Hulp bij aanschaf van nieuwe laptop
- fieldoxide
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
- Bedankt: 25 keer
Goedenavond mensen ,
ik ben van plan om binnenkort een nieuwe laptop aan te schaffen . Hij moet vooral dienen om te mailen, internet en office toepassingen te draaien . Zeker geen gamen . Heb al een beetje opgezocht op het internet en twijfel tussen een aantal merken nml : Toshiba , Hp of Asus . Het zou een 15 inch scherm moeten zijn en liefst een I5 processor. Kunnen jullie mij soms geen aanbevelingen doen aangezien ik voor de moment de bomen niet meer door het bos zie . Mijn budget is tussen de 700 a 800 euro .
Alvast bedankt .
ps : ik heb gehoord dat binnen opzienbare tijd de nieuwe generatie processoren van intel gaan uitkomen dus misschien is het beter om even te wachten met mijn aankoop ?
ik ben van plan om binnenkort een nieuwe laptop aan te schaffen . Hij moet vooral dienen om te mailen, internet en office toepassingen te draaien . Zeker geen gamen . Heb al een beetje opgezocht op het internet en twijfel tussen een aantal merken nml : Toshiba , Hp of Asus . Het zou een 15 inch scherm moeten zijn en liefst een I5 processor. Kunnen jullie mij soms geen aanbevelingen doen aangezien ik voor de moment de bomen niet meer door het bos zie . Mijn budget is tussen de 700 a 800 euro .
Alvast bedankt .
ps : ik heb gehoord dat binnen opzienbare tijd de nieuwe generatie processoren van intel gaan uitkomen dus misschien is het beter om even te wachten met mijn aankoop ?
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Er komt altijd iets nieuws uit... zo kan je eeuwig wachten.fieldoxide schreef:ps : ik heb gehoord dat binnen opzienbare tijd de nieuwe generatie processoren van intel gaan uitkomen dus misschien is het beter om even te wachten met mijn aankoop ?
Misschien moet je dit lijstje eens bekijken... http://www.laptopshop.be/keuzehulp#!pri ... 8539,18540 Hier kan je een selectie vinden volgens je specifiacties, er staat zelfs een i7 tussen, alsook enkele Lenovo's (persoonlijk ben ik daar wel fan van, gewoon degelijk materiaal) met 100 euro cashback.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 141 keer
- Contacteer:
Ik zou HP niet aanraden. Heb een hp dv-6 laptop en crasht nu regelmatig omwille van een harde schijf probleem. Hij is 13 maand en ze willen maar 1 jaar garantie geven.
[
Post made via mobile device ]
[

- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Met asus en Toshiba kan je weinig misvaren. Afhankelijk van waar je hem koopt kan je wel wat profijt doen. Koop je wel eens in al dan niet buitenmadse webshops?
[
Post made via mobile device ]
[

- metal
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 8 keer
Hp kan ik ook afraden.
Ik heb nog nooit zo'n slechte laptop gehad. Toetsen die afbreken, na de garantie de videokaart kapot, omhulsel van scherm dat begint los te komen, scharnier van scherm dat kapot breekt, en noem maar op.
Beste ervaring die ik tot nu toe gehad heb is acer, alhoewel dat sommige dit merk toch afraden, vond ik deze top.
Nu heb ik een toshiba voor ongeveer een 2 jaar en daar is nu alleen de batterij van versleten. Voor de rest nog geen probs mee gehad.
Ik heb nog nooit zo'n slechte laptop gehad. Toetsen die afbreken, na de garantie de videokaart kapot, omhulsel van scherm dat begint los te komen, scharnier van scherm dat kapot breekt, en noem maar op.
Beste ervaring die ik tot nu toe gehad heb is acer, alhoewel dat sommige dit merk toch afraden, vond ik deze top.
Nu heb ik een toshiba voor ongeveer een 2 jaar en daar is nu alleen de batterij van versleten. Voor de rest nog geen probs mee gehad.
- fieldoxide
- Elite Poster
Op ons werk hebben ze als merk HP , maar dat zijn laptops voor de zakelijke markt denk ik . Misschien mag je deze niet vergelijken met de particuliere markt .
Dus , HP laat ik wel even voor wat het is dan . Ik denk dat ik mijn keuze zal maken tussen Toshiba en Asus .
Zijn er mensen die reeds een aankoop hebben gedaan via de website laptopshop ?
Dus , HP laat ik wel even voor wat het is dan . Ik denk dat ik mijn keuze zal maken tussen Toshiba en Asus .
