Niemand een Telenet HD Digicorder op overschot na overstap naar Belgacom of zoiets?
Edit: ook interesse in SD Digicorder, eventueel met defecten
Telenet (HD) Digicorder (mag defect zijn)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
- Bedankt: 103 keer
- Contacteer:
Kijk eens op 2dehands of kapaza, voor 50-80 euro kan je er eentje op de kop tikken, wel ZONDER HD !!!!!
Let wel, nog steeds 50 euro activatiekost! ...of vervalt deze nu met de nieuwe regeling.....
Let wel, nog steeds 50 euro activatiekost! ...of vervalt deze nu met de nieuwe regeling.....
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
HD Digicorders worden niet verkocht door Telenet dus zal je bijna niet vinden en moest je er 1 vinden zal je toch huurkost aangerekend worden
Indien je alreeds een setup aanwezig hebt en je wenst een huur of koopbox die je al hebt toe te voegen is dit nu gratis
Anders heb je de 75 € hardwarekost indien je nog niet Digitaal ziet en er een interventie van Telenet Technieker nodig is om de infrastructuur te komen plaatsen of je nog geen toestel hebt om bij te plaatsen
Ik denk dat het dus een vrij nutteloos topic is kwa wat de TS zoekt onmogenlijk is
Discussies dat er weer gaan ontstaan niet in acht genomen dus

Indien je alreeds een setup aanwezig hebt en je wenst een huur of koopbox die je al hebt toe te voegen is dit nu gratis
Anders heb je de 75 € hardwarekost indien je nog niet Digitaal ziet en er een interventie van Telenet Technieker nodig is om de infrastructuur te komen plaatsen of je nog geen toestel hebt om bij te plaatsen
Ik denk dat het dus een vrij nutteloos topic is kwa wat de TS zoekt onmogenlijk is
Discussies dat er weer gaan ontstaan niet in acht genomen dus

The eternal and true pessimist 

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 147 keer
HD Digicorders worden wel degelijk verkocht. Hoe het in het verleden zat weet ik niet, maar momenteel kunnen deze aangekocht worden door nieuwe digitale klanten. Daar waar ik dus op doel (mogen ook defect zijn)
-
- Elite Poster
Neen, geen link, enkel ervaringddd schreef:Heb je daar een linkje van? HD DigiBox kan je kopen (al langer), maar een HD Digicorder?

Contact opgenomen met een Telenet verdeler en gevraagd wat ze konden aanbieden voor een bestaande analoge klant.
(ik was enkel geïnteresseerd in de aankoop van een digicorder toestel (geen huur, wel opnamefunctionaliteit))
Zij boden een HD-digicorder van de eerste generatie (waarschijnlijk gerecycleerd) aan voor €50, gratis installatie en activatie. Zijn daar toen op ingegaan.
Terzelfde tijd kwam een promotie publiekelijk waar je een hd digicorder kon huren, of een digibox kopen (http://telenet.be/3465/nl/thuis/televis ... gn=Acrobat). Toen heb ik nog eens uitdrukkelijk gevraagd of ze zich niet vergisten en het wel degelijk om een digicorder ging. En dit was wel degelijk zo.
Ondertussen reeds een kleine twee maanden in gebruik bij mijn ouders.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
Dat was de actie HD Digibox voor 50 €
Dan werden er , door gebrek aan Digiboxen gerecycleerde Digicorders aangeboden plaatselijk
Maar door Telenet bevestigd , er worden geen HD Digicorders verkocht
Dan werden er , door gebrek aan Digiboxen gerecycleerde Digicorders aangeboden plaatselijk
Maar door Telenet bevestigd , er worden geen HD Digicorders verkocht

The eternal and true pessimist 

-
- Elite Poster
Met mijn excuses voor de ijdele hoop die ik misschien geschept heb bij sommigen:
Originele mail met aanbod die ik kreeg van Telenet verdeler
Kunnen PB's en replys die mij enkel willen duidelijk maken dat HD Digicorders ALTIJD huur zijn dus van nu voort achterwege blijven?
Met dank
Originele mail met aanbod die ik kreeg van Telenet verdeler
Dus HD digicorders zijn wel degelijk verkocht geweest... Actie is enkel reeds afgelopen (eind februari 2012)Beste,
als ik mag veronderstellen dat er nog geen digitale tv bij u aanwezig is, enkel kabeltv.
Dan kan ik u toch nog een alternatief aanbieden, deze actie is geldig tot eind februari.
U kan tijdelijk een recycled HD Digicorder aankopen voor éénmalig 50€, de installatie en activatie zijn gratis.
Er is een beperkte garantie van 1 jaar. Hiervoor moet er een installateur langskomen om het toestel te leveren en te plaatsen.
Als u echter voor de HD digibox kiest kan u het toestel onmiddellijk afhalen maar is er een activatiekost van 50€.
Met vriendelijke groet
Kunnen PB's en replys die mij enkel willen duidelijk maken dat HD Digicorders ALTIJD huur zijn dus van nu voort achterwege blijven?
Met dank

-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Hier ligt er nog een digicorder stof te happen. Mag je hebben 

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
Gewoon gebruiken waarvoor hij dient is de eigenlijke bedoeling. Dus om te laten activeren op een bestaande digitale tv-aansluiting.bwx schreef:uit nieuwsgierigheid: wat ga je dermee doen? zeker na die hack op de HD corder =)
Maar vertel mij eens meer over die hack?

Grtz