Belgacom Internet Overal: Volledig vernieuwd gamma producten
-
- Pro Member
- Berichten: 425
- Lid geworden op: 19 dec 2002, 20:15
- Locatie: Tremelo
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 21 keer
Ik heb het kaartje niet verkeert zetten, ik moet ook mijn pin code geven dus dat werkt wel.
Is is en blijft raar. Morgen nogmaals naar de klantendienst bellen zeker??
Is is en blijft raar. Morgen nogmaals naar de klantendienst bellen zeker??
-
- Elite Poster
- Berichten: 2472
- Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 208 keer
Ik had gebeld na een week. Feedback : geen bestelling dus plaats de operator opnieuw een bestelling.
Ondertussen sim ontvangen en in gebruik, krijg ik eergisteren een mail dat er een vertraging is met mijn bestelling. Mmm hopelijk geen miserie op komst.
Ondertussen sim ontvangen en in gebruik, krijg ik eergisteren een mail dat er een vertraging is met mijn bestelling. Mmm hopelijk geen miserie op komst.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2831
- Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
- Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
- Bedankt: 542 keer
Indien ik correct geïnformeerd werd:johcla schreef:Weet iemand hoeveel gelijktijdige PPPoE-sessies mogelijk zijn met de nieuwe abonnementen?
- BGC Internet Overal Start: 1 PPPoE sessie;
- BGC Internet Overal Comfort: 1 PPPoE sessie;
- BGC Internet Overal Maxi (Favorite): 2 PPPoE sessies;
- BGC Intense: 4 PPPoE sessies.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2472
- Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 208 keer
Ik hoop dat het er 2 blijven, ik heb gedowngrade naar een Comfort pack, aangezien ik toch op 16,5/2 zit. Maar ik gebruik wel 2 pppoe sessie, eentje voor mijn eigen netwerk op mijn cisco router. Eentje op de bbox2 om de fon-spot te laten werken.
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
online free weekend omgezet naar het internet overal voordeel, dit verliep probleemloos... kreeg thuis brief met de bevestiging waar er oa opstaat "stopzetting van het product MI Acc., sess. cutoff aft. 1h, Nat. and Roam", wat ze daar mee bedoelen snap ik niet echt?
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 6939
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
zal misschien hier al ergens staan maar ik vind het niet.
Welk type tablet krijg je bij zo ene abo
zou graag de spec eens zien
Welk type tablet krijg je bij zo ene abo
zou graag de spec eens zien
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
het betreft een 7 inch tablet... oplage 10 euro voor 10 inch. en niet vergeten , contract van 24 maanden...
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 6939
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
ja dat wis ik en voor 10 inch is het maar 7 euro zeiden ze maar welk type
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
ah zo? tegen mij zeggen ze daarnet €10 meer.... welk type het juist is, ik zou het niet weten... eigenlijk toch ook onbegrijpelijk dat die info niet op de site staat, lijken me toch geen details te zijn. site blinkt nog altijd uit in onvolledigheid wat betreft het nieuw aanbod.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Plus Member
- Berichten: 138
- Lid geworden op: 16 jan 2011, 10:06
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 4 keer
Stel, ik neem een comfort pack, dus ik krijg 250MB om mobiel te surfen.
Ben ik dan verplicht om nog een GSM abbo toe te voegen? (ik bel namelijk niet veel...)
Kan mijn huidig nummer behouden worden?
Dame aan de telefoon gaf mij niet echt veel duidelijkheid...
Bedankt
Ben ik dan verplicht om nog een GSM abbo toe te voegen? (ik bel namelijk niet veel...)
Kan mijn huidig nummer behouden worden?
Dame aan de telefoon gaf mij niet echt veel duidelijkheid...
