ING biedt spaarrekening aan via smartphones
-
- Pro Member
- Twitter: tendonsie
- Uitgedeelde bedankjes: 653 keer
- Bedankt: 40 keer
- Contacteer:
Rabobank België heeft ook al een app waar je alles mee kan.
Misschien dat openen niet kan, maar voor de rest kan het ook veel.
Wel tof, hopelijk gaan alle banken in België vlug zoiets maken
Misschien dat openen niet kan, maar voor de rest kan het ook veel.
Wel tof, hopelijk gaan alle banken in België vlug zoiets maken
Mijn websitesoverzicht & hardware: Tendonsie.com <-> Tendonsie Services Comm. V. (Nieuwe Site) <-> WorldofMinecraft
- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
De percentjes zijn goed te vinden bij Rabobank, en de mobiele applicatie ook.
Helaas ontbreken zij bankkaarten in België (maar daar bestaat dan weer een andere bank voor die goed is in gratis kaarten )
Helaas ontbreken zij bankkaarten in België (maar daar bestaat dan weer een andere bank voor die goed is in gratis kaarten )
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
Hoe graag ik ook de discussie aanga over bankzaken, laten we toch maar proberen ontopic te blijven
Voor zover ik weet staan die mobile applicaties niet steeds in even goed daglicht op vlak van beveiliging.
Volgens mij zijn er zo al 2 banken waar nadien is gebleken dat dit door een onbeveiligde verbinding ging...
Ook stel ik mezelf de vraag met de "veiligheid" van smartphones, hoeveel mensen gebruiken niet dezelfde code voor hun bankkaart, pin,... (ik niet alvast).
Ook denk ik niet dat er nood is aan een systeem om gelijk wanneer je overschrijvingen te doen, eerder aan een handig systeem voor kleine betalingen uit te voeren (dat ook voor de kleine handelaar betaalbaar is), of dit nu via de smartphone gebeurt, of via RFID... dat maakt me niet uit.
Voor zover ik weet staan die mobile applicaties niet steeds in even goed daglicht op vlak van beveiliging.
Volgens mij zijn er zo al 2 banken waar nadien is gebleken dat dit door een onbeveiligde verbinding ging...
Ook stel ik mezelf de vraag met de "veiligheid" van smartphones, hoeveel mensen gebruiken niet dezelfde code voor hun bankkaart, pin,... (ik niet alvast).
Ook denk ik niet dat er nood is aan een systeem om gelijk wanneer je overschrijvingen te doen, eerder aan een handig systeem voor kleine betalingen uit te voeren (dat ook voor de kleine handelaar betaalbaar is), of dit nu via de smartphone gebeurt, of via RFID... dat maakt me niet uit.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –