Maandag 14/06 A2F terug down??
Is A2F er weer volledig uit zoals vrijdag? Ik kreeg vanmiddag een disconnect en tevergeefs probeerde ik terug te connecten ... het @ lampje op m'n speedtouch blijft pinken groen-oranje, dan weer een tijdje orangje, en dan pinkt ie weer ...
Heeft iemand hetzelfde probleem ... ?? Ook kan ik sinds vanmorgen niet meer op mijn statuspagina. Had zaterdag een troubleticket gestuurd ivm vraag hoe ik m'n traffiek kon nakijken ..
Thanks
Stijn
Heeft iemand hetzelfde probleem ... ?? Ook kan ik sinds vanmorgen niet meer op mijn statuspagina. Had zaterdag een troubleticket gestuurd ivm vraag hoe ik m'n traffiek kon nakijken ..
Thanks
Stijn
zelfde geval hier , al van deze morgen .... niks werkt daar nog .. zelfs de telefoon niet
nog 1 maand en ben ervan af
nog 1 maand en ben ervan af
- spacekiek
- Elite Poster
- Berichten: 1182
- Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 12 keer
ik kan ook niet meer inloggen sinds vanmorgen (zowel status als A2F connectie) ...
niet dat het een verschil uitmaakt, want als ik verbonden ben raak ik niet hoger als 50kbit/s of 5KB/s ... dit al voor 11 dagen
niet dat het een verschil uitmaakt, want als ik verbonden ben raak ik niet hoger als 50kbit/s of 5KB/s ... dit al voor 11 dagen
- Sasuke
- Elite Poster
- Berichten: 4854
- Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
- Locatie: Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 332 keer
- Contacteer:
Op het moment van schrijven werkt alles nog bij mij thuis. Ik kan nog steeds m'n bakske overnemen van op het werk.
Misschien dan toch geen algemeen probleem maar lokaal ? Kan ook zijn dat het kabouterke nog moet langskomen bij mij hé.
Grtz,
Sasuke
Misschien dan toch geen algemeen probleem maar lokaal ? Kan ook zijn dat het kabouterke nog moet langskomen bij mij hé.
Grtz,
Sasuke
- ikkejonge
- Pro Member
- Berichten: 296
- Lid geworden op: 22 maa 2004, 20:11
- Locatie: Zulte
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 7 keer
Hier in Gent werkt ook alles redelijk.
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 3045 kbit/s or 381 kbyte/s
- Upload speed : 259 kbit/s or 32 kbyte/s
Mon Jun 14 2004 at 13:51:14 UTC+0200
Ma ervaring leert da zoiets snel kan omslaan bij A2F
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 3045 kbit/s or 381 kbyte/s
- Upload speed : 259 kbit/s or 32 kbyte/s
Mon Jun 14 2004 at 13:51:14 UTC+0200
Ma ervaring leert da zoiets snel kan omslaan bij A2F
A2F, laat ons AUB iets weten ... zet iets op de statuspagina, post een postje hier op het forum ... maakt echt niet uit hoe, maar dan weten we toch hoe we er voor staan ... Ik kan momenteel niets anders doen dan ....... ahhh, studeren ... voor dactylo morgen ...
Als we zouden weten wanneer A2F terug zal werken zouden we ons daar misschien een beetje op kunnen voorzien, maar nu moeten we gewoon hopen dat onze connectie terug komt ... zonder enig officieel statement van A2F. Van zolang ik bij A2F ben heb ik geen slecht woord te zeggen over het Internet dat ik heb, het is wat trager dan Telenet, maar dat wist ik op voorhand .. Toch wil ik graag op de hoogte gehouden worden hoe lang problemen duren en wanneer alles dan weer volledig zou moeten werken ... Thanks!
Stijn
Als we zouden weten wanneer A2F terug zal werken zouden we ons daar misschien een beetje op kunnen voorzien, maar nu moeten we gewoon hopen dat onze connectie terug komt ... zonder enig officieel statement van A2F. Van zolang ik bij A2F ben heb ik geen slecht woord te zeggen over het Internet dat ik heb, het is wat trager dan Telenet, maar dat wist ik op voorhand .. Toch wil ik graag op de hoogte gehouden worden hoe lang problemen duren en wanneer alles dan weer volledig zou moeten werken ... Thanks!
Stijn
- ikkejonge
- Pro Member
- Berichten: 296
- Lid geworden op: 22 maa 2004, 20:11
- Locatie: Zulte
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 7 keer
A2F iets laten weten?
Daar kunnen we lang op wachten.
Laten we de nieuwe site niet vergeten, deze toont nu nog altijd geen nieuwe informatie, terwijl die al 2 weken geleden er af moest zijn.
Daar kunnen we lang op wachten.
Laten we de nieuwe site niet vergeten, deze toont nu nog altijd geen nieuwe informatie, terwijl die al 2 weken geleden er af moest zijn.
-
- Member
- Berichten: 89
- Lid geworden op: 24 maa 2004, 12:22
- Locatie: oostende
same prob here,
kan nie op status pagina en speeds zijn nog altijd abominabel slecht
dit sinds vorige week vrijdag alweer.
mvg
kan nie op status pagina en speeds zijn nog altijd abominabel slecht
dit sinds vorige week vrijdag alweer.
mvg
unicomplex schreef:same prob here,
kan nie op status pagina en speeds zijn nog altijd abominabel slecht
dit sinds vorige week vrijdag alweer.
mvg
be happy you still got something ... Ik dacht 'ns te reconnecten om dan misschien betere snelheid te hebben in een andere ip range .... en ik kon niet meer connecten, dus als ik je een tip mag geven, blijf gewoon geconnect met je trage verbinding :-p
Stijn
-
- Member
- Berichten: 89
- Lid geworden op: 24 maa 2004, 12:22
- Locatie: oostende
met trage connectie bedoel ik 2KBps download en 0 KBps upload
en nogmaals, "ip ranges" op zich hebben er niets mee te maken. (staat al zoveel keer uitgelegd in andere posts)
mvg uni
en nogmaals, "ip ranges" op zich hebben er niets mee te maken. (staat al zoveel keer uitgelegd in andere posts)
mvg uni
-
- Member
- Berichten: 89
- Lid geworden op: 24 maa 2004, 12:22
- Locatie: oostende
en momenteel kan ik ook gewoon nie meer connecteren btw
uni
uni
-
- Pro Member
- Berichten: 335
- Lid geworden op: 02 dec 2003, 14:50
- Locatie: Genk
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 6 keer
dat verklaart dit :
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 2968 kbit/s or 371 kbyte/s
- Upload speed : 423 kbit/s or 53 kbyte/s
Mon Jun 14 2004 at 13:54:58 UTC+0200
nja raak ook niet op statuspagina ...en ik ga zeker nie reconnecten :>
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 2968 kbit/s or 371 kbyte/s
- Upload speed : 423 kbit/s or 53 kbyte/s
Mon Jun 14 2004 at 13:54:58 UTC+0200
nja raak ook niet op statuspagina ...en ik ga zeker nie reconnecten :>
-
- Administrator
- Berichten: 4143
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
- Locatie: Belgium, Haacht
- Contacteer:
-
- Pro Member
- Berichten: 234
- Lid geworden op: 14 apr 2004, 11:21
- Locatie: ergens in de noorderkempen
/*--begin sarcastic mode--
Mensen, waar maken jullie je toch druk over... Ongetwijfeld zijn dit maar enkele geïsoleerde, regionale problemen. Met de algemene performantie van het netwerk van A2F is niets aan de hand. A2F doet ongetwijfeld al het mogelijke om deze problemen zo snel mogelijk op te lossen en de gebruikers te informeren omtrent de situatie.
--sarcastic mode--*/
Bon, genoeg gekapt op A2F voor één dag... Hoop enkel dat ik nog een verbinding heb wanneer ik vanavond thuis kom.
Mensen, waar maken jullie je toch druk over... Ongetwijfeld zijn dit maar enkele geïsoleerde, regionale problemen. Met de algemene performantie van het netwerk van A2F is niets aan de hand. A2F doet ongetwijfeld al het mogelijke om deze problemen zo snel mogelijk op te lossen en de gebruikers te informeren omtrent de situatie.
--sarcastic mode--*/
Bon, genoeg gekapt op A2F voor één dag... Hoop enkel dat ik nog een verbinding heb wanneer ik vanavond thuis kom.
Router krijgt respond van een of andere server, maar kan alleen niet authenticaten .. voor de rest is dus alles in orde ... dat is dus ook de reden waarom reeds geconnecte hosts niet offline gaan ...
Hopelijk is alles vlug terug online! (om 5 uur zeker?)
Hopelijk is alles vlug terug online! (om 5 uur zeker?)
dit zijn wel lokale problemen, afin tenminste lang niet iedereen is er door 'geraakt' , ik heb nl de hele tijd een vlotte verbinding.
- spacekiek
- Elite Poster
- Berichten: 1182
- Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 12 keer
Sandman schreef:dit zijn wel lokale problemen, afin tenminste lang niet iedereen is er door 'geraakt' , ik heb nl de hele tijd een vlotte verbinding.
disconnect eens en log eens opnieuw in
Spacekiek schreef:Sandman schreef:dit zijn wel lokale problemen, afin tenminste lang niet iedereen is er door 'geraakt' , ik heb nl de hele tijd een vlotte verbinding.
disconnect eens en log eens opnieuw in
no thx geen risico lopen hier werkt het nog
na disconnect lig ik er ook uit en krijg nu gewoon geen ip toegewezen dus geen connectie. Direct een fax gestuurd maar nog geen verandering tot nu toe. Nu is het echt betalen voor NIKS. Dank u wel Webvisie voor de vlugge, goede service die je de mensen biedt !
Inter
Inter
Nobody is perfect but I'm f*** close [Clawfinger]
Aan alle mensen die sinds enkele dagen problemen hebben, en ik bedoel de povere speeds, niet de disconnects van vrijdag en vandaag, die zullen waarschijnlijk binnen enkele dagen een brief in de bus krijgen met de melding dat je op smallband staat wegens één of andere klacht, ze zullen ook de nieuwe voorwaarden mogen tekenen, tot zolang staan ze op smallband...de grootverbruikers dus....
websurfer
websurfer
- spacekiek
- Elite Poster
- Berichten: 1182
- Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 12 keer
websurfer schreef:Aan alle mensen die sinds enkele dagen problemen hebben, en ik bedoel de povere speeds, niet de disconnects van vrijdag en vandaag, die zullen waarschijnlijk binnen enkele dagen een brief in de bus krijgen met de melding dat je op smallband staat wegens één of andere klacht, ze zullen ook de nieuwe voorwaarden mogen tekenen, tot zolang staan ze op smallband...de grootverbruikers dus....
websurfer
Dat we op smallband staan, ben ik nu al vrij zeker van. Niet dat ze dit toegeven hoor... Integendeel, na alle TT's, mails en vele telefoons zeiden ze mij dat ze het niet wisten en dat het een technisch mankement was. Komaan hé seg, waar zijde mee bezig dan ??? En nu gaan ze ons wijsmaken dat er een klacht is ?!
Spacekiek schreef:websurfer schreef:Aan alle mensen die sinds enkele dagen problemen hebben, en ik bedoel de povere speeds, niet de disconnects van vrijdag en vandaag, die zullen waarschijnlijk binnen enkele dagen een brief in de bus krijgen met de melding dat je op smallband staat wegens één of andere klacht, ze zullen ook de nieuwe voorwaarden mogen tekenen, tot zolang staan ze op smallband...de grootverbruikers dus....
websurfer
Dat we op smallband staan, ben ik nu al vrij zeker van. Niet dat ze dit toegeven hoor... Integendeel, na alle TT's, mails en vele telefoons zeiden ze mij dat ze het niet wisten en dat het een technisch mankement was. Komaan hé seg, waar zijde mee bezig dan ??? En nu gaan ze ons wijsmaken dat er een klacht is ?!
