Belgacom Internet Overal: Volledig vernieuwd gamma producten

Nieuws omtrent telecom
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

van die packs zie ik voorlopig nog niet veel op de site staan maar in die presentatie staat er OF de tablet OF de content (deezer premium en films)?

Afbeelding
Laatst gewijzigd door xenne 28 maa 2012, 15:53, in totaal 1 gewijzigd.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

dupondje schreef:Als je een Pack hebt met Internet Favorite, dan is de prijs wel lager.

Betaal nu € 65,27/maand, terwijl dar dus iets meer dan 5eur zakt :)
Always good!
:thumbs:

@ Dima....Tablet of content = keuze uit deezer ...



Meer content OF huur van een tablet bij het Maxi Pack (naar keuze)
o Content (voor maximum 10,8 euro per maand)
 muziek streaming Deezer Premium+
 tv:
• Combi Kids “Pass + Bouquet”
• RTL Series Pass (FR uniquement)/RTL Sélection / VRT Net Gemist
• Sport & Pleasure
• Coaching Pass (FR uniquement)
• Entertainment + Nature & Discovery
o Tablet Samsung 7’’ (of 10’’ mits supplement van 7 euro)
Laatst gewijzigd door kaise1 28 maa 2012, 16:27, in totaal 2 gewijzigd.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

waar staat dat op de site kaise?
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Edward Valckx
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1104
Lid geworden op: 23 nov 2005, 17:11
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 99 keer

TiTanium schreef:Het lijkt allemaal gratis, maar de grote hebben dit gewoon mee in hun maandelijkse prijs ingecalculeerd.
Uiteraard, maar wat doet dat ertoe? De prijs is wat de prijs is...

Voor een eerlijke vergelijking moet je gewoon die 50,- en 99,- euro ook meetellen. Net zoals de kost van de kabel bij Telenet, die ook meestal vergeten wordt...
TiTanium schreef:Een modem kan je 2de hands kopen.
Je kan toch moeilijk beweren dat een nieuwe en gratis modem (die gratis vervangen wordt als hij defect gaat) een minder goed aanbod is dan een zelf te zoeken tweedehands? En als je niet tevreden bent (bvb van de kwaliteit van WiFi) kan je ook nog altijd een andere modem gebruiken.
TiTanium schreef:Ik vind dat Belgacom deze keer de bal mis slaagt...
Dat is uiteraard uw goed recht om dat te zeggen. Er zijn verschillende gebruikerprofielen, en daarom moeten er ook verschillende aanbiedingen zijn. Gelieve dan ook bij de provider te gaan die het beste bij U past. De vrije markt zal zichzelf dan wel regelen...
Laatst gewijzigd door Edward Valckx 28 maa 2012, 16:13, in totaal 1 gewijzigd.
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

http://www.belgacom.com/be-nl/newsdetai ... where.page

Daar kun je het persbericht downloaden...

edit of bedoel je ivb de huur digicorder xenne ?, deze is toch niet inbegrepen in de packprijs die ze adverteren op hun frontpage ? (allee bij mij toch niet)
Laatst gewijzigd door kaise1 28 maa 2012, 16:06, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

nee kaise1, ik bedoelde van inhoud van het maxi pack... daarnet werkte die link nog niet, vandaar...... thanx voor de info
maar huur decoder zit normaal in pack, toch in de normale packs, zie : huur van de draadloze modem en van de Belgacom TV-decoder inbegrepen in het Pack
maar jij hebt een pack mobile + internet zeker? en tv er apart bij?
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

