Nieuw firmware
-
- Premium Member
- Berichten: 695
- Lid geworden op: 22 jan 2011, 00:27
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
- Bedankt: 31 keer
- Contacteer:
Ik heb die UPNP eens uitgeschakeld door de upnp poorten op de sagem te blokkeren in zijn eigen firewall. Welke poorten dat waren weet ik niet meer. Die settings zijn ooit verloren gegaan bij een stroomonderbreking. En ik ben die vergeten terug in te stellen. Wanneer ik de poorten terug gevonden heb zal ik het laten weten.
edit: Poorten gevonden. UDP: 1900; TCP: 2869. Ik heb die poorten toegevoegd in de "input rule set" -> "Lan bridge rules".
edit2: Ook TCP poort 5000 sluiten.
edit: Poorten gevonden. UDP: 1900; TCP: 2869. Ik heb die poorten toegevoegd in de "input rule set" -> "Lan bridge rules".
edit2: Ook TCP poort 5000 sluiten.
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Heb zelf al gezocht naar die mogelijkheid, maar nooit gevonden.
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Berichten: 6018
- Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 343 keer
Jammer, mijn Minecraft server draait op een microkernel Linux en hij wil blijkbaar geen vast IP accepteren na een nodige reboot kon ik er dus van buitenaf niet meer op. Manueel oplossen dan maar
-
- Plus Member
- Berichten: 150
- Lid geworden op: 21 feb 2011, 20:43
- Twitter: DirkRonsmans
- Locatie: Haasrode
- Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
- Bedankt: 5 keer
Ik lees dat iedereen hier start van runtime code 6OS105-6OS005
Op mijn Sagem staat echter 6OS101-6OS005 .. heb al enkele kerel een factory reset gedaan maar krijg nog steeds niets binnen.
VLAN 20 staat actief en heeft een IP, momenteel is tr98 gekilled zodat mijn modem niet continu reset maar heb na de factory reset de modem enkele uren laten staan met het proces draaiende, zonder resultaat.
enige tips?
Op mijn Sagem staat echter 6OS101-6OS005 .. heb al enkele kerel een factory reset gedaan maar krijg nog steeds niets binnen.
VLAN 20 staat actief en heeft een IP, momenteel is tr98 gekilled zodat mijn modem niet continu reset maar heb na de factory reset de modem enkele uren laten staan met het proces draaiende, zonder resultaat.
enige tips?
-
- Plus Member
- Berichten: 210
- Lid geworden op: 24 jul 2010, 18:02
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 10 keer
Mijn internet viel net weg tijdens een diabloIII sessie .
Ik op mn sagem kijken .. jawel aan het herstarten . (huh?)
Nadat hij weer bereikbaar was stond opeens de nieuwe SLR10A firmware er op .
Alle settings zijn behouden , geen enkel probleem (op het eerste zicht) . En PPPOE vanop mn linksys werkt gewoon .PPPOE op sagem staat op disabled zoals het stond .
Top
Ik op mn sagem kijken .. jawel aan het herstarten . (huh?)
Nadat hij weer bereikbaar was stond opeens de nieuwe SLR10A firmware er op .
Alle settings zijn behouden , geen enkel probleem (op het eerste zicht) . En PPPOE vanop mn linksys werkt gewoon .PPPOE op sagem staat op disabled zoals het stond .
Top
-
- Elite Poster
- Berichten: 1278
- Lid geworden op: 05 jul 2008, 10:36
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 150 keer
Net even de stappen gevolgd voor de update, met succes.
Duurde wel eventjes maar staat nu op laatste firmware.
Maar echt gunstig was dit niet voor mij. Ik stond al sedert het begin van het 17a profiel mooi op 30/6, nu is het teruggevallen naar 20/2...
Aan't proberen oplossen met de tips in ander topic, maar als't niet betert zal het bellen worden op dinsdag.
[edit]
Allé, 't is zelfs nog verbeterd, 9/0.5 profiel...
Duurde wel eventjes maar staat nu op laatste firmware.
Maar echt gunstig was dit niet voor mij. Ik stond al sedert het begin van het 17a profiel mooi op 30/6, nu is het teruggevallen naar 20/2...
