EDPnet verbinding op 20/2mbit = niet aanvaardbaar

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
hardyscript
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 299 keer
Bedankt: 29 keer
Contacteer:

@Stormlord :

Ik vind dat uw manier van doen agressief getint is. Ik wil U dan ook opmerken dat de mensen hier U enkel op basis van GOODWILL helpen.
Niets verplicht hen iets aan uw situatie te veranderen. Door uw manier van uitdrukken betwijfel ik dat dat dan ook zal gebeuren.
De enige die u kan helpen is uw provider zelf.

Ik wens U veel geluk verder
krisken
Moderator
Moderator
Twitter: kriskenbe
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Stormlord schreef:
Attenuation is een klein beetje naar beneden, 't scheelt ocharme 0.5dB volgens m'n modem, training margin is blijkbaar ook wel naar beneden (is dat positief of negatief?).
Als je niet eens op het bovenstaande het antwoord kent, dat je eigenlijk maar wat probeert te prutsen langs alle kanten.
Ik raad je dan nu ook aan om verdere posts hier zo te laten. Ik ga jouw posts ivm je profiel van dit topic afhalen, en plaatsen onder een nieuw topic...

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Stormlord
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 140 keer
Bedankt: 117 keer

Statusupdate: EDPNET gaat een lijntest laten uitvoeren om te kijken of al dan niet een upgrade naar een hoger profiel mogelijk is. Vermits er eerder 30/6 op zat is dit wel een minimumvereiste die ik heb gesteld (de downstream is voor mij wel belangrijker dan de upstreamsnelheid, maar die zijn in Belgie hoe dan ook al eerder laag). Ik wacht nu deze test af.
Laatst gewijzigd door TiTanium 28 maa 2012, 19:34, in totaal 1 gewijzigd.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”