Heeft er iemand ervaring met BMW Top Cover autoverzekering?
Ik heb een nieuwe wagen gekocht. Omwille van het vermogen wordt deze bij de 'gewone' verzekeraars aangeduid als "sportwagen", wat zich meteen laat voelen in de jaarlijkse premie. Gemiddeld rond de 5000 euro (full omnium).
Daarnet heb ik even een berekening gedaan via Actel (zij bieden BMW Top Cover aan), en daar komt de jaarpremie (Top Cover Elite) op net iets meer dan 2000 euro.
Omdat dit bijna te mooi is om waar te zijn, wou ik toch even horen of er iemand reeds ervaring had met BMW Top Cover.
Thnx!
BMW Top Cover - ervaringen?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 150 keer
Wij konden dit voor onze Mitsubishi ook krijgen, scheelde ook €300 ofzo tov AG Insurance.
Nu de catch van heel het gebeuren is dat als je hem perto rijdt, je verplicht bent weer dezelfde te nemen. Daar waar een andere maatschappij u vrij laat in uw keuze.
Ook waren niet alle dekkingen even ruim dacht ik, maar de details ben ik kwijt.
Ik weet niet vanwaar je bent, maar anders moet je eens contact opnemen met PowerInsurance in St-Denijs-Westrem. Die doen nogal veel high performance bakken...
Nu de catch van heel het gebeuren is dat als je hem perto rijdt, je verplicht bent weer dezelfde te nemen. Daar waar een andere maatschappij u vrij laat in uw keuze.
Ook waren niet alle dekkingen even ruim dacht ik, maar de details ben ik kwijt.
Ik weet niet vanwaar je bent, maar anders moet je eens contact opnemen met PowerInsurance in St-Denijs-Westrem. Die doen nogal veel high performance bakken...