Probeerde zopas bij een vriend Skynet ADSL proberen te installeren, maar stuitte helaas op een probleempje...
De modem (zo'n platte groene van Alcatel) geeft twee groene lampjes, dus ik neem aan dat de verbinding met de PC en het netwerk in orde zijn. De PC had vroeger op dezelfde lijn trouwens ADSL, maar werd een tijdje geleden opnieuw geïnstalleerd zonder blijkbaar de internetverbinding terug in orde te brengen.
Toch krijg ik elke keer als ik probeer te verbinden volgende foutmelding: "Fout 729: Het opgegeven doel is niet beschikbaar", zelfs nog voordat username en pswd gecontroleerd worden. Heb zelf altijd ADSL via een router gehad, dus ben niet echt vertrouwd met een modem die rechtstreeks op de PC is aangesloten. De modem is in elk geval correct geïnstalleerd en voorzover ik kan nagaan kloppen alle instellingen...
Iemand suggesties...?
installatieperikelen
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Misschien een domme opmerking, maar je hebt toch bij de inbelverbinding "@SKYNET" achter zijn loginid gezet ?
Aangezien je 2 groene lampjes ziet - die constant branden, denk ik dan -, zou de modem indien correct moeten aangesloten zijn, en zou er een ADSL-signaal op de telefoonlijn moeten zitten.
Aangezien je 2 groene lampjes ziet - die constant branden, denk ik dan -, zou de modem indien correct moeten aangesloten zijn, en zou er een ADSL-signaal op de telefoonlijn moeten zitten.
If you can't beat them, confuse them.