500GB is toch meer als genoeg en het is nog altijd beter dan bij telenet. Dat ze het zo maar houden want anders komt sabam weer zagen.
Helemaal mee eens. 500 GB is een heel ruime "soft" limiet. En als je dan echt eens plant om er "zwaar" over te gaan heb je nog altijd trucjes zoals dat scriptje
Edpnet VDSL XL - 100/30 Fritz!Box 7530
Orange go plus
onderaan de aankondiging om dat het om een aanzienlijke snelheidsverhoging gaat voeren wij van af nu een limiet in van 50GB om het netwerk niet al te zwaar te belasten
konda schreef:onderaan de aankondiging om dat het om een aanzienlijke snelheidsverhoging gaat voeren wij van af nu een limiet in van 50GB om het netwerk niet al te zwaar te belasten
Voor wie niet wilt inzoomen : "om dat het om een aanzienlijke snelheidsverhoging gaat voeren wij van af nu een limiet in van 50GB om het netwerk niet al te zwaar te belasten"
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië Telefonie = EDPnet + OVH GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
50/6... HD op adsl2+ ... allemaal geen reden voor een groots opgezette persconferentie me dunkt, past ook niet in de contect van "Volledig vernieuwd gamma producten"
nu heeft er donderdag schijnbaar wel een artikel in de krant gestaan ivm de samenwerking belgacom/samsung, ik heb het artikel zelf nog niet gezien... maar misschien is het eerder zoiets
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m TV : Belgacom TV Comfort Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
was enkel voor de bus klanten.
Iets die al gepasseerd is, zie ik ook het nut er niet van in voor een persconferentie te geven.
een 50/6 profiel is een nieuw product dusja zal daar over gaan en misschien nog andere dingen nieuwe packs.
Want het is nu zo als je kijkt, naar stel je pack samen dat vele niet compatibel zijn, dit zal misschien ook veranderen.
Misschien ook die online spellekes weet niet meer hoe het noemt want ben daar zo geen krak in.
Laatst gewijzigd door proximusboyke 24 maa 2012, 13:14, in totaal 1 gewijzigd.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Ik heb via via vernomen dat het vooral te maken zou hebben met Belgacom & Proximus die een worden (het vervolg dus van hun site die een wordt), dus verwacht maar nieuwe packs, nieuwe tariefformules,... Details heb ik niet, maar er zullen zeker serieus wat wijzigningen zijn. (denk maar aan bv. HappyTime op gsm, tablet met een gsm-abonnemen,.. - dit zijn maar gokjes)
*Mijn informatie is niet 100% nauwkeurig, maar er werd daar vooral naar gehint.
Ook het 10 Mbps upstream (zoals EDPnet) zou wel eens kunnen deel uitmaken van de aankondigingen en waarschijnlijk ook iets over nieuwe Business producten.
vuurvos schreef:Het zou o.a. kunnen gaan over newsme en movieme.
Ook het 10 Mbps upstream (zoals EDPnet) zou wel eens kunnen deel uitmaken van de aankondigingen en waarschijnlijk ook iets over nieuwe Business producten.
Let wel, ik doe eveneens aan speculatie
10mbit up? Zou wel nice zijn.
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië Telefonie = EDPnet + OVH GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
hier intern bij Belgacom wordt het zelfs goed geheim gehouden.
Langzaam sijpelt de informatie binnen. Maar ik heb al vanalles opgevangen uit betrouwbare bron.
Het gaat hier en daar om grote veranderingen. Nee, niets vragen, wait and see.
Ik verwacht toch niet te veel.
Dat in hun nieuwe verloningssysteem vooral de verkopers en de kaderleden bevoordeeld worden zegt mijns inziens genoeg.
Als bedrijf koop ik voor nog geen 100 euro per maand aan diensten bij Belgacom + Proximus. Dat het niet meer is heeft vooral te maken met het zeer beperkte aanbod.
Belgacom heeft een technologische boost nodig zoals ze gehad hebben met VDSL.
Zamba schreef:hier intern bij Belgacom wordt het zelfs goed geheim gehouden.
Langzaam sijpelt de informatie binnen. Maar ik heb al vanalles opgevangen uit betrouwbare bron.
We beleven een ongelooflijke tijd. We communiceren via e-mail, doen onze aankopen en bankverrichtingen via internet, downloaden muziek en films en lezen boeken, tijdschriften en de krant digitaal. We kunnen video’s en foto’s van onszelf onmiddellijk, altijd en overal doorsturen naar familie en vrienden op afstand en we kijken digitale tv. Dankzij de cloud zijn professionele gegevens permanent toegankelijk. Smartphones en tablets bieden ons tegenwoordig overal al deze mogelijkheden.