Bedankt
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
bij een comfort pack krijg je sowieso 250MB 3G volme, maar dat is dan een aparte data only sim die niets te maken heeft met jouw gsm (bv om te gebruiken in tablette of via usb stick in laptop)
om het 3G data volume inbegrepen bij uw vast internet met uw gsm te kunnen gebruiken, dient uw gsm abo toegevoegd met uw vast internet in het pack
of je kan tot slot het 3G volume ook koppelen aan een belgacom mobile abo
om het 3G data volume inbegrepen bij uw vast internet met uw gsm te kunnen gebruiken, dient uw gsm abo toegevoegd met uw vast internet in het pack
of je kan tot slot het 3G volume ook koppelen aan een belgacom mobile abo
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
vorige week woensdag online een simkaart besteld voor gebruik te maken van mijn internet overal voordeel, deze werd gisteren geleverd
ik stak deze in tablette en deze connecteerde met proximus, kon er echter niet mee surfen.
is ondertussen okay, na een telefoontje of 10, en minuten geduld met muziekjes, ben ik op de juiste man gevallen, die meteen doorhad wat het probleem was
die simkaart online besteld zeker ? zei hij... eh ja, want in de belgacomshop konden ze me er geen geven... er is daar iets fout mee. geef me eens opnieuw het nummer en ik zal het opnieuw activeren. binnen de vijf minuten kon ik op internet. en ik zie in HELLO applicatie mijn verbruik. beb wel geen 250MB , maar 191MB omdat het niet begin van de maand is maar bon. dit ter info, dus als je zo'n kaartje online besteld, grote kans dat het niet meteen zal werken om te surfen
ik stak deze in tablette en deze connecteerde met proximus, kon er echter niet mee surfen.
is ondertussen okay, na een telefoontje of 10, en minuten geduld met muziekjes, ben ik op de juiste man gevallen, die meteen doorhad wat het probleem was
die simkaart online besteld zeker ? zei hij... eh ja, want in de belgacomshop konden ze me er geen geven... er is daar iets fout mee. geef me eens opnieuw het nummer en ik zal het opnieuw activeren. binnen de vijf minuten kon ik op internet. en ik zie in HELLO applicatie mijn verbruik. beb wel geen 250MB , maar 191MB omdat het niet begin van de maand is maar bon. dit ter info, dus als je zo'n kaartje online besteld, grote kans dat het niet meteen zal werken om te surfen
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- Chinaski
- Plus Member
- Berichten: 196
- Lid geworden op: 31 jul 2007, 04:43
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 1 keer
Zopas nog eens naar die brief gekeken; ik heb dat simkaartje op 16 april gekregen, onmiddellijk geactiveerd, maar heeft tot nog toe niet gewerkt. Daarnet ook nog eens ; tevergeefs- geprobeerd, no use.. Nog geen zin gehad om ervoor te bellen, ik kan het nog stellen met mijn Mobile Vikings kaart.
Black is the colour of my true love's hair
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
misschien interessant om te vermelden, ik heb dus een gratis simkaartje aangevraagd om gebruik te maken van mijn internet overal 3G volume, nu ontvang ik vandaag een factuur met onderstaande bemerking:
Uw contracten van bepaalde duur
0470 42 08 xx heeft een contract dat afloopt op 08/05/2013 voor Mobile Internet – laptop/tablet limited
zou dit mijn opzeg van mijn vast internet kunnen bemoeilijken? niet dat ik dit van plan ben zenne...
Uw contracten van bepaalde duur
0470 42 08 xx heeft een contract dat afloopt op 08/05/2013 voor Mobile Internet – laptop/tablet limited
zou dit mijn opzeg van mijn vast internet kunnen bemoeilijken? niet dat ik dit van plan ben zenne...
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Elite Poster
- Berichten: 2377
- Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
- Locatie: 2800 Mechelen
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
als je internet overall hebt aangevraagd telt dit ook voor je vaste internetlijn ben ik 99 % zeker van
je hebt immers geen internet overall zonder vaste internetlijn ...
je hebt immers geen internet overall zonder vaste internetlijn ...
The eternal and true pessimist
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
tsja, er is geen sprake van een nieuw contract op internet overal maxi ... enkel van een contract op mobile internet.... verbrekingsvergoeding is de resterende abokost?.... dat komt dus op x maal €0.... ???
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- Heronic
- Elite Poster
- Berichten: 2736
- Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
- Locatie: Bij mijn vrouw
- Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
- Bedankt: 210 keer
Ik snap iets niet :
Belgacom website : Comfort => Volume om te surfen thuis en op meer dan 500.000 wifi-hotspots : Onbeperkt.
E-services (comfort) : Surf en download onbeperkt voor € 7,50/maand extra bij uw abonnement.
Welk is nu juist?
Belgacom website : Comfort => Volume om te surfen thuis en op meer dan 500.000 wifi-hotspots : Onbeperkt.
E-services (comfort) : Surf en download onbeperkt voor € 7,50/maand extra bij uw abonnement.
