Ik heb reeds enkele weken geleden een aangetekende brief naar Telenet gestuurd (met hun formulier) om mijn kabel TV op te zeggen.
Hier heb ik steeds niets van teruggehoord.
Is dit normaal?
Vermits ik ook niet meer aan de kabel kan, weet ik ook niet of er nog signaal is.
Geen bevestiging van opzeggen kabel TV
- Wicky
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 97 keer
- Bedankt: 8 keer
Chris,
Of het "normaal" is weet ik niet, maar ik kan bevestigen dat ik ook geen reactie gekregen heb na het sturen van een aangetekend schrijven. Ik heb dan maar een mailtje gestuurd met de vraag of de opzeg correct ontvangen en ingevoerd was.
Mvg,
-Eric-
Of het "normaal" is weet ik niet, maar ik kan bevestigen dat ik ook geen reactie gekregen heb na het sturen van een aangetekend schrijven. Ik heb dan maar een mailtje gestuurd met de vraag of de opzeg correct ontvangen en ingevoerd was.
Mvg,
-Eric-
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 2 keer
Tja, ik had eerst ook al een email gestuurd ivm de feitelijke prijsverhoging van de Kabel TV.
En dat de auteursrechten toch op zijn minst zouden moeten verlagen want er zijn nu minder zenders.
Na meer dan een maand heb ik daar ook geen reactie op gekregen.
Heb nu nog maar eens email gestuurd, maar verwacht er eigenlijk weinig van.
En dat de auteursrechten toch op zijn minst zouden moeten verlagen want er zijn nu minder zenders.
Na meer dan een maand heb ik daar ook geen reactie op gekregen.
Heb nu nog maar eens email gestuurd, maar verwacht er eigenlijk weinig van.
-
- Starter
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 2 keer
Heb in januari ook een aangetekende brief gestuurd naar Telenet om mijn kabel op te zeggen
Een tweetal weken later kreeg ik een bevestiging van mijn opzegging
Nog een maand later kreeg ik het bedrag van de nog resterende periode teruggestort
Een tweetal weken later kreeg ik een bevestiging van mijn opzegging
Nog een maand later kreeg ik het bedrag van de nog resterende periode teruggestort
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
- Bedankt: 101 keer
AL 2* gedaan en na x aantal maanden is de kabel er plots niet meer en na een paar maanden krijg je eventueel een bedrag terug gestort van de maanden die je te veel zou betaald hebben.Ik heb reeds enkele weken geleden een aangetekende brief naar Telenet gestuurd (met hun formulier) om mijn kabel TV op te zeggen.
Hier heb ik steeds niets van teruggehoord.
Is dit normaal?
- Petrikske
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
- Bedankt: 52 keer
Begin April aangetekend opgezegd (met bevestiging van ontvangst)
Eind Mei netjes de nieuwe factuur voor weer een jaartje analoog blokjes kijken hahaha.....
ik reageer daar niet meer op, ze bekijken het maar.
Eind Mei netjes de nieuwe factuur voor weer een jaartje analoog blokjes kijken hahaha.....
ik reageer daar niet meer op, ze bekijken het maar.
-
- ISP Official
- Twitter: Telenet
- Bedankt: 49 keer
fendtje,
Vermoedelijk is er nooit een filter op de kabel geplaatst. Ik zou dit toch graag in orde laten brengen aangezien jouw geval als zwartkijken kan aanzien worden. Kun je je klantengegevens doorsturen via een PB?
Vermoedelijk is er nooit een filter op de kabel geplaatst. Ik zou dit toch graag in orde laten brengen aangezien jouw geval als zwartkijken kan aanzien worden. Kun je je klantengegevens doorsturen via een PB?
Ik heb een aantal weken geleden mijn analoge kabelTV opgezegd via het webformulier van Telenet. Ik heb daar niets meer van gehoord. Kan ik ervan uitgaan dat alles in orde is, of stuur ik best voor de zekerheid nog een aangetekende brief ?
- Petrikske
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
- Bedankt: 52 keer
"Aangetekend opzeggen met bevestiging van ontvangst" kost wat meer maar dan heb je zekerheid.
En ja dan gaan ze nog steeds proberen hoor, althans bij ons deden ze dat toch.
pfff... happy satkijker nu.
En ja dan gaan ze nog steeds proberen hoor, althans bij ons deden ze dat toch.
pfff... happy satkijker nu.
- Petervanakelyen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
- Bedankt: 169 keer
Hier ook opgezegd via het webformulier, na 5 dagen bevestigingsmail gekregen, iets later de eindfactuur. Ik kan dus niet klagen, Telenet was veruit het gemakkelijkste om op te zeggen Misschien kan je Charlotte je helpen?mr. green schreef:Ik heb een aantal weken geleden mijn analoge kabelTV opgezegd via het webformulier van Telenet. Ik heb daar niets meer van gehoord. Kan ik ervan uitgaan dat alles in orde is, of stuur ik best voor de zekerheid nog een aangetekende brief ?