Zijn er mensen die reeds een aankoop hebben gedaan via de website laptopshop ?
- sirWard
- Erelid
- Twitter: sirWard
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 87 keer
Momenteel zit ik met een Sony VAIO als Windows-toestel en ik was er helemaal niet tevreden van. Ondertussen heeft-ie al enkele maanden de kast proper gemaakt en heb ik er in afwachting op een bracket voor de optische ruimte in mijn iMac een SSD ingestoken en Windows met de nieuwste drivers nog eens geïnstalleerd en ik heb nog geen enkele BSOD gekregen! Goed want dat was vroeger verschrikkelijk...
Mijn kennissenkring is zeer tevreden van Asus en Toshiba. Acer heb ik persoonlijk al een slechte ervaring mee achter de rug + ik hoor er ook veel klachten over. Ik zou deze in jouw plaats niet nemen.
Mijn kennissenkring is zeer tevreden van Asus en Toshiba. Acer heb ik persoonlijk al een slechte ervaring mee achter de rug + ik hoor er ook veel klachten over. Ik zou deze in jouw plaats niet nemen.
- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
Als je niet wil gamen kan je uitkijken naar een reeks met een basis grafische kaart (à la shared memory etc), dat scheelt direct een beetje in de prijs.
Toshiba is zéér betrouwbaar.
HP: heb een Elitebook van het werk, problemen met het scherm van in het begin, poorten zitten op zeer onhandige plaatsen (aansluitingen aan de kant van je muis zijn af te raden, of toch zeker aan de voorzijde van je laptop), slecht aluminium design is zeer gevoelig voor een stootje. Een lomp zware adapter die zo groot is als een brooddoos en even veel weegt als de laptop...
17 inch schermen niet afschrijven voor je het "genot" van een groot scherm eens hebt kunnen testen, helaas ben ik daar véél te snel aan gewoon geworden aan die luxe.
Zelf ben ik wel van van Dell en kan je toch voor zo'n 550€ jouw zin doen, en als je wil nog wat extra dus.
Toshiba is zéér betrouwbaar.
HP: heb een Elitebook van het werk, problemen met het scherm van in het begin, poorten zitten op zeer onhandige plaatsen (aansluitingen aan de kant van je muis zijn af te raden, of toch zeker aan de voorzijde van je laptop), slecht aluminium design is zeer gevoelig voor een stootje. Een lomp zware adapter die zo groot is als een brooddoos en even veel weegt als de laptop...
17 inch schermen niet afschrijven voor je het "genot" van een groot scherm eens hebt kunnen testen, helaas ben ik daar véél te snel aan gewoon geworden aan die luxe.
Zelf ben ik wel van van Dell en kan je toch voor zo'n 550€ jouw zin doen, en als je wil nog wat extra dus.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
- iceke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
- Bedankt: 611 keer
In die prijsklasse ? Asus k reeks
Dell = goedkoper, maar kijk eens naar vergelijkende benchmarks... Dell is met dezelfde cpu een pak trager.
Toshiba = goedkoper, maar kijk eens naar de afwerking, bij budget Toshiba's krijg je een zwart plastieken doos.
Acer ? = mooi tot hij stuk gaat, en dan dat typmachien keyboard dat ze op die notebooks gestoken hebben ????
Sony = niet veel soeps in die prijsklasse.
MSI ? mooier, goedkoper, maar nogal dun plastic gebruikt, overal waar je drukt buigt het plastic veel te hard door.
HP ? : dure helpdesk bij defect op consumer notebooks.
Dell = goedkoper, maar kijk eens naar vergelijkende benchmarks... Dell is met dezelfde cpu een pak trager.
Toshiba = goedkoper, maar kijk eens naar de afwerking, bij budget Toshiba's krijg je een zwart plastieken doos.
Acer ? = mooi tot hij stuk gaat, en dan dat typmachien keyboard dat ze op die notebooks gestoken hebben ????
Sony = niet veel soeps in die prijsklasse.
MSI ? mooier, goedkoper, maar nogal dun plastic gebruikt, overal waar je drukt buigt het plastic veel te hard door.
HP ? : dure helpdesk bij defect op consumer notebooks.
- vuurvos
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 211 keer
- Bedankt: 208 keer
- Contacteer:
Laptopshop.be is één van de bijna 80 webshops van Coolblue. Ik heb al minstens 5 producten gekocht bij één van die Coolblue shops en ben er ontzettend tevreden over. Zéér snel geleverd, géén transportkosten, zo goed als altijd in stock, etc.fieldoxide schreef:Zijn er mensen die reeds een aankoop hebben gedaan via de website laptopshop ?
