een unieke bagagebox voor achterop de auto.
De Thule BackUp 900 is een verrassend fraaie aanvulling op het kwalitatief hoogwaardige assortiment. Een moderne en zeer stabiele bagagebox. Ideaal voor grote, logge of zwaardere spulen. U kunt uw rug sparen, want in- en uitladen is kinderspel en u houdt uw auto schoon. U houdt bovendien het dak vrij voor andere zaken die u wilt vervoeren zoals een surfplank of dakkoffer.
De box wordt gemonteerd op het frame van een Thule fietsdrager. Hiervoor zijn geschikt de Thule EasyBase 949, de Thule EuroClassic en EuroClassic Pro series en de BackPac 973. De box wordt eenvoudig met U-beugels aan de fietsdrager vastgezet.
Technische gegevens BackUp 900
Afmetingen (cm) 146 x 57x 70
Gewicht (kg) 14
Volume (liter) 420
Max. belading (kg) 50
Dual Force Systeem
Spanbanden
Centraal slot
5 jaar garantie
TÜV/GS goedgekeurd
Doe deze weg wegens aankoop nieuwe wagen zonder trekhaak.
Prijs is 275€ (nieuwprijs is 420€) ophalen te Antwerpen
Thule koffer voor op fietsdrager (420L)
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 94 keer
- Contacteer:
-
- Starter
Ik zoek iets dergelijks maar zou het eerst eens willen bekijken vermits ik het wil ombouwen naar een fietsrek achteraan de caravan. Kan je mij een uur/datum doorgeven die voor jou best geschikt is ? Ik kom van Schoten.
-
- Premium Member
- Contacteer:
Voor mij is 's avonds het makkelijkst, aangezien ik meestal tot 17u werk ... Maar als je wil kan je nu zelfs komen kijken, je woont maar een 10 minuutjes van me vandaan dus
-
- Starter
Probleem is dat ik nieuw ben op dit forum en geen PB's kan sturen of ontvangen om aan het adres te geraken. Enige suggestie zonder dat ik teveel privégegevens moet posten ?
-
- Premium Member
- Contacteer:
mail me maar even ...
edit : emailadres verwijdert.
edit : emailadres verwijdert.