Sorry ik ben mis, 65.27 is idd de prijs van het pack, zou dus idd goedkoper moeten zijn dat nieuwe comfortpack ??
Gebruikersavatar
vuurvos
Erelid
Erelid
Berichten: 978
Lid geworden op: 11 jul 2011, 22:34
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 211 keer
Bedankt: 208 keer
Contacteer:

thiebapa schreef:Hoe dan ook , ik zie dat nieuwe Maxi pack wel zitten. Ok moet 1Mbps inleveren in upload (dat ga ik zeker niet voelen...) maar 1GB mobile + Deezer premium+ erbij zie ik wel zitten . Me happy
1 Mbps inleveren ? Maxi vervangt Favorite en de upload is en blijft 3,5 Mbps én de downloadsnelheid stijgt van 25 naar 30. Waar zie jij ergens een inlevering ?
Laatst gewijzigd door vuurvos 28 maa 2012, 16:20, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

hij zal van intense komen, dan is het wel -1 wat upload betreft
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
vuurvos
Erelid
Erelid
Berichten: 978
Lid geworden op: 11 jul 2011, 22:34
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 211 keer
Bedankt: 208 keer
Contacteer:

philippe_d schreef:In Duitsland zag ik dat je er 2 VDSL2 profielen hebt: 50/10 en 25/5. De upload is er altijd in verhouding met de download (20%).
Bij een 30mbps dwnload had hier dan ook een 6 mpbs upload verwacht, wat perfect mogelijk zou zijn bij een 50/6 sync :-( .
Je vergelijkt appels met peren. In Duitsland gebruiken ze zelfs de 30a band omdat de KVDs gemiddeld veel korter bij de huizen staan. Zo kan je bvb. ook al niet vergelijken met Nederland waar de toestand weer anders is.

Met de opkomst van de VBB probeert BGC ook korter bij de huizen te staan en DSM staat ook in de steigers. Dus zal het misschien voor de volgende keer zijn, wie weet :wink:
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1694
Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
Bedankt: 85 keer

Hoewel ik dit een zeer grote stap vooruit vind in het algemeen, ben ik toch opnieuw teleurgesteld als Intense klant.
Iedereen nu 30Mbit.
13 euro betalen voor iets meer 3G en 1Mbit extra upload.
Bij de vorige aanpassing was Intense de pineut en nu opnieuw.
Hoopte nog op 50Mbit en misschien 6Mbit upload, maar helaas.
Schandalig. Toch maar downgraden.
Laatst gewijzigd door Abusimbal 30 maa 2012, 01:06, in totaal 1 gewijzigd.
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2386
Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
Bedankt: 149 keer

Vind het ook jammer dat de upload niet verhoogt en voor Intense zelfs verlaagt.
Het is ook raar: enerzijds BeCloud aankondigen en anderzijds de upload beperken.

Ik ben ook benieuwd of er nog "Internet + TV" packs zullen zijn, aan vaste telefonie heb ik geen behoefte.
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2377
Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
Locatie: 2800 Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

ik vind dat zelfs niet raar, kwestie van altijd met minimum of garantie tot te kunnen blijven spreken

er is nu al zoveel "boel" dat er sommige geen 50/6 aankunnen , en het was zelfs nog niet officieel ;)
The eternal and true pessimist :D
BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 01 apr 2005, 16:46
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 40 keer

Ik heb een Generation Internet abonnement (wat eigenlijk het Favorite abo is, maar dan aan 35 euro in plaats van 45 euro). Daarnaast heb ik een Proximus abonnement met de 'internet on gsm optie'. In de faq lees ik:

"Ik heb een gsm-abonnement bij Proximus met een Internet On GSM-optie. Kan ik ook genieten van de nieuwe Mobile Internet-formule?
Ja, dat kan. Combineer uw gsm-abonnement met een Belgacom Internet Overal-abonnement in een Pack."

Als ik zoiets doe, dan verlies ik waarschijnlijk mijn Generation Internet abonnement?
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

johcla schreef:Vind het ook jammer dat de upload niet verhoogt en voor Intense zelfs verlaagt.
voor de zoveelste keer, er wijzigt niets aan intense, behalve dat er 500MB mobiele data bijkomt
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

xenne schreef:wel een goeie FAQ moet ik zeggen
idd, mijn hoop is verdwenen, het word nog tot 03/11/2013 met de originele 7" TAB te doen! (2.3 android op eind 2013 hihi )


Kan ik een andere tablet nemen als ik kies voor een nieuw Pack met Belgacom Internet Overal?
Neen. Zolang uw contract loopt kunt u geen andere tablet krijgen, zelfs niet als u uw internetabonnement wijzigt of een nieuw Pack neemt.
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2386
Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
Bedankt: 149 keer

xenne schreef: voor de zoveelste keer, er wijzigt niets aan intense, behalve dat er 500MB mobiele data bijkomt
Akkoord, ik heb me verkeerd uitgedrukt. Voor intense verandert er niks, maar nieuwe klanten hebben geen mogelijkheid meer om een abonnement met 4,5 Mbps upload te nemen.
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1841
Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
Bedankt: 143 keer
Contacteer:

Lord Utopia schreef:Klanten met een Start, Comfort en Favorite (met oude snelheden) worden overgezet op de nieuwe Internet Overal abonnementen, met dus de nieuwe snelheden.
Prima, dan ben hoor je mij niet klagen over deze aanpassing :-)
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

johcla schreef:
xenne schreef: voor de zoveelste keer, er wijzigt niets aan intense, behalve dat er 500MB mobiele data bijkomt
Akkoord, ik heb me verkeerd uitgedrukt. Voor intense verandert er niks, maar nieuwe klanten hebben geen mogelijkheid meer om een abonnement met 4,5 Mbps upload te nemen.
intense blijft gewoon bestaan na 16/04, je kan er ook nadien nog op intekenen.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
tendonsie
Pro Member
Pro Member
Berichten: 401
Lid geworden op: 20 aug 2011, 11:52
Twitter: tendonsie
Locatie: Wervik, België
Uitgedeelde bedankjes: 653 keer
Bedankt: 40 keer
Contacteer:

xenne schreef:
johcla schreef:Vind het ook jammer dat de upload niet verhoogt en voor Intense zelfs verlaagt.
voor de zoveelste keer, er wijzigt niets aan intense, behalve dat er 500MB mobiele data bijkomt
Suggestie: pas de tabel op de voorpagina aan, en zet de kolom van intense er voor de duidelijkheid bij.

Zo voorkom je vast verwarring, want als je pagina opent, eerste wat je denkt is, ooo tis weg, downgrade.
Eens je doorleest, zieje wel van, het bestaat nog, maar brengt verwarring.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

vuurvos schreef:
philippe_d schreef:In Duitsland zag ik dat je er 2 VDSL2 profielen hebt: 50/10 en 25/5. De upload is er altijd in verhouding met de download (20%).
Je vergelijkt appels met peren. In Duitsland gebruiken ze zelfs de 30a band omdat de KVDs gemiddeld veel korter bij de huizen staan.
Je hebt wellicht gelijk, maar ik bedoelde vooral op de 5/1 download/upload verhouding, niet op de effectieve snelheden.
Een 30/6 abbo was perfect mogelijk geweest (zowel bij 30/6, 40/6 en 50/6 sync profielen), zonder impact op BTV, een groot competitef voordeel ...
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1403
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer

Iemand al eens gaan kijken bij de buren van Telenet? Ze hebben een nieuwe vergelijking op hun voorpagina geplaatst. Dat net op de dag dat Belgacom zijn nieuw gamma voorstelt. In Mechelen is men zich dus bewust van wat er op de markt speelt. Waarschijnlijk zitten de bonobo's ginder al rond de tafel (of in quarantaine) om te kijken of een tegenzet lanceren aan de orde is.

Leuk hé die concurrentie druk ... net communicerende vaten :angel:

En nu terug tot de orde van de dag .... het nieuwe gamma van Belgacom.
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Het enige mss positieve is het 3G gedeelte. Maar hier in Antwerpen heb je van tijd tot tijd al ferme drops. Stel u voor allemaal in hun tuintje met hun 3g stick modem of gsm en allemaal surfen of wat dan ook. Dan gaat het wel eens plezant kunnen worden.
Ik haalde altijd met gemak 7~8Mbps in antwerpen. Tegenwoordig zakt dit alleen maar. In den dag zelfs maar 1~2Mbps (met moeite). Ok voldoende om te surfen maar krijg toch het gevoel dat die drops erger gaan worden.
Die 3G is misschien commercieel gezien nog zo dom niet. Wat als je erover gaat of mensen die geen besef hebben van hoe snel een megabyte er door is. Wat is de kost die er bijkomt per megabyte? Ze verwittigen pas na een overschrijding van 60€... Dus laten we het in pack gieten. Degene die er geen besef van hebben die kunnen we pluimen. Geef toe 50MB bij een internet start is al om als de mensen ("niet wetend wat het verbruikt") die een youfilmpje start te pluimen... Zie je de kassa al lopen, dus de mensen krijgen schrik en gaan het waarschijnlijk niet gebruiken.

Dat de download het zelfde blijft zullen ze hun redenen wel voor hebben maar dat ze hun upload een klein stukje terugschroeven vind ik nog altijd de slechtste zet. Iedereen 30Mbps is voor de mensen met een lagere abo fijn nieuws om te horen. Maar mensen met een "Intense" abo die worden nog maar is opnieuw in de kou gezet.

Een 2éhandse modem aan 20~30€ als dat een jaar of langer meegaat ben ik al lang tevrede. Voor echte service zonder zever betaal ik dit toch met alle plezier ;) En die activatie is misschien niet goedkoop maar edp moet ook zijn facturen aan belgacom kunnen betalen... Ik geef dan liever mijn centen aan een "kleinere" speler dan aan de grote spelers die alleen maar uitdokteren van hoe kunnen we iets goedkoop laten uitzien en toch duur laten betalen.

EDIT: Stukje tekst weggenomen dat ik zelf niet goed vond :p (voor de mensen die het gezien hebben 'tn' gedeelte ;))
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

Om nog es terug te komen op de prijsverschil ivb het huidig tel/fav/tv pack 65,27 en het nieuwe comfort pack 59,95€ vrees ik dat de prijs van ons huidig pack behouden blijft....
volgens de faq

Wat gebeurt er met mijn huidige Pack?

U ontvangt niet automatisch een nieuw Pack. U blijft dus genieten van de korting verbonden aan uw huidige Pack. Enkel uw internetabonnement wordt aangepast en u profiteert automatisch van de nieuwe voordelen van Belgacom Internet Overal: een verhoging van het Internet Comfort-volume thuis en een snelheidsverhoging.

Wat als ik een van de producten uit mijn Pack verander?

Als u een van de producten van uw Pack wenst te wijzigen, of een nieuw product wenst toe te voegen, moet u een nieuw Pack nemen en geniet u bijgevolg van de korting verbonden aan het nieuwe Pack. Als u slechts één element van uw Pack verandert (bv. van Internet Comfort naar Internet Maxi), hoeft u bovendien niet opnieuw een contract van 12 maanden te ondertekenen.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

gewoon inschrijven op dat nieuw pack

Wat moet ik doen als ik wil profiteren van de voordelen die de nieuwe Packs bieden?

Als u al een Belgacom Pack hebt, krijgt u niet automatisch een nieuw Pack. U moet dus een nieuw Pack bestellen, zelfs als u de combinatie van producten in uw Pack niet verandert.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Adelante
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 maa 2012, 17:55

Vraagje... Ik heb een Internet Favorite abonnement bij Belgacom en sinds kort ook een MTV Generation 25 abonnement bij Proximus (gekocht in combinatie met iPhone). Kan ik het 3G forfait van 250MB uit het nieuwe Maxi internet abonnement samenvoegen met mijn 250 MB uit mijn MTV G25 abonnement? Het gaat hier namelijk om 2 aparte abonnementen en geen pack. Daarnaast mag ik de eerste 13 maanden ook mijn Proximus abonnement niet wijzigen owv de samenaankoop met iPhone. Iemand een idee, want ik vind niet meteen een antwoord in de FAQ?
LaserJet
Premium Member
Premium Member
Berichten: 552
Lid geworden op: 01 dec 2008, 18:52
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 28 keer

Wanneer zou ik best een abbo bestellen? Ik ben van plan Internet Comfort te nemen in een pack met TEL+TV.
Als ik die vandaag of eerstdaags zou bestellen, betaal ik de eerste 4 maand 39€ en daarna 55€ voor de rest van het jaar.

Stel dat ik het nu bestel, zal mijn Internet Comfort dan veranderen naar Internet Overal Comfort (en dus ook snelheid naar 30mbps, en 3G netwerk,..), of zal dat gewoon met het huidige abbo aflopen?
Die 4 maand gratis is maar tot 2 april dacht ik, vandaar ik het niet meer weet, hopelijk verlengen ze het gewoon.
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2472
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 208 keer

Mijn vraag is wat gebeurd er met de dual play klanten ?

-> Internet + TV packs ???
ToMiKoN
Pro Member
Pro Member
Berichten: 390
Lid geworden op: 31 okt 2002, 12:12
Locatie: Blankenberge
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 34 keer

Heb ik het juist voor dat ik als pack klant er toch op vooruit zou gaan.

Heb nu Pack: Internet Favorite + HappyTime XL + Belgacom TV Confort.
Dit kost nu € 65,27 maar zou in het Pack "Confort" maar € 59,95 kosten. Daarbij zou ik nog deze extra voordelen hebben:
+ Happy Time International Fix
+ 3G kaart 250 Mb

Als het ware versmelten de conform en favorite packs dus een beetje. Klopt dit? :???:
Mobiel: iPhone 11 + Proximus werk abonnement
Tablet: iPad 2020 128 Gb
Home: Proximus Flex S - AndroidTV Picks
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

Het zit em vooral in de prijs, en happy time international fix dacht ik...3G kaart 250 Mb krijgt iedereen zowiezo als belgacom internet/(favorite) klant, nu dus belgacom internet(comfort) overal klant.(edit in de packs)

De huidige klanten kunnen ervoor kiezen om hun huidige pack te behouden: zij genieten dan (zonder
tariefaanpassing) van Belgacom Internet Overal. Voor de andere onderdelen van hun pack verandert er niets. Zij
kunnen ook overstappen naar één van de nieuwe Packs, zonder migratiekosten

edit (gvd complex belgacom altijd, internet favorite komt Belgacom internet overal Maxi en een pack tel/favorite/tv komt pack comfort)
Laatst gewijzigd door kaise1 28 maa 2012, 20:12, in totaal 1 gewijzigd.
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2432
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 214 keer

Tomsworld schreef:Mijn vraag is wat gebeurd er met de dual play klanten ?

-> Internet + TV packs ???
Inderdaad, hier kan ik niets van terugvinden. Enige aanpassing voor deze packs ?
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Gebruikersavatar
hardyscript
Premium Member
Premium Member
Berichten: 540
Lid geworden op: 20 feb 2010, 16:35
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 299 keer
Bedankt: 29 keer
Contacteer:

ik zie er na de vernieuwende packs bij Belgacom niet direct een verandering inzitten voor scarlet.
Verder denk ik dat Belgacom pas radicaal snelheidsveranderingen zal toepassen met de VDSL Boost Boxen...
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Wat houden die vdsl boost boxen eigenlijk in ? Ik heb hier op het forum links en rechts al van gehoord . Worden deze reeds uitgetest en is dit een toekomstig alternatief voor de witte Bbox2 boxen ? Ik ben sinds vandaag klant bij belgacom en heb een internet favorite abonnement. Mijn internet is wel zeer stabiel heel de dag door , het spijtige aan de bbox2 is het slechte draadloze signaal , daar zouden ze toch een N wireless signaal voor kunnen maken , desnoods met en firmware upgrade .
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Het had fijn geweest moest BGC op het middenste pack (Comfort) naar 50 MBits gegaan zijn (en dus kunnen concurreren met Fibernet), de download snelheid is identiek... al doet men het wat volume betreft beter, alsook het 3G aanbod. Op die manier zou TN extra druk hebben op z'n prijs van Fibernet (Fibernet kost 54.95 plus 15 kabel = 70 euro) versus zo'n 60 euro bij BGC.