Ik raad enkel Acer af, heb al verschillende keren ellende meegemaakt en hun helpdesk is quasi onbestaande. Voor véél prijs/kwaliteitsverhouding zou ik gaan voor Packard Bell. Heb voor mijn dochter een laptop gekocht met een Core i7 en andere hoogwaardige componenten en heb dit ongeveer een jaar geleden voor 700 € gekocht. Die werkt nog altijd als een zonnetje zonder enig mankement.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 9 keer
Nooit packard bell. Enorm veel compatibiliteitsproblemen mee gehad.
Ooit een force feedback joystick op een pb willen aansluiten. Werkte maar geen force feedback. Bleek dat packard bell zijn gamepoort had aangepast naar een niet standaard.
Zo ook iets voor gehad met usb.
Ooit een force feedback joystick op een pb willen aansluiten. Werkte maar geen force feedback. Bleek dat packard bell zijn gamepoort had aangepast naar een niet standaard.
Zo ook iets voor gehad met usb.
- vuurvos
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 211 keer
- Bedankt: 208 keer
- Contacteer:
Het is eigenlijk onmogelijk om een bepaald merk goed te keuren of af te schieten. Iedereen heeft zo zijn ervaringen. Wist je bvb. dat Philips vroeger één of meerdere merken had (in onderaanneming) voor hun televisiemarkt. Mensen die gedegouteerd waren door hun Philips TV ervaring zwoeren dat ze nooit ofte nimmer nog een Philips TV gingen kopen, maar als puntje bij paaltje kwam kochten ze (onwetend) nog steeds een Philips TV maar onder een ander merk ...
- fieldoxide
- Elite Poster
Ik hoor voor de moment veel goede dingen over Toshiba en Asus . Ik denk dat ik daar eens voor ga rondkijken . Moesten jullie mij een model van deze merken kunnen aanbevelen maakt dit mijn keuze uiteraard eenvoudiger . 

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 74 keer
- Contacteer:
Ik kan je alleen maar aanraden om een laptop uit de zakelijke reeks te nemen. Die zien er misschien niet zo flashy uit maar die zijn bijna altijd steviger, beter ontworpen qua warmte-afgifte en gaan langer mee. Ze kosten misschien 100 of 200 euro meer maar die "verdien" je zo terug.
Hier trouwens ook +1 voor Dell, al verschillende laptops van gehad en de weinige issues die ik had zijn professioneel opgelost (voor zover binnen garantie).
Hier trouwens ook +1 voor Dell, al verschillende laptops van gehad en de weinige issues die ik had zijn professioneel opgelost (voor zover binnen garantie).
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Mja ik heb dan weer verschrikkelijke ervaringen met HP en Asus, maar blijf trouw zweren aan Acer. Een 6 jaar oude laptop werkt hier nog perfect (uitzondering batterij kapot) en mijn netbook (ook een acer) heeft enkel een klein stukje dat afgebroken is (eens laten vallen, met wat pattex komt dat wel in orde).
Zo heeft iedereen wel eens iets meegemaakt met een bepaald merk denk/vrees ik.
Zo heeft iedereen wel eens iets meegemaakt met een bepaald merk denk/vrees ik.
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- Teebee
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 40 keer
ik heb een bto model gekocht vorig jaar. Nog steeds tevreden van.
http://www.bto.eu/html/detail_home.asp? ... ductID=520
http://www.bto.eu/html/detail_home.asp? ... ductID=520
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Acer kocht ik vroeger wegens veel kracht voor lage prijs, maar alleen als ze niet langer dan 2/3 jaar mee moesten. Ik gebruikte die dagelijks en na 2/3 jaar was de behuizing steevast kaptop, versleten, lelijk. Goedkope behuizing met veel kracht erin: perfect als gaming laptop die je toch na 2 jaar moest wegdoen. 

Bedank andere users voor nuttige posts, door op
te klikken

-
- Elite Poster
- Contacteer:
Daarom dat ik ook zeg dat je beter 100 a 200 euro meer moet geven.iceke schreef:In die prijsklasse moet je niet naar zakelijke laptops kijken.
Momenteel op de site van Dell: € 880 voor een Latitude met i5, 4GB, 320 GB.
- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
Als je onder steviger aluminium verstaat... zeker op de hoeken letten want plastic kan beter tegen een stootje dan aluminium, echt lelijk hoor als je hoeken een deuk gehad hebben, en vroeg of laat heb je dat wel eens voor.Mathy schreef:Ik kan je alleen maar aanraden om een laptop uit de zakelijke reeks te nemen. Die zien er misschien niet zo flashy uit maar die zijn bijna altijd steviger, beter ontworpen qua warmte-afgifte en gaan langer mee.
Ook niet interessant om met een polshorloge over te gaan als ik naar mijne maat zijne laptop kijk.

✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
- Petrikske
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
- Bedankt: 52 keer
Gebruik dagelijks een 17" Pavilion van HP, maar ga denkelijk toch nooit meer kiezen voor een HP.
Bij dit model bv. zit de warmteafvoer onderaan, heel handig voor mensen die s'avonds in bed met koude ledematen zitten. :-/
Heb em nu bevestigd op een metalen laptopstatief om zodoende toch altijd voldoende ruimte te hebben voor de afvoer
van de warme lucht.
Bij de Asus 1201N zit de warmteafvoer mooi aan de zijkant, ook word dat ding totaal niet warm in tegenstelling tot de HP Pavilion.
Temperaturen worden continu in het motje gehouden door Everest.
Bij dit model bv. zit de warmteafvoer onderaan, heel handig voor mensen die s'avonds in bed met koude ledematen zitten. :-/
Heb em nu bevestigd op een metalen laptopstatief om zodoende toch altijd voldoende ruimte te hebben voor de afvoer
van de warme lucht.
Bij de Asus 1201N zit de warmteafvoer mooi aan de zijkant, ook word dat ding totaal niet warm in tegenstelling tot de HP Pavilion.
Temperaturen worden continu in het motje gehouden door Everest.
- fieldoxide
- Elite Poster
ben al even gaan kijken op de website van Vandenborre maar ik vind die Asus laptops van de K reeks niet terug op hun site . Enkel op de site van laptopshop . Is er een verschil tussen de modellen die verkocht worden bij Vandenborre of bijvoorbeeld Krefel en op laptopshop ? OP de officiële site van Asus zie ik enkel de K52 reeks staan terwijl men bij laptopshop al aan de K53 reeks zit .
- iceke
- Elite Poster
Zoek ff een verdeler van Basdistribution in je buurt op http://www.altijdactie.be/ deze kunnen je zeker verder helpen met een Asus notebook.(of een Msi of een Dell)
Dan heb je én een goeie notebook én een dealer die iets van kent.
Dan heb je én een goeie notebook én een dealer die iets van kent.

-
- Elite Poster
- Contacteer:
Bij laptops heb je nog veel meer als bij andere consumentenelektronica dat ze met verschillende serienummers dezelfde toestellen (mogelijks met minimale verschillen) aanduiden zodat winkels zich kunnen verstoppen achter "jama die is goedkoper omdat dat een ander type is".
- fieldoxide
- Elite Poster
Heb nogmaals gekeken op de site van Vandenborre en Krefel maar geen 'K' reeks te zien van Asus . Enkel voorlopig op de website van laptopshop en op de officiële site van Asus . Moet ik dan in de winkel zoeken naar dezelfde specificaties (processor-grafische kaart ° ?
- iceke
- Elite Poster
ff kijken wat er nog op stock is :
K53SD-SX940V-BE-2nd i7-2670QM BE15.6/8G/1TB/GT610MX2G/W7HP 905€
N53SM-SX098V-BE-2nd i7-2670QM BE15.6/8G/750G/GT630M2G/BD/W7H 915€
K53SD-SX420V-BE-2nd i5-2450M BE15.6/8G/750G/GT610MX2G/W7HP 780€
N73SM-TY077V-BE-2nd i5-2450M BE17.3/6G/500G/GT630M2G/W7HP 813€
X54C-SX289V-BE-2nd i3-2350M BE15.6/4G/500G/IntelHD/W7HP 571€
N53SM-SX049V-BE/i5-2450M BE15.6/4G/7500G/750/GT630M2G/W7HP 830€
Maar nogmaals, zoek een degelijke computerwinkel bij jou in de buurt. De aankoopprijs van deze toestellen zal in de VDB/Mediamarkt/Saturn en co. mischien een pak lager liggen, de service die je van je computerwinkel in de buurt krijgt is onbetaalbaar.