Bel maar en see 4 yourself
- spacekiek
- Elite Poster
- Berichten: 1182
- Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 12 keer
Dat is het hem net, ik heb al keiveel keer gebeld ivm dat probleem en zij hebben nog nooit iets gezegd over een klacht of dat ik nieuwe voorwaarden moest tekenen ... Ik heb ze vandaag zelfs nog aan de lijn gehad ???
websurfer schreef:Dat we op smallband staan, ben ik nu al vrij zeker van. Niet dat ze dit toegeven hoor... Integendeel, na alle TT's, mails en vele telefoons zeiden ze mij dat ze het niet wisten en dat het een technisch mankement was. Komaan hé seg, waar zijde mee bezig dan ??? En nu gaan ze ons wijsmaken dat er een klacht is ?!
Mjah, maar hoe bewijs je dat je op smallband staat ?
Ik ben sinds donderdag bezig om de testen van providertest.be elk uur te laten lopen, momenteel heb ik een gemiddelde van 63kilobit/s ... Gewoon nog even laten lopen, tot het einde van deze maand bevoorbeeld, als de snelheid dan nog niet goed is, dan heb ik volgens mij toch genoeg bewijs dat ze het gekochte product niet meer kunnen leveren en ik mijn contract vroegtijdig mag verbreken ...
Jullie zijn zot dat ge zoveel belt, dat kost jullie meer dan dat het jullie opbrengt.
Mijn raad (vermits toch iedereen naar limieten gaat)
Als je het niet goed vindt: verander van provider. (na wat ik hier nog allemaal lees betreur ik het zeker niet da'k terug naar skynet ga-> 'k betaal liever wat meer dan)
Als je het goed vindt: blijf.
greetz,
Nob
Mijn raad (vermits toch iedereen naar limieten gaat)
Als je het niet goed vindt: verander van provider. (na wat ik hier nog allemaal lees betreur ik het zeker niet da'k terug naar skynet ga-> 'k betaal liever wat meer dan)
Als je het goed vindt: blijf.
greetz,
Nob
[Nob] schreef:Jullie zijn zot dat ge zoveel belt, dat kost jullie meer dan dat het jullie opbrengt.
Mijn raad (vermits toch iedereen naar limieten gaat)
Als je het niet goed vindt: verander van provider. (na wat ik hier nog allemaal lees betreur ik het zeker niet da'k terug naar skynet ga-> 'k betaal liever wat meer dan)
Als je het goed vindt: blijf.
greetz,
Nob
nob, ik denk wel dat de klanten van A2F reden hebben om te klagen (sommigen), en dat je zomaar van provider van veranderen is ook al niet zo gemakkelijk, lees, je zit voor 1 jaar vast bij A2F, akkoord er zijn manieren om je contract te laten ontgelden, maar ja is niet zo simpel omdat je dan contractbreuk pleegt...
greetz
Idd, ik he al via mail gevraagd hoe lang je op voorhand je opzegbrief moet sturen : 1 a 2 maand op voorhand zeiden ze.
Het blijven amateurs ze ( A2F is nu al pakweg een jaar bezig? ) en nog superveel problemen: 1 ervan is dat ik de laatste 2 weken dikwijls, wanneer ik na het weekend of na school terug thuis kwam, ik de modem weer kon resetten omdat 'k geen ip had.
My guess : tegen eind dit jaar: november-december, zullen der *hopelijk* veel mensen hun abo opzeggen en genoeg verbale anti-reclame maken, zodat dit geen jaren voortduurt.
Ik had ze gemailed vandaag, en hun probleem was de login-databank.
Wel, ik kan me niet voorstellen dat een goed draaiende firma geen deftig back-up-systeem voorziet, laat staan een deftig algemeen systeem.
Zo had ik de vorige 2 weken ook snelheden van 5 a 8 KB/s, terwijl ik NIET op smalband stond. Ik mailde ze, waarbij de eerste reactie was : contorleer of u antivirus hebt, firewall, en geen mallwae hebt (k denk da ze nen altijd uppende kazaa bedoelen fzo ???).
Bij een 2de mail kreeg ik geen verdere uitleg of hulp : "We zullen alles doen om het uit te zoeken.".
Uiteindelijk belde ik naar hun 0903 lijn, die 1,10 EUR/minuut kost !!!, waarbij die man aan de lijn simpelweg mijn account resette, en ik terug de "vertrouwde" LOOOL, 350 KB/s had.
