ip adressen docsis router
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
- Bedankt: 103 keer
- Contacteer:
normaal 16 externe ip's bij fiberner XL volgens telenet, in de praktijk een veelvoud hiervan op de modem only, laat maar eens lokélan en comsoorten los op een rechtstreeks aangesloten pc
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
@qless 4 telefoons, enkele airplay devices, de tv (niet de digibox , maar de tv zelf), de stereo installatie, ipad, apple tv, 4 portables, 2 vaste computers, wifi accesspunt (extender), enz... kortom alles heeft vandaag de dag internet. een gezin van 4 is toch geen corportation hé
Misschien moet ik bij de buren via homespot enkele apparaten aansluiten en zo enkele ip adressen vrij maken....
Misschien moet ik bij de buren via homespot enkele apparaten aansluiten en zo enkele ip adressen vrij maken....
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
En ben je effectief tegen die beperking aangelopen of maak je je zorgen op voorhand ?bwynants schreef:telenet bevestigd mij dat de dosis router slechts 16 ip adressen kan uitdelen.
Trouwens het is een /24... geef jezelf enkele static adressen... kan me moeilijk inbeelden dat ze effectief routing zouden blokkeren (misschien dat ze puur een beperking hebben in de DHCP pool).
@r2504 ben er effectief tegen aan gelopen, netwerk deed soms raar, wifi punt herstarten en dan werkte het weer. voor de fibernet switch moest ik nooit iets herstarten. 'k kan nog wel eens met 'statische' adressen spelen. Kijken of dat idd helpt. Ik dacht dat ik al 1 computer op een vast ip adres had staan (voor port forwarding)...
PS: zelfs onze weegschaal heeft een ip address (youw8.com)
PS: zelfs onze weegschaal heeft een ip address (youw8.com)