Hallo,
Momenteel heb ik nog een Dommel 4.6MB verbinding van 35 euro en de klassieke bgc.
EDPNet is 12MB voor 25,95 euro.
Dat is al een serieus verschil.
Maar ik heb wel een paar praktische vragen:
Zou ik de dlink 2740 houden of zou ik best die FRITZ!Box 7360 er direct bij nemen (met het oog op bv telefonie)?
Hoe stabiel is de voip-telefonie van EDPNet zodat ik ook bare copper kan pakken eventueel, maar kan ik dan weer een 6 jaar oud setje van 4 philips dec hergebruiken zonder problemen?
Is er een UPS bij zodat modem/telefoon blijven werken?
Kan er in de toekomst een val alarm op aangesloten worden (voor senioren)?
En vooral hoe goed de stabiliteit van de dsl en ingeval van nood de support?
MvG
2Lan
PS: ik krijg al 2-3 maanden geen betalingsuitnodiging email meer van Dommel, moet telkens op de site gaan kijken voor de refnr.
van Dommel naar EDPnet (eventueel barecopper)
- Petervanakelyen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
- Bedankt: 169 keer
Als je op dit moment bij Dommel op ADSL maar 4.6Mbit haalt, zal dit bij EDPnet ADSL waarschijnlijk hetzelfde zijn. Kijk eens na welke snelheid je kan halen via http://lijntest.be/ ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
- Bedankt: 11 keer
waarom naar edpnet ? wat is jouw maandelijks volume. Het meest correcte VDSL aanbod komt van Belgacom ( raw copper inbegrepen ) en voor VOIP zijn er voldoende aanbieders. Als voor jou 50GB per maand voldoende is, dan moet je de prijs betalen die in verhouding is. ( 25 € )
- Joachim
- ISP Staff
- Twitter: jslabbaert
- Uitgedeelde bedankjes: 107 keer
- Bedankt: 382 keer
Voor de just in case (4Mbps) betaal je slechts 19,95 eur, 29,95 eur met telefonie erbij. Onze voip is erg stabiel, zeker ism de fritzbox, hier kan je ook je oude dect toestellen aan koppelen. Ook het valalarm zou prima moeten lukken
Wordt je door iemand aangebracht, krijg jij en diegene die je aanbrengt meteen ook een maandje gratis internet
op dit forum vind je meteen wel geïnteresseerden ![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
[
Post made via mobile device ]
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Wordt je door iemand aangebracht, krijg jij en diegene die je aanbrengt meteen ook een maandje gratis internet
![Beerchug :beerchug:](./images/smilies/icon_beerchug.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
[
![Afbeelding](http://userbase.be/forum/images/phone.png)
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
- Bedankt: 3 keer
Hallo,
Bedankt voor de feedback en edpnet JIC lijkt idd voldoende.
Een opzoeking van prijzen komt uit met die lijstje (dat ik niet mooi getabbed krijg)
EDP = voordeel: goedkoop ongelimiteerd en goede support volgens de meeste mensen, nadeel: traag, nieuwe modem nodig
BGC = voordeel: snel, 1 contact voor problemen, mobiel inbegrepen, nadeel: maar 3,5 euro goedkoper
scarlet: voordeel: snel, dan iets goedkoper dan bgc, nadeel: service (voor xmas aansluitingsaanvraag gedaan telefonisch waar nooit iets van gekomen is)
Kan er ook een andere VOIP provider bij EDPNET via de fritz geactiveerd worden, gewoon maar om te testen voor enkele maanden om daarna bgc nummer overdracht te kunnen aanvragen.
Greetz
2lan
PS: de coo van edpnet die antwoord![Angel :angel:](./images/smilies/icon_angel.gif)
Bedankt voor de feedback en edpnet JIC lijkt idd voldoende.
Een opzoeking van prijzen komt uit met die lijstje (dat ik niet mooi getabbed krijg)
- telefoon inet eweka Inet + tel mobile inet totaal
dommel+boostpack 20 41,95 0 0 5 66,95
BGC Pack 0 0 7,5 50,95 5 63,45
EDPNET JIC 10 19,95 7,5 0 5 42,45
EDPNET Enough 10 25,95 7,5 0 5 48,45
Scarlet Int & tel 0 0 7,5 40 5 52,5
EDP = voordeel: goedkoop ongelimiteerd en goede support volgens de meeste mensen, nadeel: traag, nieuwe modem nodig
BGC = voordeel: snel, 1 contact voor problemen, mobiel inbegrepen, nadeel: maar 3,5 euro goedkoper
scarlet: voordeel: snel, dan iets goedkoper dan bgc, nadeel: service (voor xmas aansluitingsaanvraag gedaan telefonisch waar nooit iets van gekomen is)
Kan er ook een andere VOIP provider bij EDPNET via de fritz geactiveerd worden, gewoon maar om te testen voor enkele maanden om daarna bgc nummer overdracht te kunnen aanvragen.
Greetz
2lan
PS: de coo van edpnet die antwoord
![Angel :angel:](./images/smilies/icon_angel.gif)