Welk is nu juist?
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
My excuse? Being dunk. Whats yours?
-
- Elite Poster
- Berichten: 2831
- Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
- Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
- Bedankt: 542 keer
BGC Internet Overall Comfort zonder Pack: 150GB/maand met mogelijkheid tot onbeperkt volume via de "optie onbeperkt volume"(€ 7,50/maand).
BGC Internet Overall Comfort in een Pack: sowieso onbeperkt volume.
Gij hebt dus allicht BGC Internet Overall Comfort zonder iets anders, denk ik.
BGC Internet Overall Comfort in een Pack: sowieso onbeperkt volume.
Gij hebt dus allicht BGC Internet Overall Comfort zonder iets anders, denk ik.
- Heronic
- Elite Poster
- Berichten: 2736
- Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
- Locatie: Bij mijn vrouw
- Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
- Bedankt: 210 keer
Ik heb tv+telefonie+internet comfort pack.
Dit word even bellen naar de helpdesk
Interessant zaterdag even na 19u "u kan ons bereiken van maandag tot vrijdag.. bedankt voor het bellen."
Opgelost andere dienst zit wel nog.
Blijkbaar moet je bellen om overgezet te worden naar de nieuwe packs. Zo betaalde ik dus teveel ^^
Dit word even bellen naar de helpdesk
Interessant zaterdag even na 19u "u kan ons bereiken van maandag tot vrijdag.. bedankt voor het bellen."
Opgelost andere dienst zit wel nog.
Blijkbaar moet je bellen om overgezet te worden naar de nieuwe packs. Zo betaalde ik dus teveel ^^
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
My excuse? Being dunk. Whats yours?
-
- ISP Official
- Berichten: 333
- Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
- Twitter: proximus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 106 keer
- Contacteer:
Beste xenne,
De opzeg van uw vast internet staat los van het simkaartje met 3G volume.
U moet enkel rekening houden vanaf het ogenblik dat je uw internet gaat opzeggen dat uw simkaartje ook niet meer gaat werken.
Met vriendelijke groeten
De opzeg van uw vast internet staat los van het simkaartje met 3G volume.
U moet enkel rekening houden vanaf het ogenblik dat je uw internet gaat opzeggen dat uw simkaartje ook niet meer gaat werken.
Met vriendelijke groeten
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
prima, bedankt voor de info, Eva_van_Belgacom .
http://www.belgacom.be/onetelco/be-nl/s ... q.page?#f4
staat duidelijk in de FAQ:Heronic schreef:Blijkbaar moet je bellen om overgezet te worden naar de nieuwe packs. Zo betaalde ik dus teveel ^^
Code: Selecteer alles
Wat gebeurt er met mijn huidige Pack?
U ontvangt niet automatisch een nieuw Pack. U blijft dus genieten van de korting verbonden aan uw huidige Pack. Enkel uw internetabonnement wordt aangepast en u profiteert automatisch van de nieuwe voordelen van Belgacom Internet Overal: een verhoging van het Internet Comfort-volume thuis en een snelheidsverhoging.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- Heronic
- Elite Poster
- Berichten: 2736
- Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
- Locatie: Bij mijn vrouw
- Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
- Bedankt: 210 keer
Ja en nee..
Ik betaalde 7.5 voor unlimited volume en bleef dat blijkbaar betalen.
Helpdesk zei dat in de nieuwe packs dit niet meer nodig is.
Ik moest wel upgraden naar het nieuwe pack.
Er ging volgens haar geen meerkost aan verbonden zijn (ik blijf dus hetzelfde betalen als voorheen voor het pack 55.32)
Ze heeft manueel alles moeten verzetten. (die snelheidsverhoging had ik al, het is te zeggen het is 20Mbps gebleven maar nu volledig bruikbaar)
Dus toch wel wat verwarrend en eerlijk gezegd :
Ongelimiteerd standaard in het pakket maar evengoed nog 7.5€ aanrekenen
Ik betaalde 7.5 voor unlimited volume en bleef dat blijkbaar betalen.
Helpdesk zei dat in de nieuwe packs dit niet meer nodig is.
Ik moest wel upgraden naar het nieuwe pack.
