welk mobiel abbonement kiezen?
-
- Premium Member
- Berichten: 678
- Lid geworden op: 21 jun 2008, 19:52
- Locatie: Hoevenen
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 94 keer
- Contacteer:
Hallo,
Momenteel heb ik geen gsm abbo en herlaad ik maandelijks voor 20€ die proximus generation connect. Echter zou ik graag overstappen naar een abbo voor ongeveer hetzelfde bedrag maar weet niet goed wat kiezen ... Op de site van proximus kan je nu blijkbaar Internet On GSM Favorite voor 20€/maand nu voor 9.99€/maand, dit de eerste 4 maand .... Hier zit 1GB dataverkeer in, dat voor mij voldoende is maar wat ik wel mis is gratis belminuten en vooral gratis sms'en ... zit dit er niet bij? Kan ik dan nieyt beter een ander abbo nemen bij een andere provider? Iemand die me iets kan aanraden? Liefst geen herlaadkaarten meer voor mij ...
Mischien interresant detail, Heb momenteel al internet + tv + vaste telefonie pack bij Belgacom, mss dat ik het pack kan upgraden ofzo of is er dat niet?
Greetz
Momenteel heb ik geen gsm abbo en herlaad ik maandelijks voor 20€ die proximus generation connect. Echter zou ik graag overstappen naar een abbo voor ongeveer hetzelfde bedrag maar weet niet goed wat kiezen ... Op de site van proximus kan je nu blijkbaar Internet On GSM Favorite voor 20€/maand nu voor 9.99€/maand, dit de eerste 4 maand .... Hier zit 1GB dataverkeer in, dat voor mij voldoende is maar wat ik wel mis is gratis belminuten en vooral gratis sms'en ... zit dit er niet bij? Kan ik dan nieyt beter een ander abbo nemen bij een andere provider? Iemand die me iets kan aanraden? Liefst geen herlaadkaarten meer voor mij ...
Mischien interresant detail, Heb momenteel al internet + tv + vaste telefonie pack bij Belgacom, mss dat ik het pack kan upgraden ofzo of is er dat niet?
Greetz
-
- Plus Member
- Berichten: 162
- Lid geworden op: 31 jan 2010, 17:12
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 4 keer
Mobile vikings: 2Gb aan 15€/maand
[ Post made via mobile device ]
[ Post made via mobile device ]
- TiTanium
- Moderator
- Berichten: 5757
- Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
- Locatie: Antwerpen 2
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
Een beter aanbod dan generation connect heeft proximus niet voor hetgeen u zegt.
* 80 Minuten bellen
* 2000 smsjes (bonus)
* 2GB internet (bonus)
* 100 Mb roaming Europa (opsparen)
Het is dus kiezen of delen Een abonnement met zulke specs bestaan volgens mij niet
* 80 Minuten bellen
* 2000 smsjes (bonus)
* 2GB internet (bonus)
* 100 Mb roaming Europa (opsparen)
Het is dus kiezen of delen Een abonnement met zulke specs bestaan volgens mij niet
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
-
- Premium Member
- Berichten: 678
- Lid geworden op: 21 jun 2008, 19:52
- Locatie: Hoevenen
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 94 keer
- Contacteer:
caravia_asterix schreef:Mobile vikings: 2Gb aan 15€/maand
[ Post made via mobile device ]
Heb ik al gehad, en ben meer te spreken over generation connect dan over mobile viking dus deze valt al zeker af ... Is trouwens ook geen abbo dus ...
- TiTanium
- Moderator
- Berichten: 5757
- Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
- Locatie: Antwerpen 2
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
Een mogelijkheid:
http://telenet.be/1915/nl/thuis/mobiel/ ... connect-20
3G is wel niet "1GB" maar maximaal 300Mb.
http://telenet.be/1915/nl/thuis/mobiel/ ... connect-20
3G is wel niet "1GB" maar maximaal 300Mb.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
-
- Elite Poster
- Berichten: 1278
- Lid geworden op: 05 jul 2008, 10:36
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 150 keer
Tgo herlaadkaarten, tegenwoordig kan het niet simpeler met die dingen.