(trouwens, die verschillende versienummers is niet om de mensen te kloten, Asus neem gewoon onderdelen die op het moment van assemblage het interessants zijn, vandaar dat de K53Sd die je vandaag koopt niet dezelfde K53Sd is die je binnen 14dagen in de winkel vindt, enz. ).
K53SD-SX940V-BE-2nd i7-2670QM BE15.6/8G/1TB/GT610MX2G/W7HP 905€
N53SM-SX098V-BE-2nd i7-2670QM BE15.6/8G/750G/GT630M2G/BD/W7H 915€
K53SD-SX420V-BE-2nd i5-2450M BE15.6/8G/750G/GT610MX2G/W7HP 780€
N73SM-TY077V-BE-2nd i5-2450M BE17.3/6G/500G/GT630M2G/W7HP 813€
X54C-SX289V-BE-2nd i3-2350M BE15.6/4G/500G/IntelHD/W7HP 571€
N53SM-SX049V-BE/i5-2450M BE15.6/4G/7500G/750/GT630M2G/W7HP 830€
Maar nogmaals, zoek een degelijke computerwinkel bij jou in de buurt. De aankoopprijs van deze toestellen zal in de VDB/Mediamarkt/Saturn en co. mischien een pak lager liggen, de service die je van je computerwinkel in de buurt krijgt is onbetaalbaar.
(trouwens, die verschillende versienummers is niet om de mensen te kloten, Asus neem gewoon onderdelen die op het moment van assemblage het interessants zijn, vandaar dat de K53Sd die je vandaag koopt niet dezelfde K53Sd is die je binnen 14dagen in de winkel vindt, enz. ).
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 140 keer
- Bedankt: 117 keer
Veel hangt af van de OEM/ODM (original equipment/design manufacturer) die de laptop maakt en het budget en de configuratie dat het "merk" vooropstelt.
Veel "merken" produceren namelijk zelf geen laptops... Sommige baseren zich op een bestaand reference design om de kost te drukken (OEM)
Enkele bedrijven die effectief laptops "produceren" (lees: de r&d doen, en de hardware van de "barebone" designen/ontwikkelen/produceren) , vaak voor verschillende van deze grote merken - dit kan verschillen van product tot product of productserie.
De lijst is mogelijk niet helemaal up to date of correct...
Quanta
Compal
Clevo
Wistron
Microstar Internation (MSI)
ASMoBile/Asustek
Mitac
Arima
Inventec
Lenovo (Legend)
Hon Hai Precision Industries (Foxconn)
...
Zelfs de assemblage met componenten wordt soms door deze fabrikanten gedaan op vraag van hun klanten en niet altijd de merken ...
zie o.a. hier (enkele links zijn wel wat gedateerd):
http://www.xoticpc.com/laptop-manufactu ... ip-11.html
http://www.mindconnection.com/library/c ... aptops.htm
http://news.cnet.com/8301-17938_105-10400447-1.html
http://www.laptopmag.com/mobile-life/be ... -2012.aspx
http://en.wikipedia.org/wiki/Lenovo
Merken zoals HP of Dell maken dus geen laptops...
Veel "merken" produceren namelijk zelf geen laptops... Sommige baseren zich op een bestaand reference design om de kost te drukken (OEM)
Enkele bedrijven die effectief laptops "produceren" (lees: de r&d doen, en de hardware van de "barebone" designen/ontwikkelen/produceren) , vaak voor verschillende van deze grote merken - dit kan verschillen van product tot product of productserie.
De lijst is mogelijk niet helemaal up to date of correct...
Quanta
Compal
Clevo
Wistron
Microstar Internation (MSI)
ASMoBile/Asustek
Mitac
Arima
Inventec
Lenovo (Legend)
Hon Hai Precision Industries (Foxconn)
...
Zelfs de assemblage met componenten wordt soms door deze fabrikanten gedaan op vraag van hun klanten en niet altijd de merken ...
zie o.a. hier (enkele links zijn wel wat gedateerd):
http://www.xoticpc.com/laptop-manufactu ... ip-11.html
http://www.mindconnection.com/library/c ... aptops.htm
http://news.cnet.com/8301-17938_105-10400447-1.html
http://www.laptopmag.com/mobile-life/be ... -2012.aspx
http://en.wikipedia.org/wiki/Lenovo
Merken zoals HP of Dell maken dus geen laptops...
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
In die prijsklasse kan ik alleen maar een HP ProBook 6560b aanraden, of eventueel een EliteBook 8560b. Ik heb ze allebei gehad, en dat waren de beste laptops die ik ooit gehad heb....