Er ging volgens haar geen meerkost aan verbonden zijn (ik blijf dus hetzelfde betalen als voorheen voor het pack 55.32)
Ze heeft manueel alles moeten verzetten. (die snelheidsverhoging had ik al, het is te zeggen het is 20Mbps gebleven maar nu volledig bruikbaar)
Dus toch wel wat verwarrend en eerlijk gezegd :
Ongelimiteerd standaard in het pakket maar evengoed nog 7.5€ aanrekenen
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
My excuse? Being dunk. Whats yours?
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
als je een oud pack hebt met comfort wijzigde op 16/04 enkel het volume,de snelheid, en kreeg je er 3G volume bij... de andere specificaties bleven hetzelfde.... dus comfort in oud pack heeft nog altijd een volume beperking van 150GB... wil je in zo'n pack onbeperkt betaal je nog steeds die €7,50
als je in nieuw pack stapt met comfort heb je onbeperkt volume... maar aan zo'n nieuw pack hangt ook een nieuw prijskaartje, nl €59,95 /maand
een nieuw pack aan de oude packprijs? kan ik me moeilijk voorstellen hoor, Heronic
als je in nieuw pack stapt met comfort heb je onbeperkt volume... maar aan zo'n nieuw pack hangt ook een nieuw prijskaartje, nl €59,95 /maand
een nieuw pack aan de oude packprijs? kan ik me moeilijk voorstellen hoor, Heronic
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- Heronic
- Elite Poster
- Berichten: 2736
- Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
- Locatie: Bij mijn vrouw
- Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
- Bedankt: 210 keer
Dat heeft de bgc telefoniste duidelijk gezegd, ik heb duidelijk om bevestiging gevraagd.
Ik ging deze week een bevestigingsbrief krijgen. Volgens haar is de 59€ enkel voor nieuwe klanten.
in elk geval 54+7.5 is nog altijd meer dan 59€.
Edit : Het enige addertje volgens haar was dat er een nieuw jaarcontract aan vasthangt.
Dus mocht ze "gelogen" hebben weet ik nog niet echt wat ik ga doen.
Ik ging deze week een bevestigingsbrief krijgen. Volgens haar is de 59€ enkel voor nieuwe klanten.
in elk geval 54+7.5 is nog altijd meer dan 59€.
Edit : Het enige addertje volgens haar was dat er een nieuw jaarcontract aan vasthangt.
Dus mocht ze "gelogen" hebben weet ik nog niet echt wat ik ga doen.
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
My excuse? Being dunk. Whats yours?
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
tsja, je zou de eerste niet zijn die fout geïnformeerd zou zijn ... 't lijkt mij heel onwaarschijnlijk... nieuw pack aan oude prijs.... ? wie geraakt er dan nog aan uit. hou me maar op de hoogte van het vervolg
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Premium Member
- Berichten: 552
- Lid geworden op: 01 dec 2008, 18:52
- Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
- Bedankt: 28 keer
Vandaag via de e services de eerste factuur bekeken.
Periode van 09/05-31/05 voor 25€
Promotie van belgacom TV gratis + 5€ webdeal komt daar bij aan te pas.
Maar als je rekent via de oude packs, dan koste een pack all in one Comfort 55€. Maar op de brief die we gekregen hebben van Belgacom staat € 51,92.
Ze hebben dus die prijs/maand gebruikt ipv de normale 55.
Of is dat omdat ik maar 3 weken verbonden ben aan Belgacom?
Periode van 09/05-31/05 voor 25€
Promotie van belgacom TV gratis + 5€ webdeal komt daar bij aan te pas.
Maar als je rekent via de oude packs, dan koste een pack all in one Comfort 55€. Maar op de brief die we gekregen hebben van Belgacom staat € 51,92.
Ze hebben dus die prijs/maand gebruikt ipv de normale 55.
Of is dat omdat ik maar 3 weken verbonden ben aan Belgacom?
- Heronic
- Elite Poster
- Berichten: 2736
- Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
- Locatie: Bij mijn vrouw
- Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
- Bedankt: 210 keer
Xenne, heb net de brief gelezen en ben dus inderdaad tot 2x toe belogen geweest (ja belogen want ik heb dit tot 2x toe nadrukkelijk gevraagd of die omschakeling dan 59.95 zou kosten.)
Nu ik zou het zo laten aangezien het alsnog iets goedkoper is dan met het volume pack.
Maar waar kan ik een klacht formuleren tegen de leugenachtige helpdeskmedewerkster?
Nu ik zou het zo laten aangezien het alsnog iets goedkoper is dan met het volume pack.