Via de "simtoolkit" op mijn android, of vroeger had je proximus menu. Dat ding staat gekoppeld aan mijn bankkaart, dus in no-time is die bijgeladen indien nodig.
Via de "simtoolkit" op mijn android, of vroeger had je proximus menu. Dat ding staat gekoppeld aan mijn bankkaart, dus in no-time is die bijgeladen indien nodig.
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Bij die optie data voor abonnementen, heb je nog een mobiel voice abo nodig. Dus dat is 19,99 euro (enkel data: 1 GB) + kosten voor je abo met minuten.
Iets interessanter dan Generation Connect bestaat nog niet.
Iets interessanter dan Generation Connect bestaat nog niet.
- Dafke
- Elite Poster
- Berichten: 2755
- Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
- Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
- Bedankt: 142 keer
- Contacteer:
Ik heb nu een generation MTV 15 dacht ik met de optie 250mb van 10€..
Dus 25€.
Ik ga ook overstappen, ik zou niet weten waarom ik zou blijven (buiten dat abbo makkelijk is)..
Nu moet ik, omdat ik van abbo naar paycard ga, een aangetekende brief sturen en blabla.. pff kunnen ze dat nu echt niet gewoon zo doen.?
Dus 25€.
Ik ga ook overstappen, ik zou niet weten waarom ik zou blijven (buiten dat abbo makkelijk is)..
Nu moet ik, omdat ik van abbo naar paycard ga, een aangetekende brief sturen en blabla.. pff kunnen ze dat nu echt niet gewoon zo doen.?
- Dafke
- Elite Poster
- Berichten: 2755
- Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
- Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
- Bedankt: 142 keer
- Contacteer:
Zoals de TS ook al aangegeven heeft is de dekking en performantie van het 3G netwerk van Proximus vele vele malen beter dan dat van Base.
Daarom ook dat ik buiten de Proximus producten niet kan/wil vergelijken.
Daarom ook dat ik buiten de Proximus producten niet kan/wil vergelijken.
-
- ISP Official
- Berichten: 333
- Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
- Twitter: proximus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 106 keer
- Contacteer:
Beste fiestaboyke,
Op deze link vindt u meer informatie over de packs bij Belgacom.
http://www.belgacom.be/onetelco/be-nl/i ... packs.page?
Uiteraard kunt u ook zelf contact nemen met onze klantendienst op het gratis nummer 0800 22 800. Onze dienst is elke werkdag bereikbaar tussen 7:00 u en 22 u. Op zaterdag kunt u ons bereiken tussen 8:00 u en 18:30 u.
De medewerkers van onze klantendienst kunnen uw vragen beantwoorden en u een voorstel doen al naargelang uw behoeften.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Op deze link vindt u meer informatie over de packs bij Belgacom.
http://www.belgacom.be/onetelco/be-nl/i ... packs.page?
Uiteraard kunt u ook zelf contact nemen met onze klantendienst op het gratis nummer 0800 22 800. Onze dienst is elke werkdag bereikbaar tussen 7:00 u en 22 u. Op zaterdag kunt u ons bereiken tussen 8:00 u en 18:30 u.
De medewerkers van onze klantendienst kunnen uw vragen beantwoorden en u een voorstel doen al naargelang uw behoeften.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
veel beter dan generation connect is er niet op de markt.... waarom wil je persé een abo? zie het voordeel er niet van?fiestaboyke schreef:Echter zou ik graag overstappen naar een abbo voor ongeveer hetzelfde bedrag maar weet niet goed wat kiezen ..
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- Dafke
- Elite Poster
- Berichten: 2755
- Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
- Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
- Bedankt: 142 keer
- Contacteer:
Ha Eva!Eva_van_Belgacom schreef:Beste fiestaboyke,
Op deze link vindt u meer informatie over de packs bij Belgacom.
http://www.belgacom.be/onetelco/be-nl/i ... packs.page?
