HELP

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
Gesloten
inter
Pro Member
Pro Member
Berichten: 331
Lid geworden op: 06 nov 2003, 08:50

sinds vorige week donderdag zit ik met onderstaande toestand :
Your current download speed:
42kbit/s
or
5kbyte/s
Your current upload speed:
-

dit op zijn eigen is al heel vervelend aangezien er geen oplossing voor komt. Nu biedt zich het volgende probleem aan, sinds gisteren krijg ik hier massa mails binnen (in totaal nu al rond de 100) die besmet zijn met W32.Erkez.B@mm. Mijn norton detecteert ze niet daar ik hem niet kan updaten. Als ik dan manuele update wil doen krijg ik time out. Een dezer dagen loopt het verkeerd en zit ik ook met geïnfecteerde pc en wat gaat Webvisie dan doen? Idd, mij afsluiten ... Deze morgen belde ik naar hun 03 2067272 nr om het probleem uit te leggen. Reactie : aan die mails kunnen wij niks doen en het is een technisch probleem dus moet je naar de helpdesk bellen. Een line reset kon enkel maar gedaan worden als ik naar die helpdesk belde. Nu zou ik naar dat dure nummer moeten bellen om te vragen naar een oplossing voor een probleem dat zij moeten oplossen, namelijk voor een goede verbinding zorgen.
Iemand een idee hoe ik mijn virusdefinities kan updaten van norton? Via de update zelf lukt het niet, de definities downloaden van site timed ook uit ...

Inter

PS Ben benieuwd als de mailboxen van Webvisie-klanten virusbescherming hebben. Ik wacht nog steeds op mijn compensatie van vorige keer die begin februari aangevraagd is en waar in TT ook nog eens is naar gevraagd !
Nobody is perfect but I'm f*** close [Clawfinger]
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

kan je die definiteis niet van de norton site downloaden

ander mails deleten via webmail, maar ja, dat is geen oplossing eigelijk
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

We hebben dit opgelost als a2ffers onder mekaar ... dan valt de snelheid een beetje beter mee :)

Grtz,

Sasuke

PS: Topic closed om off-topic shit te vermijden.
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gesloten

Terug naar “ADSL2FIT”