Geen bevestiging van opzeggen kabel TV

Hier kunt u alles kwijt over TV over de kabel
Plaats reactie
Chris_147
Pro Member
Pro Member
Berichten: 255
Lid geworden op: 14 maa 2006, 10:40
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 2 keer

Ik heb reeds enkele weken geleden een aangetekende brief naar Telenet gestuurd (met hun formulier) om mijn kabel TV op te zeggen.
Hier heb ik steeds niets van teruggehoord.
Is dit normaal?

Vermits ik ook niet meer aan de kabel kan, weet ik ook niet of er nog signaal is.
Gebruikersavatar
Wicky
Plus Member
Plus Member
Berichten: 157
Lid geworden op: 19 jun 2007, 11:02
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 97 keer
Bedankt: 8 keer

Chris,

Of het "normaal" is weet ik niet, maar ik kan bevestigen dat ik ook geen reactie gekregen heb na het sturen van een aangetekend schrijven. Ik heb dan maar een mailtje gestuurd met de vraag of de opzeg correct ontvangen en ingevoerd was.


Mvg,

-Eric-
Chris_147
Pro Member
Pro Member
Berichten: 255
Lid geworden op: 14 maa 2006, 10:40
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 2 keer

Tja, ik had eerst ook al een email gestuurd ivm de feitelijke prijsverhoging van de Kabel TV.
En dat de auteursrechten toch op zijn minst zouden moeten verlagen want er zijn nu minder zenders.
Na meer dan een maand heb ik daar ook geen reactie op gekregen.

Heb nu nog maar eens email gestuurd, maar verwacht er eigenlijk weinig van.
jefke klakke
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 21 sep 2005, 13:13
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 2 keer

Heb in januari ook een aangetekende brief gestuurd naar Telenet om mijn kabel op te zeggen
Een tweetal weken later kreeg ik een bevestiging van mijn opzegging
Nog een maand later kreeg ik het bedrag van de nog resterende periode teruggestort
Telenet
ISP Official
ISP Official
Berichten: 229
Lid geworden op: 05 dec 2007, 11:06
Twitter: Telenet
Bedankt: 49 keer

Chris_147,

Mijn excuses voor een verlate reactie. Kun je mij in een PB je klantgegevens doorgeven? Dan kijk ik het voor je na.
frido
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 03 maa 2012, 10:16

Opzeg op de kabel is hier nu ook een paar weken geleden aangetekend verstuurd, enigste wat ik tot nu gekregen heb is de nieuwe jaarlijkse aanrekening ...
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2385
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer

Ik heb reeds enkele weken geleden een aangetekende brief naar Telenet gestuurd (met hun formulier) om mijn kabel TV op te zeggen.
Hier heb ik steeds niets van teruggehoord.
Is dit normaal?
AL 2* gedaan en na x aantal maanden is de kabel er plots niet meer en na een paar maanden krijg je eventueel een bedrag terug gestort van de maanden die je te veel zou betaald hebben.
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
fendtje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 774
Lid geworden op: 04 jan 2007, 01:06
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 70 keer

na opzegging 5 jaar terug nog steeds analoog beeld wel al 5 jaar geen rekening meer.
Telenet daar kan alles.
Gebruikersavatar
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1371
Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 52 keer

Begin April aangetekend opgezegd (met bevestiging van ontvangst)
Eind Mei netjes de nieuwe factuur voor weer een jaartje analoog blokjes kijken hahaha.....
ik reageer daar niet meer op, ze bekijken het maar.
Telenet
ISP Official
ISP Official
Berichten: 229
Lid geworden op: 05 dec 2007, 11:06
Twitter: Telenet
Bedankt: 49 keer

fendtje,

Vermoedelijk is er nooit een filter op de kabel geplaatst. Ik zou dit toch graag in orde laten brengen aangezien jouw geval als zwartkijken kan aanzien worden. Kun je je klantengegevens doorsturen via een PB?
Telenet
ISP Official
ISP Official
Berichten: 229
Lid geworden op: 05 dec 2007, 11:06
Twitter: Telenet
Bedankt: 49 keer

Petrikske,

Kun je je klantengegevens doorsturen via een PB? Ik kijk het graag na voor je.
mr. green
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 29 apr 2004, 23:37
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Ik heb een aantal weken geleden mijn analoge kabelTV opgezegd via het webformulier van Telenet. Ik heb daar niets meer van gehoord. Kan ik ervan uitgaan dat alles in orde is, of stuur ik best voor de zekerheid nog een aangetekende brief ?
Gebruikersavatar
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1371
Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 52 keer

"Aangetekend opzeggen met bevestiging van ontvangst" kost wat meer maar dan heb je zekerheid.
En ja dan gaan ze nog steeds proberen hoor, althans bij ons deden ze dat toch.

pfff... happy satkijker nu.
Gebruikersavatar
Petervanakelyen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1614
Lid geworden op: 30 dec 2009, 22:36
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
Bedankt: 169 keer

mr. green schreef:Ik heb een aantal weken geleden mijn analoge kabelTV opgezegd via het webformulier van Telenet. Ik heb daar niets meer van gehoord. Kan ik ervan uitgaan dat alles in orde is, of stuur ik best voor de zekerheid nog een aangetekende brief ?
Hier ook opgezegd via het webformulier, na 5 dagen bevestigingsmail gekregen, iets later de eindfactuur. Ik kan dus niet klagen, Telenet was veruit het gemakkelijkste om op te zeggen :) Misschien kan je Charlotte je helpen?
mr. green
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 29 apr 2004, 23:37
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Ik heb net geld teruggekregen van Telenet, dus ik neem aan dat het in orde is.
Plaats reactie

Terug naar “Kabel TV (Telenet, Numericable, Voo, Orange)”