Uiteraard kunt u ook zelf contact nemen met onze klantendienst op het gratis nummer 0800 22 800. Onze dienst is elke werkdag bereikbaar tussen 7:00 u en 22 u. Op zaterdag kunt u ons bereiken tussen 8:00 u en 18:30 u.
De medewerkers van onze klantendienst kunnen uw vragen beantwoorden en u een voorstel doen al naargelang uw behoeften.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Zou je ook eventjes kunnen reageren op mijn opmerking? Als je al een abbo hebt bij proximus en je wil overschakelen naar deze betaalkaart, dan MOET je een aangetekend schrijven doen?
-
- Elite Poster
- Berichten: 7538
- Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
- Locatie: Dendermonde
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 717 keer
Ook hier merk ik weer dat mensen zich met de regelmaat van een klok blindstaren op promo's allerhande van de providers. Als er nu 1 ding is waar je absoluut GEEN rekening mee moet houden, dan zijn het wel de promo's. Meestal beperkt tot 4 of 6 maand en na die periode betaal je vaak een pak meer dan andere formules/providers. Kijk gewoon voorbij de promo's en kijk wat de werkelijke abonnementskost is per maand.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
- raf1
- Elite Poster
- Berichten: 4954
- Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
- Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
- Bedankt: 1542 keer
Waarom per se een abonnement? Prepaid met automatisch herladen biedt toch hetzelfde gemak?
Soit, als jij je tot juni 2014 wilt vastketenen aan één vast gebruikspatroon dan doe je maar.
Als er eind 2012 iemand afkomt met onbeperkt bellen via VoIP over LTE dan staat ge daar met uw abo.
Soit, als jij je tot juni 2014 wilt vastketenen aan één vast gebruikspatroon dan doe je maar.
Als er eind 2012 iemand afkomt met onbeperkt bellen via VoIP over LTE dan staat ge daar met uw abo.
-
- Premium Member
- Berichten: 678
- Lid geworden op: 21 jun 2008, 19:52
- Locatie: Hoevenen
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 94 keer
- Contacteer:
Bellen doe ik mss hoogstens een half uur per maand en dat is dan al veel ...
[ Post made via mobile device ]
[ Post made via mobile device ]
-
- ISP Official
- Berichten: 333
- Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
- Twitter: proximus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 106 keer
- Contacteer:
Beste Dafke,
Indien u het gsmnummer wil overdragen naar Belgacom in een pack, belt u best naar het gratis nummer van de klantendienst van Belgacom.Zij kunnen alles rechtstreeks regelen met Proximus voor de overdracht van uw nummer.
Ook mogelijk via een teleboetiek van Belgacom.
Aangetekend schrijven is in dit geval niet nodig.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Indien u het gsmnummer wil overdragen naar Belgacom in een pack, belt u best naar het gratis nummer van de klantendienst van Belgacom.Zij kunnen alles rechtstreeks regelen met Proximus voor de overdracht van uw nummer.
Ook mogelijk via een teleboetiek van Belgacom.
Aangetekend schrijven is in dit geval niet nodig.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
- fieldoxide
- Elite Poster
- Berichten: 1881
- Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
- Locatie: Heverlee
- Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
- Bedankt: 25 keer
Ik heb al 4 keer contact opgenomen om mijn gsm nummer van proximus over te laten zetten naar een belgacom pakket . 4 keer contact opgenomen met de klantendienst , de laatste keer ging het overgezet worden bij het begin van mijn nieuwe factuur periode . Dit is weer NIET gebeurd , hoe moeilijk kan dit nu zijn ?
In ieder geval ik doe geen moeite meer om terug te bellen .
Ik heb voor de moment een pack maxi internet overal met vaste lijn en ken je beller optie . De bedoeling was om mijn generation mtv abonnement mee in dit pakket te plaatsen .
In ieder geval ik doe geen moeite meer om terug te bellen .
Ik heb voor de moment een pack maxi internet overal met vaste lijn en ken je beller optie . De bedoeling was om mijn generation mtv abonnement mee in dit pakket te plaatsen .
