mobistar nieuwe formule Dolfijn 25

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
dommelgebruiker
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 7 keer

Hallo,

op hun site staan volgende gegevens

1 uur bellen inbegrepen,en in het weekend en savonds zowizoo gratis,is dit naar alle netwerken of enkel vaste lijnen?
op de site vind ik niet direct de juiste gegevens...

thx voor de info;-)
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

1 uur bellen is naar alle netwerken
Dat onbeperkt 's avonds en in het weekend van thuis uit:
Met Dolfijn 25 geniet je gratis van atHome. Je belt thuis, met je gsm, gratis naar alle vaste en mobiele nummers in België, tussen 19u en 7u 's avonds, en tijdens het weekend.
dommelgebruiker
Premium Member
Premium Member

Hallo ik heb op 26/09/11 een 24 maandencontract genomen op MY15
blijkbaar kan ik via de website van mobistar me inloggen met gebruikersnaam en paswoord en mijn abonnement wijzigen naar dolfijn?
maar zonder contractduur?

ik heb een mailbevestiging gekregen dat vanaf volgende vactuur de wijzigingen uitgevoerd worden?
wilt dat dan zeggen dat ik van mijn contract MY15 verlost ben?

Groetjes,
Laatst gewijzigd door philippe_d 09 apr 2012, 15:44, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: onnodige quote uit je eigen post verwijderd
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 246 keer
Bedankt: 102 keer
Provider

Denk wel dat dan de huidige overeenkomst komt te vervallen, als je veranderd.... alhoewel ik dacht dat een My15 nog niet kon veranderen (mijn vrouw heeft ook een My15 tot feb 2013)
Laat dan eens weten hoe het afloopt
Hier ook veranderd van een bestdeal + mobile,mail & surf naar een Dolfijn 15 (12€ met jaarcontract) via mobistar site.
Edit: Normaal rond de 20ste nieuwe facturatiedatum = actievering nieuw abo.
Laatst gewijzigd door Patje 10 apr 2012, 16:17, in totaal 1 gewijzigd.
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 162 keer
Bedankt: 387 keer

neen je blijft gewoon je contractsduur behouden (werd me meermaals bevestigd door mensen van mobistar en euphony)
iedereen kan veranderen naar het nieuwe tariefplan maar kan niet genieten van de huidige promo maw je kan niet geniet van de promo levenslang 20% en je kan niet genieten van opzeggen op ieder moment.
Ik weet nu niet of je een promo lopen had, indien ja ben je deze nu kwijt .
iphone 13 : max 512gb flex unl emp
mercedes e220 = flex unl emp
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
imac : flex
ipad pro 12,9 : 256gb prox unl emp
Steven7
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
Bedankt: 37 keer

dommelgebruiker schreef:Hallo ik heb op 26/09/11 een 24 maandencontract genomen op MY15
blijkbaar kan ik via de website van mobistar me inloggen met gebruikersnaam en paswoord en mijn abonnement wijzigen naar dolfijn?
maar zonder contractduur?

ik heb een mailbevestiging gekregen dat vanaf volgende vactuur de wijzigingen uitgevoerd worden?
wilt dat dan zeggen dat ik van mijn contract MY15 verlost ben?

Groetjes,

Je promo komt te vervallen. Dus misschien beter wachten tot je 12 maanden om zijn.
Je kan perfect omschakelen, maar je contractduur blijft ongewijzigd.
Als je 4 maand voor het einde van je contractperiode belt en voor 12 maanden verlengt krijg je ook de 20 procentbonus.

Steven
dommelgebruiker
Premium Member
Premium Member

proximusboyke schreef:neen je blijft gewoon je contractsduur behouden (werd me meermaals bevestigd door mensen van mobistar en euphony)
iedereen kan veranderen naar het nieuwe tariefplan maar kan niet genieten van de huidige promo maw je kan niet geniet van de promo levenslang 20% en je kan niet genieten van opzeggen op ieder moment.
Volgens de mail die ik heb gekregen van de bevstiging van wijziging,staat een clausule die vermeld dat alle andere wat betreft mijn contract komen te vervallen,dan toch ook mijn oude contractduur,als ik het goed begrijp?
dus ik ga toch een nieuw contract aan met "opzeggen op ieder moment?"
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 118 keer
Provider

dommelgebruiker schreef:
proximusboyke schreef:neen je blijft gewoon je contractsduur behouden (werd me meermaals bevestigd door mensen van mobistar en euphony)
Volgens de mail die ik heb gekregen van de bevstiging van wijziging,staat een clausule die vermeld dat alle andere wat betreft mijn contract komen te vervallen,dan toch ook mijn oude contractduur,als ik het goed begrijp?
dus ik ga toch een nieuw contract aan met "opzeggen op ieder moment?"
Ik ben benieuwd of dit gaat lukken, laat ons alvast wat weten als je je contract stopzet.
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar, Hey telecom)”