Aan't proberen oplossen met de tips in ander topic, maar als't niet betert zal het bellen worden op dinsdag.
[edit]
Allé, 't is zelfs nog verbeterd, 9/0.5 profiel...
-
- Elite Poster
- Berichten: 1613
- Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 85 keer
Laat eens weten wat het geworden is. Ben wel benieuwd of ze daar al iets meer over weten. Of ze toch gewoon een technieker gaan sturen?
Ik ben van 30/6 teruggevallen op een repair profiel. Dat is al enkele maanden geleden gebeurd, toen de update net uitgerold was. Ik heb toen gebeld met scarlet, maar die bleef maar beweren dat dat een "nieuw profiel" was.
Ik heb het toen maar opgegeven, ik zit nog steeds op 25/6, dus dat repairprofiel is nog net voldoende. Als natuurlijk binnenkort 50Mbps wordt uitgerold, dan schiet ik ook terug in actie om van dat repair profiel af te geraken.
PS: ik ken mijn lijnnummer niet en kon toen geen automatisch test doen, en de Scarletmedewerker ging dat ook niet doen; want er was niets aan de hand.
Ik ben van 30/6 teruggevallen op een repair profiel. Dat is al enkele maanden geleden gebeurd, toen de update net uitgerold was. Ik heb toen gebeld met scarlet, maar die bleef maar beweren dat dat een "nieuw profiel" was.
Ik heb het toen maar opgegeven, ik zit nog steeds op 25/6, dus dat repairprofiel is nog net voldoende. Als natuurlijk binnenkort 50Mbps wordt uitgerold, dan schiet ik ook terug in actie om van dat repair profiel af te geraken.
PS: ik ken mijn lijnnummer niet en kon toen geen automatisch test doen, en de Scarletmedewerker ging dat ook niet doen; want er was niets aan de hand.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1278
- Lid geworden op: 05 jul 2008, 10:36
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 150 keer
Ik weet dat als ze durven beweren dat er niks aan de hand is, dat de persoon aan de andere kant van de lijn direct mijn opzeg mag regelen...
Ma bon, we zien wel. Ondertussen is het toch terug een 20/2 profiel, want 9/0.5 was toch een beetje triestig...
Ik vermoed toch dat er iets niet helemaal klopt in die nieuwe firmware...
Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk
Ma bon, we zien wel. Ondertussen is het toch terug een 20/2 profiel, want 9/0.5 was toch een beetje triestig...
Ik vermoed toch dat er iets niet helemaal klopt in die nieuwe firmware...
Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk
-
- Elite Poster
- Berichten: 1278
- Lid geworden op: 05 jul 2008, 10:36
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 150 keer
Het was dus deze ochtend wat ik gevreesd had.
"Ligt aan de kwaliteit van het signaal."
"Is BGC die het aangepast heeft."
blablabla
Als ge dan voor de zoveelste keer zegt dat de verlaging er gekomen is NADAT de modem geupdate is, dan het het hetzelfde verhaaltje dat ge hoort en dat't nooit door een update kan zijn dat een profiel verlaagd wordt. Op de vraag hoe ze het dan verklaren natuurlijk geen antwoord.
Een concrete oplossing of een voorstel tot oplossing komt er niet.
Dan vraag ik naar de opzeg procedure, en krijgt ge als antwoord waarom ik dat zou willen doen en wat ik nog meer verwacht van hen. Ja hallo, moet ik hen gaan zeggen dat ze misschien een modem-swap kunnen voorstellen, of een technieker sturen en als dat niet helpt mijn zaak bumpen naar BGC voor een fysieke lijntest.
Soit, opzegbrief vertrekt eerstdaags.
Het is al zo moeizaam geweest in het begin met die kabelbreuk voor de deur, waarvoor ik al een redelijk welles nietes spelletje gespeeld heb, en eerlijkgezegd heb ik daar nu echt geen zin meer in.
"Ligt aan de kwaliteit van het signaal."
"Is BGC die het aangepast heeft."
blablabla
Als ge dan voor de zoveelste keer zegt dat de verlaging er gekomen is NADAT de modem geupdate is, dan het het hetzelfde verhaaltje dat ge hoort en dat't nooit door een update kan zijn dat een profiel verlaagd wordt. Op de vraag hoe ze het dan verklaren natuurlijk geen antwoord.