- Dafke
- Elite Poster
- Berichten: 2755
- Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
- Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
- Bedankt: 142 keer
- Contacteer:
Eva,
Helaas... Ik heb enkel en alleen maar een MTV generation abonnement. Dit wil ik laten overzetten op een Generation Connect en ik MOET hiervoor een aangetekend schrijven doen. Dit is mij zelfs 2 maal bevestigd door de klantendienst van het nr 6000.
Helaas... Ik heb enkel en alleen maar een MTV generation abonnement. Dit wil ik laten overzetten op een Generation Connect en ik MOET hiervoor een aangetekend schrijven doen. Dit is mij zelfs 2 maal bevestigd door de klantendienst van het nr 6000.
- sirWard
- Erelid
- Berichten: 928
- Lid geworden op: 05 jan 2009, 20:15
- Twitter: sirWard
- Locatie: Sint-Amandsberg - 91OOS0
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 87 keer
Misschien wat off-topic maar reken maar op problemen. Ikzelf heb een weekend zonder een werkende telefoon gezeten toen ik van Belgacom naar Proximus ging.
-
- ISP Official
- Berichten: 333
- Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
- Twitter: proximus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 106 keer
- Contacteer:
Beste Dafke,
Indien u een MTV generation abonnement actief hebt staan met een contractduur en u wenst aan te passen naar Pay&Go Generation Connect, zal dit inderdaad via aangetekend schrijven moeten aangevraagd worden.
Heeft u een MTV Generation abonnement zonder contractduur, dan kan u de aanpassing aanvragen via onze klantendienst op het gratis nummer 6000.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Indien u een MTV generation abonnement actief hebt staan met een contractduur en u wenst aan te passen naar Pay&Go Generation Connect, zal dit inderdaad via aangetekend schrijven moeten aangevraagd worden.
Heeft u een MTV Generation abonnement zonder contractduur, dan kan u de aanpassing aanvragen via onze klantendienst op het gratis nummer 6000.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
- Dafke
- Elite Poster
- Berichten: 2755
- Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
- Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
- Bedankt: 142 keer
- Contacteer:
Eva,
Zoals al gezegd en 2x gebeld en duidelijk vermeld: Ik heb GEEN contractduur. Hier belt mij wel elke maand iemand van proximus om te vragen als ik niet wil ingaan op een promotie, maar telkens zou ik dan met een 24 maanden abbo of wat dan ook zitten. Ik zeg altijd dat ik mijn huidig abbo wens te behouden waardoor ik elke maand kosteloos kan opzeggen, dus ZONDER contractduur denk ik dan toch, niet?
Wel, helaas, ik moet TOCH een aangetekend schrijven sturen. En dit zou dan ook nog eens zeker 30 dagen duren vooraleer ik mijn nieuwe formule zou kunnen gebruiken!
Zoals al gezegd en 2x gebeld en duidelijk vermeld: Ik heb GEEN contractduur. Hier belt mij wel elke maand iemand van proximus om te vragen als ik niet wil ingaan op een promotie, maar telkens zou ik dan met een 24 maanden abbo of wat dan ook zitten. Ik zeg altijd dat ik mijn huidig abbo wens te behouden waardoor ik elke maand kosteloos kan opzeggen, dus ZONDER contractduur denk ik dan toch, niet?
Wel, helaas, ik moet TOCH een aangetekend schrijven sturen. En dit zou dan ook nog eens zeker 30 dagen duren vooraleer ik mijn nieuwe formule zou kunnen gebruiken!
- LPS
- Premium Member
- Berichten: 529
- Lid geworden op: 10 jun 2008, 17:12
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 37 keer
Op je factuur zie je staan of je nog een contractduur zou hebben (kan altijd door een of andere duistere truck), met vermelding van einddatum. Is wettelijk verplicht.
