@samuel...mooie spelling, tja met mijn dikke vingers op mn iphone..
Weet niet of het Homespot of Hotspot gegeven op mijn contract staat....maar het staat in elk geval ondubbelzinnig op de Telenet website:
surf naar
http://telenet.be/2875/nl/thuis/interne ... net/wifree en het staat er duidelijk te lezen !
...en bij mobiel internet heb je geen thuismodem, dus Telenet moet zich niet verbergen achter een link naar de extra voorwaarden waarbij staat dat je de juiste modem thuis moet hebben....
Walk&Talk iPhone 45= 2 jaar gratis Wi-Free !
Eerlijkheidshalve vermeld ik er wel bij dat er op sommige webpagina's enkel sprake is van HotSpots maar de direct bereikbare webpages hebben het steeds over Hotspots en Homespots.
De Telenet website is op zijn minst misleidend en misleidende reklame of info is in dit land nog steeds Wettelijk strafbaar !
Dit komt van de Wi-Free link:
Wat is Wi-Free?
Bij Telenet vinden we dat je overal gratis draadloos moet
kunnen surfen. Daarom is er nu Wi-Free: een netwerk van
meer dan 1.200 Telenet-hotspots, verspreid over heel België
en Luxemburg maar ook honderdduizenden Telenet-homespots. Elke dag komen hier 10.000 nieuwe locaties bij. Aan het eind van de zomer zullen er meer dan 550.000 nieuwe Wi-Free-locaties beschikbaar zijn, bovenop 1.200 publieke Telenet-hotspots.
Wi-Free is gratis*. Surfen via Wi-Free is inbegrepen in alle internet-abonnementen van Telenet.
Wi-Free is er voor het hele gezin. Eén internetabonnement volstaat om alle gezinsleden toegang te geven tot Wi-Free.
Wi-Free is makkelijk. Is er een Telenet-hotspot of -homespot in de buurt? Meld je aan met je laptop, tablet, smartphone, ... en je bent vertrokken!
DUIDELIJK TOCH ????