Een concrete oplossing of een voorstel tot oplossing komt er niet.
Dan vraag ik naar de opzeg procedure, en krijgt ge als antwoord waarom ik dat zou willen doen en wat ik nog meer verwacht van hen. Ja hallo, moet ik hen gaan zeggen dat ze misschien een modem-swap kunnen voorstellen, of een technieker sturen en als dat niet helpt mijn zaak bumpen naar BGC voor een fysieke lijntest.
Soit, opzegbrief vertrekt eerstdaags.
Het is al zo moeizaam geweest in het begin met die kabelbreuk voor de deur, waarvoor ik al een redelijk welles nietes spelletje gespeeld heb, en eerlijkgezegd heb ik daar nu echt geen zin meer in.
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Sluit een analoge telefoon aan op de lijn, en bel 1924driesve schreef:PS: ik ken mijn lijnnummer niet en kon toen geen automatisch test doen, en de Scarletmedewerker ging dat ook niet doen; want er was niets aan de hand.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3984
- Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
- Locatie: 398m van de [email protected]
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
Mss eens hulp vragen aan een scarlet tech op het forum ? Ik had het ook voor (en nadat het in orde was een thompson vdsl2 modem geplaatst). Btw alle sagems zullen die problemen wel hebben zeker (=>enkel bgc niet!) ?thamar schreef:Het was dus deze ochtend wat ik gevreesd had.
"Ligt aan de kwaliteit van het signaal."
"Is BGC die het aangepast heeft."
blablabla
Als ge dan voor de zoveelste keer zegt dat de verlaging er gekomen is NADAT de modem geupdate is, dan het het hetzelfde verhaaltje dat ge hoort en dat't nooit door een update kan zijn dat een profiel verlaagd wordt. Op de vraag hoe ze het dan verklaren natuurlijk geen antwoord.
Een concrete oplossing of een voorstel tot oplossing komt er niet.
Dan vraag ik naar de opzeg procedure, en krijgt ge als antwoord waarom ik dat zou willen doen en wat ik nog meer verwacht van hen. Ja hallo, moet ik hen gaan zeggen dat ze misschien een modem-swap kunnen voorstellen, of een technieker sturen en als dat niet helpt mijn zaak bumpen naar BGC voor een fysieke lijntest.
Soit, opzegbrief vertrekt eerstdaags.
Het is al zo moeizaam geweest in het begin met die kabelbreuk voor de deur, waarvoor ik al een redelijk welles nietes spelletje gespeeld heb, en eerlijkgezegd heb ik daar nu echt geen zin meer in.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1278
- Lid geworden op: 05 jul 2008, 10:36
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 150 keer
Is opgezegd, komt weer telenest hier.
Zal wel ietsje meer betalen, maar eerlijk gezegd zit'k er niet zo over in.
Heb zelfs geen moeite moeten doen om zelf een opzegbrief te sturen. Zat plots een brief in de bus dat'k mijn Scarlet One abonnement opgezegd had, de datum van opzegging is 1 dag nadat'k telenest aangevraagd had.
Zal wel ietsje meer betalen, maar eerlijk gezegd zit'k er niet zo over in.
Heb zelfs geen moeite moeten doen om zelf een opzegbrief te sturen. Zat plots een brief in de bus dat'k mijn Scarlet One abonnement opgezegd had, de datum van opzegging is 1 dag nadat'k telenest aangevraagd had.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1613
- Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 85 keer
Die van mij staat ook op 6LR10A-6LA05S. Ik weet niet sinds wanneer (deze week, maand, ...) maar mijn modem heeft op 28 augustus een reboot gehad. Een reboot bij de Sagem is niet abnormaal, al heb ik vaak wel een uptime van > 1 maand. (en de vorige was van midden augustus, dus het kan wel)
-
- Member
- Berichten: 87
- Lid geworden op: 14 sep 2012, 23:15
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 8 keer
Hoi,
ik heb sinds eind augustus ook de nieuwste software.
Ik zit nu wel met een probleem en ik denk dat het aan die update ligt.