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
- Loeri
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 73 keer
- Bedankt: 26 keer
Heb paar jaar geleden een HP dv9600 ofzo gehad, man man man dat ding was mega heet! Bleek het een mismaakte serie te zijn..
En nu hebk al 3 jaar een ASUS K50IN, zit een pent t4400 maar hey dit ding werkt nog goed hoor
Ik zou je echter een Asus aanraden, had de mijne bij tones gekocht voor €699 als k me nie vergis, mss is deze iets voor jou?
http://tones.be/product/k73sd-ty073v-be
En nu hebk al 3 jaar een ASUS K50IN, zit een pent t4400 maar hey dit ding werkt nog goed hoor

Ik zou je echter een Asus aanraden, had de mijne bij tones gekocht voor €699 als k me nie vergis, mss is deze iets voor jou?
http://tones.be/product/k73sd-ty073v-be
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 51 keer
persoonlijk heb ik nog nooit problemen gehad met ACER, maar dat is waarschijnlijk om dat ik weg blijf van de entry producten en kies voor wat duurdere modellen waar ze wat meer tijd en geld in stoppen.
En dat is een beetje een dood doener bij al de merken, zelfs bij lenovo die gekend zijn tanks van laptops te maken hebben ook rotzooi die uiteen valt als je er naar kijkt.
Ik hoop dat je nog wat hebt kunnen wachten Ivy bridge komt van af volgende week eindelijk op de markt en voor laptops zijn dat echt wel interessante chips
En dat is een beetje een dood doener bij al de merken, zelfs bij lenovo die gekend zijn tanks van laptops te maken hebben ook rotzooi die uiteen valt als je er naar kijkt.
Ik hoop dat je nog wat hebt kunnen wachten Ivy bridge komt van af volgende week eindelijk op de markt en voor laptops zijn dat echt wel interessante chips
- fieldoxide
- Elite Poster
Heb al meermaals in de winkel gestaan en ben tot nu toe met lege handen buitengegaan .
Ik denk dat ik mijn aankoop nog enkele weken ga uitstellen tot de ivy processors op de markt komen . Tegen einde mei zou ik ten laatste mijn laptop moeten hebben .

- fieldoxide
- Elite Poster
Ik twijfel voor de moment tussen twee modellen nml : TOSHIBA SATELLITE R850-18U AZERTY of de ASUS X54C . Deze liggen beide rond de 600 a 650 euro .
De Toshiba heeft wel een I5 processor terwijl de Asus een I3 processor heeft . Of ik wacht nog een 6 tal weken en ga voor een ivy bridge processor . Ik heb daar reeds goede dingen over gelezen .
De Toshiba heeft wel een I5 processor terwijl de Asus een I3 processor heeft . Of ik wacht nog een 6 tal weken en ga voor een ivy bridge processor . Ik heb daar reeds goede dingen over gelezen .
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 1 keer
hoi, met budget van rond 700.- kan ook bv degene die ik paar maand geleden gekocht had
packard bell easynote ts11 hr 006be (rond de 520 euro)
heeft extra grafische kaart Nvidia gt540m (schakelt enkel in bij gamen via nvidia optimus) anders standaard Intel HD graphics
om batterijduur te vergroten
ook warmte afvoer langs de zijkant
http://www.mt.nl/vergelijken/technisch/ ... 2.034.html
zeer tevreden over(dual boot win7 64 en ubuntu11.04)
eventueel kan je zoals ik optische drive uitnemen en bestaande harddisk in de plaats zetten met een cd bracket
en ssd schijf (hier crucial m4 ssd 128gb... rond de 100 euro) in de plaats zetten (totaal 630gb)
loopt als een trein dan en nog 100euro onder budget
packard bell easynote ts11 hr 006be (rond de 520 euro)
heeft extra grafische kaart Nvidia gt540m (schakelt enkel in bij gamen via nvidia optimus) anders standaard Intel HD graphics
om batterijduur te vergroten
ook warmte afvoer langs de zijkant
http://www.mt.nl/vergelijken/technisch/ ... 2.034.html
zeer tevreden over(dual boot win7 64 en ubuntu11.04)
eventueel kan je zoals ik optische drive uitnemen en bestaande harddisk in de plaats zetten met een cd bracket
en ssd schijf (hier crucial m4 ssd 128gb... rond de 100 euro) in de plaats zetten (totaal 630gb)

loopt als een trein dan en nog 100euro onder budget