Maar waar kan ik een klacht formuleren tegen de leugenachtige helpdeskmedewerkster?
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
My excuse? Being dunk. Whats yours?
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
Heronic, bedankt voor de feedback. het lijkt me volkomen normaal dat je voor een nieuw pack ook de nieuwe packprijs betaalt. 't is natuurlijk heel jammer dat je daarover verkeerd geïnformeerd werd (belogen lijkt me een te zware beschuldiging). de nieuwe produkten werden één maand op voorhand aangekondigd, het is dan wel ontgoochelend dat de klantendienst alles behalve goed op de hoogte was bij de lancering op 16/04, er is veel verkeerde informatie verschaft aan de klanten, en blijkbaar is het nieuwe systeem nog steeds niet voor iedereen duidelijk.
klacht indienen kan je telefonisch (0800 22800), schriftelijk (Koning Albert II-laan 27 - B-1030 Brussel) of via mail ( http://support.nl.belgacom.be/app/ask )
er wordt vervolgens een dossier aangemaakt en normaal kan je de kacht ook opvolgen via e-services (best specifiek naar vragen). ik weet echter niet of je met een klacht veel gaat bereiken. ik weet niet of je toevallig een opname hebt van de gesprekjes?
klacht indienen kan je telefonisch (0800 22800), schriftelijk (Koning Albert II-laan 27 - B-1030 Brussel) of via mail ( http://support.nl.belgacom.be/app/ask )
er wordt vervolgens een dossier aangemaakt en normaal kan je de kacht ook opvolgen via e-services (best specifiek naar vragen). ik weet echter niet of je met een klacht veel gaat bereiken. ik weet niet of je toevallig een opname hebt van de gesprekjes?
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Elite Poster
- Berichten: 2472
- Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 208 keer
Belgacom facturatie het blijft toch een bizar beest:
Ik verander op de website, van pack internet favorite + tv. Naar internet overal comfort + tv, de website verteld me netjes een dowgradekost van 6,20 euro en 10 maanden 5 euro korting.
Nu zie ik mijn 1e factuur, en zoals verwacht geen korting.
Ik veronderstel dat deze niet geld voor klanten die hun contract verlengen / wijzigen, wel niet echt correct dat de e-shop dat dan wel weergeeft.
Ik verander op de website, van pack internet favorite + tv. Naar internet overal comfort + tv, de website verteld me netjes een dowgradekost van 6,20 euro en 10 maanden 5 euro korting.
Nu zie ik mijn 1e factuur, en zoals verwacht geen korting.
Ik veronderstel dat deze niet geld voor klanten die hun contract verlengen / wijzigen, wel niet echt correct dat de e-shop dat dan wel weergeeft.
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
korting is enkel voor nieuwe klanten, dus logisch dat je die promo niet krijgt bij wijziging pack
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Elite Poster
- Berichten: 2472
- Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 208 keer
@ xenne dat vermoede ik wel, maar op zich is het schandalig dan dat het systeem wel de 6,20 euro swapkost weergeeft en dan een korting voorspiegeld, dan kan het systeem beter helemaal niets zeggen.
- Heronic
- Elite Poster
- Berichten: 2736
- Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
- Locatie: Bij mijn vrouw
- Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
- Bedankt: 210 keer
@Xenne nee helaas geen gluidsopnames, heb me ooit eens voorgenomen dat steeds te doen bij helpdesk calls maar ja...
En ja ik noem antwoorden als :
Leugens.
Ik heb later nog eens gevraagd of ze er zeker van was dat de prijs hetzelfde zou blijven waarop dit werd bevestigd.
En ja ik noem antwoorden als :
Op vragen als :Nee meneer die 59€ is enkel voor nieuwe klanten, als bestaande klant kan u upgraden naar het nieuwe pakket aan de oude prijs. De prijs bijft hetzelfde. Het enige addertje is een nieuw jaarcontract.
(Was nog wat verward met dat volume pack gedoe waarvoor ik aanvankelijk belde.)Ik betaal nu 54€ en zie bij de packs op de website 59€ staan. Ga ik dan 54€ of 59€ moeten betalen?
Leugens.
Ik heb later nog eens gevraagd of ze er zeker van was dat de prijs hetzelfde zou blijven waarop dit werd bevestigd.
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
My excuse? Being dunk. Whats yours?