Hopelijk kan BGC dat verschil van toch wel 10 euro per maand genoeg uitspelen...
Gebruikersavatar
vuurvos
Erelid
Erelid
Berichten: 978
Lid geworden op: 11 jul 2011, 22:34
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 211 keer
Bedankt: 208 keer
Contacteer:

hardyscript schreef:ik zie er na de vernieuwende packs bij Belgacom niet direct een verandering inzitten voor scarlet.
Verder denk ik dat Belgacom pas radicaal snelheidsveranderingen zal toepassen met de VDSL Boost Boxen...
Zou wel eens kunnen kloppen
fieldoxide schreef:Wat houden die vdsl boost boxen eigenlijk in ? Ik heb hier op het forum links en rechts al van gehoord . Worden deze reeds uitgetest en is dit een toekomstig alternatief voor de witte Bbox2 boxen ? Ik ben sinds vandaag klant bij belgacom en heb een internet favorite abonnement. Mijn internet is wel zeer stabiel heel de dag door , het spijtige aan de bbox2 is het slechte draadloze signaal , daar zouden ze toch een N wireless signaal voor kunnen maken , desnoods met en firmware upgrade .
Bekijk deze thread eens. Ik heb daar een uitvoerige (nou ja) uitleg gegeven ;-)
Edward Valckx
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1104
Lid geworden op: 23 nov 2005, 17:11
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 99 keer

r2504 schreef:(Fibernet kost 54.95 plus 15 kabel = 70 euro) versus zo'n 60 euro bij BGC.
Als je enkel Internet neemt bij Telenet, moet je geen kabelkosten betalen. Dat is enkel voor TV (een deel van die kosten zijn voor auteursrechten).

[Mod Edit] verdere discussie over kabelkost en Telenet auteursrechten afgesplists in een aparte topic
Edward Valckx
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1104
Lid geworden op: 23 nov 2005, 17:11
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 99 keer

hardyscript schreef:ik zie er na de vernieuwende packs bij Belgacom niet direct een verandering inzitten voor scarlet.
Daar is het inderdaad al heel lang stil...
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

r2504 schreef:Het had fijn geweest moest BGC op het middenste pack (Comfort) naar 50 MBits gegaan zijn (en dus kunnen concurreren met Fibernet), de download snelheid is identiek... al doet men het wat volume betreft beter, alsook het 3G aanbod. Op die manier zou TN extra druk hebben op z'n prijs van Fibernet (Fibernet kost 54.95 plus 15 kabel = 70 euro) versus zo'n 60 euro bij BGC.

Hopelijk kan BGC dat verschil van toch wel 10 euro per maand genoeg uitspelen...
Het laagste pack (start) met 50 GB krijgt 30 Mbps tegenover Basic internet 20 Mbps van telenet (tenzij die 20 Mbps ook omhoog zal gaan bij telenet)
fieldoxide schreef:Wat houden die vdsl boost boxen eigenlijk in ? Ik heb hier op het forum links en rechts al van gehoord . Worden deze reeds uitgetest en is dit een toekomstig alternatief voor de witte Bbox2 boxen ?
Die boostboxen zijn eigenlijk een soort mini ROP die de afstand kleiner maken, de juiste afstand weet ik niet precies, maar het zou erop neer komen dat men op sommige plaatsen niet terug valt op een 20/2 profiel of lager door de te grote afstand tot de ROP.
Heeft dus niks te maken met de modem als de B-box ;)
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Ik vind het vreemd dat het internet comfort €34 kost, in het begin was dit toch een paar euro minder, ik dacht €32 of €33 ?
Als ik thuis ben dan ga ik mijn BGC papieren eens nakijken want anders had ik wel bij Scarlet gebleven, op die euro zal het ook niet steken.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

TiTanium schreef:
Edward Valckx schreef: EDPnet wordt hier vaak genoemd. Vergeet echter niet dat je daar 50,- euro activatiekost moet betalen, en ook zelf voor een modem moet zorgen (99,- euro).
Het lijkt allemaal gratis, maar de grote hebben dit gewoon mee in hun maandelijkse prijs ingecalculeerd. Een modem kan je 2de hands kopen. Die rawcopper is vervangbaar door telefoon bij Edp te nemen.
Mensen die overgaan van Belgacom naar EDPNet kunnen gewoon hun BBox2 laten hangen. In het slechtste geval rekent Belgacom max. 50 EUR aan voor het niet retourneren van een geleende Bbox2.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”