Omdat we leven in een nieuw digitaal tijdperk dat mogelijk gemaakt wordt door nieuwe digitale devices die zowel op wifi en mobiele netwerken werken, willen we onze klanten de meerwaarde tonen van alle diensten van Belgacom en Proximus in één eengemaakt bedrijf beschikbaar te hebben.
Het is voor Belgacom tijd een nieuw hoofdstuk van haar geschiedenis te schrijven. Zoals jullie weten zijn wij de enige speler in België die over het hele land over een vast, broadband, tv, mobiel en wifi netwerk (FON) beschikt. Al deze mogelijkheden samen zijn een unieke troef.
We zijn ook in staat om overal content en diensten aan te bieden, gelijk wanneer en op om het even welk toestel. Dat noemen we convergentie. We willen dat dit voor iedereen dagelijks unieke mogelijkheden en opportuniteiten schept.
Die boodschap willen we uitdragen naar onze klanten. Daarom lanceren we vandaag een nieuwe communicatiecampagne. Deze eerste stap biedt ons de gelegenheid onze onderneming in een nieuw kleedje te steken: dat van een warm en modern bedrijf. Alle mogelijkheden die onze oplossingen bieden, kunnen onze klanten hetzij thuis, hetzij op kantoor of overal elders, helpen contact te houden met hun familie en vrienden, hun leven te verrijken en aangenamer te maken. Onze nieuwe slogan, 'Elke dag meer mogelijkheden', schetst perfect deze ambitie. In de komende maanden zullen we onze klanten alle mogelijkheden van convergentie laten ontdekken.
Deze communicatiecampagne wordt vanaf deze maandag uitgezonden op televisie. We zijn ook aanwezig in de sociale media. Onze Facebook-pagina (facebook.com/belgacom) bevat getuigenissen van de personen die werden gefilmd in de tv-spots. Zij vertellen er hun eigen ervaring. Voor het eerst krijgen surfers ook de mogelijkheid er hun originele ideeën te delen. Praat erover in je omgeving!
Het hoofdstuk dat we vandaag aanvatten, is cruciaal voor onze toekomst. Om er een succes van te maken, moeten we allemaal ons steentje bijdragen. Dit hoofdstuk is ook het jouwe. We mogen er trots op zijn!
Scott Alcott
Executive Vice President CBU
tv-campagne
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m TV : Belgacom TV Comfort Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
xenne schreef:Het is voor Belgacom tijd een nieuw hoofdstuk van haar geschiedenis te schrijven.
Ja en... wat ben ik daarmee ?
xenne schreef:Zoals jullie weten zijn wij de enige speler in België die over het hele land over een vast, broadband, tv, mobiel en wifi netwerk (FON) beschikt. Al deze mogelijkheden samen zijn een unieke troef.
Kan best zijn, maar mij laat dat koud... ik kan in Vlaanderen zelfs nog niet eens een deftig VDSL2 profiel krijgen.
xenne schreef:We mogen er trots op zijn!
Vind hij dat nu echt (terwijl ik merk dat in Nederland FTTH meer en meer beschikbaar komt) ?
Sorry, maar de samenvatting van die teksts is "blablablah".
ik heb die tekst niet geschreven zenne, 't is iets dat ik hier via mail binnen kreeg.... 't is idd niet veel zeggend... enige dat we kunnen concluderen is dat proximus idd zal opgaan in belgacom. op concrete wijzigingen in het gamma zal het wachten zijn tot de persconferentie
Laatst gewijzigd door xenne 26 maa 2012, 15:05, in totaal 1 gewijzigd.
Misschien moet iemand een mailtje sturen vanaf [email protected] met het logo van Belgacom naar redactie van de tijd.
Ergens iets zeggen over 50mbit voor iedereen ofzo
Zamba schreef:hier intern bij Belgacom wordt het zelfs goed geheim gehouden.
Gaan ze dan toch aanvaardbare prijzen in de markt zetten?
zal wel niet zeker, 't zal wel weer iets duurder worden allemaal, onder het mom "het is sneller"
moet al lang niks meer van Belgacom hebben.
enkel hun "raw copper" maar zit al heel lang
bij EDPNET. en ja, daar heb ik al 50/6 en ongelimiteerd, voor dezelfde prijs.
niks duurder!
Internet = EDPnet "Newer&Faster" (50/6mbit profiel) Telefonie = EDPNET Telephony GSM = Proximus + Mobistar Tablet = Mobistar TV = TV Vlaanderen