Sinds eind augustus kan ik de omvormers van mijn zonnepanelen niet meer uitlezen via internet.
Ik krijg de melding dat de omvormers on-line zijn maar krijg geen uitlezing.
Als ik de log van de modem kijk zie ik dat er wel degelijk verbinding wordt gemaakt met de server op het moment ik de gegevens opvraag.
ook is het niet meer mogenlijk om mijn netwerkschijf te benaderen via het internet, via Seagateshare.
Ik heb modem, router al terug opgestart, maar het probleem blijft.
Iemand een idee, of wordt het scarlet contacteren.
mvg
ik heb sinds eind augustus ook de nieuwste software.
Ik zit nu wel met een probleem en ik denk dat het aan die update ligt.
Sinds eind augustus kan ik de omvormers van mijn zonnepanelen niet meer uitlezen via internet.
Ik krijg de melding dat de omvormers on-line zijn maar krijg geen uitlezing.
Als ik de log van de modem kijk zie ik dat er wel degelijk verbinding wordt gemaakt met de server op het moment ik de gegevens opvraag.
ook is het niet meer mogenlijk om mijn netwerkschijf te benaderen via het internet, via Seagateshare.
Ik heb modem, router al terug opgestart, maar het probleem blijft.
Iemand een idee, of wordt het scarlet contacteren.
mvg
- Petervanakelyen
- Elite Poster
- Berichten: 1614
- Lid geworden op: 30 dec 2009, 22:36
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
- Bedankt: 169 keer
Staan je port forwards nog goed?
[ Post made via mobile device ]
[ Post made via mobile device ]
-
- Member
- Berichten: 87
- Lid geworden op: 14 sep 2012, 23:15
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 8 keer
Hoi,
Ik heb nooit poorten moeten open zetten.
Het gebeurd via een server van de fabrikant.
Het was steeds toestellen verbinden met een router.
Toestelen registreren bij de fabrikant.
Als je dan gegevens wil uitlezen maak je verbinding met de site van de fabrikant,
Via die site kan je dan je gegevens uitlezen.
Dat lukt nu dus niet meer.
Mvg
Ik heb nooit poorten moeten open zetten.
Het gebeurd via een server van de fabrikant.
Het was steeds toestellen verbinden met een router.
Toestelen registreren bij de fabrikant.
Als je dan gegevens wil uitlezen maak je verbinding met de site van de fabrikant,
Via die site kan je dan je gegevens uitlezen.
Dat lukt nu dus niet meer.
Mvg
-
- Starter
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 23 sep 2012, 12:44
- Twitter: samvv
- Locatie: Mechelen
- Bedankt: 7 keer
- Contacteer:
Wauw hoe ben je daar achter gekomen?cptKangaroo schreef:In de 9000-9100 zitten nog enkele firmware-gerelateerde paginas -- ik had de list in een andere topic al eens gepost maar hier is ie weer (voor 6LR10A-6LA04C firmware):Als je vergelijkt met de oudere reeks, zijn er wel verschuivingen te zien dus iedere firmware kan verschillend zijn.Code: Selecteer alles
javascript:mimic_button('goto: 9000..');/* General */ javascript:mimic_button('goto: 9001..');/* Access Control */ javascript:mimic_button('goto: 9002..');/* Add Access Control Rule */ javascript:mimic_button('goto: 9003..');/* Edit Access Control Rule */ javascript:mimic_button('goto: 9004..');/* Website Restrictions */ javascript:mimic_button('goto: 9005..');/* [nothing] */ javascript:mimic_button('goto: 9006..');/* Security Log */ javascript:mimic_button('goto: 9007..');/* Security Log Settings */ javascript:mimic_button('goto: 9008..');/* Remote Administration */ javascript:mimic_button('goto: 9009..');/* Remote Administration */ javascript:mimic_button('goto: 9010..');/* Port Forwarding */ javascript:mimic_button('goto: 9011..');/* Port Forwarding */ javascript:mimic_button('goto: 9012..');/* Add Port Forwarding Rule */ javascript:mimic_button('goto: 9013..');/* Edit Port Forwarding Rule */ javascript:mimic_button('goto: 9014..');/* DMZ Host */ javascript:mimic_button('goto: 9015..');/* DMZ Host */ javascript:mimic_button('goto: 