor andere modellen en dan kan je inderdaad een goede koop doen. Enige manier om het te weten te komen is te testen, maar koop dan een enkele cartridge en niet een voordeel-pak met alle kleuren zoals ik Voortaan voor mij echter de originele, al laat ik ze wel nog steeds van 123inkt komen want die zijn het goedkoopst
Ik heb die printer Mathy en gebruik dus het huismerk naar volle tevredenheid... (slechte ervaringen genoeg gehad met 3rd party toners of inkt, maar in deze printer werkt het blijkbaar goed (geen problemen en ik zie geen kwaliteitsverschil))
heb er ook de 123 inkt en andere goedkopere toners in gehad, zonder problemen maar blijft een redelijk dure zaak.....
heb nu een goedkope samsung kleurenlaser van 119 euro en kan er ook 1500-2000 fdrukken mee maken, ben goed voor 2 jaar, nadien weg voor een appel en een ei, op deze ben je het dubbele kwijt voor je toners en de kwaliteit is maar een beetje beter op de magicolor...
heb wel interesse maar is ruim 100km, als je hem nog een paar weken kan opzij houden kan ik wel eens op een avond tegen een uur of 18u30 komen ophalen..