Samsung A3 + Proximus forcms088
Pack: Proximus Familus
Pack: Proximus Familus
- LPS
- Premium Member
- Berichten: 529
- Lid geworden op: 10 jun 2008, 17:12
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 37 keer
Als je er zeker van bent dat je zonder contractduur zit (obv van de afwezigheid van de vermelding én een bevestiging van de klantendienst (omdat er altijd fouten kunnen gebeuren)), lijkt me dit van wel doordat Eva zegt:
Eva_van_Belgacom schreef:Heeft u een MTV Generation abonnement zonder contractduur, dan kan u de aanpassing aanvragen via onze klantendienst op het gratis nummer 6000.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Samsung A3 + Proximus forcms088
Pack: Proximus Familus
Pack: Proximus Familus
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
klantendienst moet dit gewoon kunnen, gewoon vermelden dat je niet vasthangt aan een contractduur. desnoods blijven bellen tot je de juiste persoon aan de lijn krijgt die op de hoogte is
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- ISP Official
- Berichten: 333
- Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
- Twitter: proximus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 106 keer
- Contacteer:
Beste Dafke,
Indien u geen contractduur meer hebt, dan kan ik de gewenste omschakeling uitvoeren voor u naar Pay&Go Generation Connect.
Als u uw oproepnummer en klantenrekening kan doorsturen, dan kan ik het nodige doen voor u en dan zal u de dag nadien op Pay&Go Generation Connect actief staan voor u.
Mvg
Eva
Indien u geen contractduur meer hebt, dan kan ik de gewenste omschakeling uitvoeren voor u naar Pay&Go Generation Connect.
Als u uw oproepnummer en klantenrekening kan doorsturen, dan kan ik het nodige doen voor u en dan zal u de dag nadien op Pay&Go Generation Connect actief staan voor u.
Mvg
Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
-
- Starter
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 16 mei 2012, 14:02
- Bedankt: 11 keer
Wij (mijn vriendin, ik en een paar vrienden) hebben mobile viking, 15 euro herladen = 2gig gedurende 1maand, gratis 1 uur bellen naar een andere viking per dag !! 1uur belkrediet en 1000 sms. Je kan afkomen met wat je wil, geen enkele Belgische provider kan hieraan tippen.
- Dafke
- Elite Poster
- Berichten: 2755
- Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
- Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
- Bedankt: 142 keer
- Contacteer:
Eva,
PB is gestuurd.
@MasterDebter: De dekking van Base trekt op geen hol.. Mijn vrouw heeft dit eventjes gehad via haar werk en abbo is nu verandert voor al de 4 de collega's.
PB is gestuurd.
@MasterDebter: De dekking van Base trekt op geen hol.. Mijn vrouw heeft dit eventjes gehad via haar werk en abbo is nu verandert voor al de 4 de collega's.
-
- Starter
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 16 mei 2012, 14:02
- Bedankt: 11 keer
@ dafke Met het netwerk van Base heb ik gelukkig geen problemen, ik herlaad elke maand opnieuw met een glimlach. Bij proximus en mobistar (de enige andere providers die ik heb gehad) behandelen ze de mensen als een stel geldkoeien. En als ik de mensen in mijn omgeving bezig hoor ben ik voor 1 keer blij om niet in hun schoenen te staan
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
generation connect is ongeveer hetzelfde maar op het betere 3G netwerk van proximus, kost wel €5/maand meer... na het opladen kan je meedoen aan het schattejachtspel en kan je belminuten winnen.... je spaart ook roaming op voor gebruik in het buitenland. wel geen grace periode zoals bij MV dus maandelijks opladen is vereistMasterdebter schreef:Wij (mijn vriendin, ik en een paar vrienden) hebben mobile viking, 15 euro herladen = 2gig gedurende 1maand, gratis 1 uur bellen naar een andere viking per dag !! 1uur belkrediet en 1000 sms. Je kan afkomen met wat je wil, geen enkele Belgische provider kan hieraan tippen.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Starter
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 16 mei 2012, 14:02
- Bedankt: 11 keer
xenne net gezien het is voor de 5000 eerste, en euhm ... 10 mb in europese landen, en 2gig in het binnenland ? Het enige voordeel dat ik hierin zie is de extra 20 belminuten die maar 0,01 cent duurder zijn dan MV, maar al dit vergelijken met elke dag 1 uur gratis bellen naar vikings ? dat is 60 minuten per dag maal x aantal dagen per maand, komaan dit is ongeloofelijk goedkoop. Ik vertrek op missie om mijn contacten zulk een kaartje te laten aanvragen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1062
- Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 215 keer
Het verschil tussen mv en gc zijn de volgende en ik heb beiden voor alle duidelijkheid;
Bij mv heb je een betere klantenservice, maarja, ik heb de klantenservice praktisch nooit nodig dus dat maakt me niet zoveel uit maar soit; das een pluspunt voor mv.