9016..');/* Port Triggering */ javascript:mimic_button('goto: 9017..');/* Edit Port Triggering Rule */ javascript:mimic_button('goto: 9018..');/* Edit Service */ javascript:mimic_button('goto: 9019..');/* Advanced Filtering */ javascript:mimic_button('goto: 9020..');/* Add Advanced Filter */ javascript:mimic_button('goto: 9021..');/* Edit Advanced Filter */ javascript:mimic_button('goto: 9022..');/* MAC Filtering */ javascript:mimic_button('goto: 9023..');/* MAC Filtering Settings */ javascript:mimic_button('goto: 9024..');/* Protocols */ javascript:mimic_button('goto: 9025..');/* Edit Service Server Ports */ javascript:mimic_button('goto: 9026..');/* Edit Service Opened Ports */ javascript:mimic_button('goto: 9027..');/* DNS Server */ javascript:mimic_button('goto: 9028..');/* DNS Entry */ javascript:mimic_button('goto: 9029..');/* DNS Entry */ javascript:mimic_button('goto: 9030..');/* IP Address Distribution */ javascript:mimic_button('goto: 9031..');/* DHCP Settings */ javascript:mimic_button('goto: 9032..');/* DHCP Connections */ javascript:mimic_button('goto: 9033..');/* DHCP Connection Settings */ javascript:mimic_button('goto: 9034..');/* DHCP groups configuration */ javascript:mimic_button('goto: 9035..');/* DHCP groups edit */ javascript:mimic_button('goto: 9036..');/* DHCP Relay Server Address */ javascript:mimic_button('goto: 9037..');/* Dynamic DNS */ javascript:mimic_button('goto: 9038..');/* Time Server Settings */ javascript:mimic_button('goto: 9039..');/* Welcome */ javascript:mimic_button('goto: 9040..');/* Quick Start */ javascript:mimic_button('goto: 9041..');/* User access rights */ javascript:mimic_button('goto: 9042..');/* Change Password */ javascript:mimic_button('goto: 9043..');/* Home network */ javascript:mimic_button('goto: 9044..');/* LAN servers */ javascript:mimic_button('goto: 9045..');/* LAN Server Configuration */ javascript:mimic_button('goto: 9046..');/* Wireless */ javascript:mimic_button('goto: 9047..');/* WEP configuration */ javascript:mimic_button('goto: 9048..');/* WPA configuration */ javascript:mimic_button('goto: 9049..');/* MAC Filter List Editing */ javascript:mimic_button('goto: 9050..');/* WEP configuration */ javascript:mimic_button('goto: 9051..');/* WPA configuration */ javascript:mimic_button('goto: 9052..');/* MAC Filter List Editing */ javascript:mimic_button('goto: 9053..');/* Maintenance */ javascript:mimic_button('goto: 9054..');/* Internet access */ javascript:mimic_button('goto: 9055..');/* Phone by ADSL Service */ javascript:mimic_button('goto: 9056..');/* ADSL connection */ javascript:mimic_button('goto: 9057..');/* [nothing] */ javascript:mimic_button('goto: 9058..');/* Wireless network 802.11g information */ javascript:mimic_button('goto: 9059..');/* LAN information */ javascript:mimic_button('goto: 9060..');/* Software Information */ javascript:mimic_button('goto: 9061..');/* USB Information */ javascript:mimic_button('goto: 9062..');/* Connection Status */ javascript:mimic_button('goto: 9063..');/* Phone Number Selection */ javascript:mimic_button('goto: 9064..');/* Phone Number Selection */ javascript:mimic_button('goto: 9065..');/* Versions of Software Componants */ javascript:mimic_button('goto: 9066..');/* Phone Number Selection */ javascript:mimic_button('goto: 9067..');/* SIP Stack Selection */ javascript:mimic_button('goto: 9068..');/* DHCP relay configuration */ javascript:mimic_button('goto: 9069..');/* DNS & default gateway configuration */ javascript:mimic_button('goto: 9070..');/* Remote help desk */ javascript:mimic_button('goto: 9071..');/* Ping (ICMP Echo) */ javascript:mimic_button('goto: 9072..');/* PVC Scan */ javascript:mimic_button('goto: 9073..');/* OAM Ping */ javascript:mimic_button('goto: 9074..');/* Interfaces */ javascript:mimic_button('goto: 