Nog een voordeel is dat EDGE sneller en beter is bij mv dan bij proximus.
En dat is het zo'n beetje wat de voordelen zijn van base/mv.
Bij proximus heb je toch nog altijd duidelijk meer 3G, hogere 3G snelheden, mindere data pannen, minder problemen met smsen die niet toekomen of 30min later aankomen zoals ik bij base en mv soms wel voor had. Ook minder gaten in het netwerk, bij base/mv kom ik het toch iets sneller tegen ik ergens binnen ga en totaal geen service heb.
Je betaald 5 euro meer maar krijgt die 5 euro wel dubbel en dik terug doordat je tot 100MB kan opsparen om in den buitenland mee te surfen wetende dat 100MB= 50 euro kost. Toch mooi meegenomen want 100MB zit er ook snel door .
De belminuten komen ong gelijk uit, reken maar uit.
En je hebt ook nog eens per herlading dat je kan meedoen aan de pay & gold; ik heb nu 5min gratis belmin gekregen voor 1week geldig, andere keren had ik 3min extra belkrediet bijgekregen die altijd geldig blijft enz....
Grote minpunt is als je op gprs/edge zit bij proximus, veel kan je er niet mee aanvangen dan, voor de rest weinig tot geen minpunten te bespeuren bij deze.
Proximus staat met stip op nr 1 voor mij.
ps; ze zitte volgens mij allang over die 5000 mensen, was gewoon een truckje denk ik om zo snel en zoveel mogelijk mensen te overtuigen .
Bij mv heb je een betere klantenservice, maarja, ik heb de klantenservice praktisch nooit nodig dus dat maakt me niet zoveel uit maar soit; das een pluspunt voor mv.
Nog een voordeel is dat EDGE sneller en beter is bij mv dan bij proximus.
En dat is het zo'n beetje wat de voordelen zijn van base/mv.
Bij proximus heb je toch nog altijd duidelijk meer 3G, hogere 3G snelheden, mindere data pannen, minder problemen met smsen die niet toekomen of 30min later aankomen zoals ik bij base en mv soms wel voor had. Ook minder gaten in het netwerk, bij base/mv kom ik het toch iets sneller tegen ik ergens binnen ga en totaal geen service heb.
Je betaald 5 euro meer maar krijgt die 5 euro wel dubbel en dik terug doordat je tot 100MB kan opsparen om in den buitenland mee te surfen wetende dat 100MB= 50 euro kost. Toch mooi meegenomen want 100MB zit er ook snel door .
De belminuten komen ong gelijk uit, reken maar uit.
En je hebt ook nog eens per herlading dat je kan meedoen aan de pay & gold; ik heb nu 5min gratis belmin gekregen voor 1week geldig, andere keren had ik 3min extra belkrediet bijgekregen die altijd geldig blijft enz....
Grote minpunt is als je op gprs/edge zit bij proximus, veel kan je er niet mee aanvangen dan, voor de rest weinig tot geen minpunten te bespeuren bij deze.
Proximus staat met stip op nr 1 voor mij.
ps; ze zitte volgens mij allang over die 5000 mensen, was gewoon een truckje denk ik om zo snel en zoveel mogelijk mensen te overtuigen .
Ge kunt ze kussen
-
- Starter
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 16 mei 2012, 14:02
- Bedankt: 11 keer
3G kan beter zijn bij proximus maar het zuigt mijn batterij leeg dus dit staat bijna nooit op, ik kan datasnelheid niet vergelijken aangezien ik bij proximus een megaduur abonnement had zonder data (het was nochtans goedkoop begonnen) . Ik kan niet klagen over de huidige verbinding op het base netwerk . Proximus pre-paid heb ik ook gehad maar ik werd constant gecontacteerd met de vraag of ik mijn spaargeld niet wou investeren Ik heb via een of andere callcenter medewerker een abonnement afgesloten die volgens mondelinge afspraak 20 euro limiet zou bedragen. "Belwaarde niet opgebruikt dan neem je het mee max 3 maanden nadien. Eerste factuur 75 euro's ??!! ik heb me er een paar maanden geleden uitgekocht voor 170 euro, zoveel had ik ervoor over om van proximus verlost te geraken, om een idee te geven voor mijn afkeer tenopzichte van proxihaai.
-
- Erelid
- Berichten: 2114
- Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
- Bedankt: 317 keer
Tsja, spijtig dat jij negatieve ervaringen hebt met proximus, maar je moet hun abonnementen niet vergelijken met het generation connect aanbod. (of met MV)
Base heeft het slechtste netwerk van alle Belgische operatoren, met de slechtste dekking in het algemeen, en de slechtste 3G dekking in het bijzonder.
En daar komt dan nog eens de infrastructuur van MV bovenop, die duidelijk achterop hinkt tov de andere MNVO's die rechtstreeks op het base netwerk zitten. MV ligt er veel vaker uit dan de anderen, en dat is geen toeval.
En dan hebben we het nog niet eens gehad over de bandwith cap op de 3G op die plaatsen waar je hem wel kan ontvangen, waardoor het nog meer tegenvalt.
Dusja, je moet ze hier niet komen ophemelen, want ze hebben wel degelijk hun minpunten, en voor veel mensen inc myself, is Generation Connect voor die €5 extra een heel erg welkom alternatief, met een betrouwbaar netwerk. En ik was dan ook bij de eersten om terug over te stappen van Mv naar Generation Connect verleden jaar. En geen seconde spijt van gehad.
Eigenlijk, achteraf bekeken, is het enige dat MV nog beter doet dan Generation Connect, de support. Proximus heeft zoals alle grote telecom bedrijven nog al eens last van miscommunicatie op de support afdelingen. En dat kan inderdaad frustrerend zijn als je iets moet gedaan krijgen, gelukkig heb je ze bijlange niet zo vaak nodig als bij MV.
(Overigens bedrijfsnamen afkorten (zoals bv. MV of Proxi is) 1 ding, gekke termen zoals "proxihaai", zijn niet nodig. )
Base heeft het slechtste netwerk van alle Belgische operatoren, met de slechtste dekking in het algemeen, en de slechtste 3G dekking in het bijzonder.
En daar komt dan nog eens de infrastructuur van MV bovenop, die duidelijk achterop hinkt tov de andere MNVO's die rechtstreeks op het base netwerk zitten. MV ligt er veel vaker uit dan de anderen, en dat is geen toeval.
En dan hebben we het nog niet eens gehad over de bandwith cap op de 3G op die plaatsen waar je hem wel kan ontvangen, waardoor het nog meer tegenvalt.
Dusja, je moet ze hier niet komen ophemelen, want ze hebben wel degelijk hun minpunten, en voor veel mensen inc myself, is Generation Connect voor die €5 extra een heel erg welkom alternatief, met een betrouwbaar netwerk. En ik was dan ook bij de eersten om terug over te stappen van Mv naar Generation Connect verleden jaar. En geen seconde spijt van gehad.
Eigenlijk, achteraf bekeken, is het enige dat MV nog beter doet dan Generation Connect, de support. Proximus heeft zoals alle grote telecom bedrijven nog al eens last van miscommunicatie op de support afdelingen. En dat kan inderdaad frustrerend zijn als je iets moet gedaan krijgen, gelukkig heb je ze bijlange niet zo vaak nodig als bij MV.
(Overigens bedrijfsnamen afkorten (zoals bv. MV of Proxi is) 1 ding, gekke termen zoals "proxihaai", zijn niet nodig. )
© De Morgen: Geachte taalnazi's, deradicaliseer een beetje.