9075..');/* Traffic */ javascript:mimic_button('goto: 9076..');/* ADSL statistics */ javascript:mimic_button('goto: 9077..');/* DHCP statistics */ javascript:mimic_button('goto: 9078..');/* Calls statistics */ javascript:mimic_button('goto: 9079..');/* Memory Sharing */ javascript:mimic_button('goto: 9080..');/* firmware upgrade */ javascript:mimic_button('goto: 9081..');/* firmware upgrade */ javascript:mimic_button('goto: 9082..');/* [makes router reboot!] */ javascript:mimic_button('goto: 9083..');/* firmware upgrade */ javascript:mimic_button('goto: 9084..');/* Restore configuration from your PC */ javascript:mimic_button('goto: 9085..');/* Save configuration to your PC */ javascript:mimic_button('goto: 9086..');/* xDSL Mode */ javascript:mimic_button('goto: 9087..');/* VDSL statistics */ javascript:mimic_button('goto: 9088..');/* Telephone */ javascript:mimic_button('goto: 9089..');/* Welcome to F@st3464 */ javascript:mimic_button('goto: 9090..');/* Login Setup */ javascript:mimic_button('goto: 9091..');/* Login */ javascript:mimic_button('goto: 9092..');/* Login */ javascript:mimic_button('goto: 9093..');/* [nothing] */ javascript:mimic_button('goto: 9094..');/* [nothing] */ javascript:mimic_button('goto: 9095..');/* [nothing] */ javascript:mimic_button('goto: 9096..');/* [nothing] */ javascript:mimic_button('goto: 9097..');/* [nothing] */ javascript:mimic_button('goto: 9098..');/* [nothing] */ javascript:mimic_button('goto: 9099..');/* [nothing] */
Code: Selecteer alles
- 40: About OpenRG - 50: Network Map - 60: Network List View - 70: Configuration file - 80: Host Information - 100: Users - 101: User Settings - 110: Date and Time - 111: Clock set - 120: System Settings - 140: Restart - 150: Restore Defaults - 730: Advanced - 750: System - 752: Connections - 753: Traffic - 800: - - 810: Routing - 811: Route Settings - 840: Logout - 860: Status - 900: Universal Plug and Play - 1210: MAC Cloning - 1220: Diagnostics - 1400: Quick Setup - 1410: Scheduler Rules - 1411: Edit Scheduler Rule - 1412: Edit Time Segment - 1413: Edit Hour Range - 1430: Network Objects - 1431: Edit Network Object - 1432: Edit Item - 1450: IPv6 - 1460: Subscriber Information - 9000: General - 9001: Access Control - 9002: Add Access Control Rule - 9003: Edit Access Control Rule - 9004: Website Restrictions - 9005: - - 9006: Security Log - 9007: Security Log Settings - 9008: Remote Administration - 9009: Remote Administration - 9010: Port Forwarding - 9011: Port Forwarding - 9012: Add Port Forwarding Rule - 9013: Edit Port Forwarding Rule - 9014: DMZ Host - 9015: DMZ Host - 9016: Port Triggering - 9017: Edit Port Triggering Rule - 9018: Edit Port Triggering Rule - 9019: Advanced Filtering - 9020: Add Advanced Filter - 9021: Edit Advanced Filter - 9022: MAC Filtering - 9023: MAC Filtering Settings - 9024: Protocols - 9025: Edit Server Ports - 9026: Edit Service Opened Ports - 9027: DNS Server - 9028: DNS Entry - 9029: DNS ENtry - 9030: IP Address Distribution - 9031: DHCP Settings - 9032: DHCP Connections - 9033: DHCP Connection Settings - 9034: DHCP Relay Server Address - 9035: Dynamic DNS - 9036: Time Server Settings - 9037: Welcome - 9038: Quick Start - 9039: User access rights - 9040: Change Password - 9041: Home network - 9042: LAN servers - 9043: LAN Server Configuration - 9044: Wireless - 9045: WEP configuration - 9046: WPA configuration - 9047: MAC Filter List Editing - 9048: WEP configuration - 9049: WPA configuration - 9050: MAC Filter List Editing - 9051: Maintenance - 9052: Internet access - 9053: Phone by ADSL Service - 9054: ADSL connection - 9055: Status - 9056: Wireless network 802.11g information - 9057: LAN information - 9058: Software Information - 9059: USB Information - 9060: Connection Status - 9061: Phone Number Selection - 9062: Phone Number Selection - 9063: Versions of Software Componants (sic) - 9064: Phone Number Selection - 9065: DHCP relay configuration - 9066: DNS & default gateway configuration - 9067: Remote help desk - 9068: Ping (ICMP Echo) - 9069: PVC Scan - 9070: OAM Ping - 9071: Interfaces - 9072: Traffic - 9073: ADSL statistics - 9074: DHCP statistics - 9075: Calls statistics - 9076: Memory Sharing - 9077: Backup & Update - 9078: Backup & Update - Update Firmware - 9079: Restore configuration from your PC - 9080: Save configuration to your PC - 9081: xDSL Mode - 9082: VDSL statistics - 9083: Telephone - 9084: Evaluation License Agreement - 9085: Welcome to F@st3464 - 9086: Login Setup
In ieder geval: bedankt!
-
- Elite Poster
- Berichten: 2759
- Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
- Locatie: 053 Aalst
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 194 keer
Graag gedaan!
Ik heb toen een simpel programmake gemaakt om nummers te proberen en de hoofding op te slaan als er een pagina laadde. Ik heb slechts een paar duizend getest (waarbij ik uitgegaan ben van tips in andere posts) want het is erg tijdrovend door het trage laden en af en toe reset de router zichzelf. Met een beter programmake zou het misschien wel te doen zijn om een veel groter aantal te testen maar die resets compliceren dat nogal.
Ik heb toen een simpel programmake gemaakt om nummers te proberen en de hoofding op te slaan als er een pagina laadde. Ik heb slechts een paar duizend getest (waarbij ik uitgegaan ben van tips in andere posts) want het is erg tijdrovend door het trage laden en af en toe reset de router zichzelf. Met een beter programmake zou het misschien wel te doen zijn om een veel groter aantal te testen maar die resets compliceren dat nogal.
-
- Starter
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 23 sep 2012, 12:44
- Twitter: samvv
- Locatie: Mechelen
- Bedankt: 7 keer
- Contacteer:
Geniaal! Heb je toevallig nog die code? Ik wil wel eens zien of er nog een paar pagina's te voorschijn komencptKangaroo schreef: Ik heb toen een simpel programmake gemaakt om nummers te proberen en de hoofding op te slaan als er een pagina laadde. Ik heb slechts een paar duizend getest (waarbij ik uitgegaan ben van tips in andere posts) want het is erg tijdrovend door het trage laden en af en toe reset de router zichzelf. Met een beter programmake zou het misschien wel te doen zijn om een veel groter aantal te testen maar die resets compliceren dat nogal.
-
- Elite Poster
- Berichten: 6018
- Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 343 keer
Kan je geen vertraging steken op het laden van de pagina's? Op die manier zal de router minder snel flippen en kan het programma op zijn gemak toch eens alle pagina's aflopen Ik wil het gerust wel eens een tijdje laten draaien hier (wel op een Scarlet box).
- honda4life
- Elite Poster
- Berichten: 5659
- Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
- Locatie: 127.0.0.1
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
Ik denk dat het grootste probleem is de pagina's waar je router op reboot hoor
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
- honda4life
- Elite Poster
- Berichten: 5659
- Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
- Locatie: 127.0.0.1
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
javascript:mimic_button('goto: 9082..');/* [makes router reboot!] */
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Elite Poster
- Berichten: 2759
- Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
- Locatie: 053 Aalst
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 194 keer
De paginanummers blijken bij mij alweer veranderd te zijn, dus ik zal eens kijken of ik een nieuwe lijst kan maken -- mijn programmaatje was te simpel om op te slaan dus ik zal proberen om het nu wat beter in elkaar te steken