Als DAT nog geen vragen doet stellen bij hun algemeen systeem, en bij hun mogelijkheid om "alles te doen om het uit te zoeken" , tjah dan weet ik het ook niet meer
Verder nog EEN ding *het zoveelste*: nml.: ik ben 2 weken terug afgesloten geweest door een klacht. Soit, direct afgesloten, everybod knows the drill, ze zetten me trug online na het tekenen van dat limietencontract van 40 GB, HETGEEN NIET STAAT IN HUN NIEUWE PUBLIC TERMS DIE ZE IN HUNNE FCKN BEVEILIGDE PDF HEBBEN GESTOKEN ONDER DE STATUSPAGINA-LOGIN.
Soit, dan nog maar EEN ding : 4 dagen later was ik TERUG gedisconnect / afgesloten. Enkel dat ik er WEERAL naar het 0903-nr voor moest bellen eer ze doorhadden dat dit nog steeds om dezelfde klacht ging van 4 dagen daarvoor.
IS DIT NOG NORMAAL ?
Het blijven amateurs ze ( A2F is nu al pakweg een jaar bezig? ) en nog superveel problemen: 1 ervan is dat ik de laatste 2 weken dikwijls, wanneer ik na het weekend of na school terug thuis kwam, ik de modem weer kon resetten omdat 'k geen ip had.
My guess : tegen eind dit jaar: november-december, zullen der *hopelijk* veel mensen hun abo opzeggen en genoeg verbale anti-reclame maken, zodat dit geen jaren voortduurt.
Ik had ze gemailed vandaag, en hun probleem was de login-databank.
Wel, ik kan me niet voorstellen dat een goed draaiende firma geen deftig back-up-systeem voorziet, laat staan een deftig algemeen systeem.
Zo had ik de vorige 2 weken ook snelheden van 5 a 8 KB/s, terwijl ik NIET op smalband stond. Ik mailde ze, waarbij de eerste reactie was : contorleer of u antivirus hebt, firewall, en geen mallwae hebt (k denk da ze nen altijd uppende kazaa bedoelen fzo ???).
Bij een 2de mail kreeg ik geen verdere uitleg of hulp : "We zullen alles doen om het uit te zoeken.".
Uiteindelijk belde ik naar hun 0903 lijn, die 1,10 EUR/minuut kost !!!, waarbij die man aan de lijn simpelweg mijn account resette, en ik terug de "vertrouwde" LOOOL, 350 KB/s had.
Als DAT nog geen vragen doet stellen bij hun algemeen systeem, en bij hun mogelijkheid om "alles te doen om het uit te zoeken" , tjah dan weet ik het ook niet meer
Verder nog EEN ding *het zoveelste*: nml.: ik ben 2 weken terug afgesloten geweest door een klacht. Soit, direct afgesloten, everybod knows the drill, ze zetten me trug online na het tekenen van dat limietencontract van 40 GB, HETGEEN NIET STAAT IN HUN NIEUWE PUBLIC TERMS DIE ZE IN HUNNE FCKN BEVEILIGDE PDF HEBBEN GESTOKEN ONDER DE STATUSPAGINA-LOGIN.
Soit, dan nog maar EEN ding : 4 dagen later was ik TERUG gedisconnect / afgesloten. Enkel dat ik er WEERAL naar het 0903-nr voor moest bellen eer ze doorhadden dat dit nog steeds om dezelfde klacht ging van 4 dagen daarvoor.
IS DIT NOG NORMAAL ?
Wat is dat eigenlijk met die "smallband"?
ik heb daarover niets gelezen in mijn 'contract' met adsl2fit.
en op die status pagina waar er verschilende over schrijven (status.adsl2fit.be), dat gaat toch alleen maar over uw abonnementsactivatie of ben ik weer goed mis.
ik heb daarover niets gelezen in mijn 'contract' met adsl2fit.
en op die status pagina waar er verschilende over schrijven (status.adsl2fit.be), dat gaat toch alleen maar over uw abonnementsactivatie of ben ik weer goed mis.
Soit, dan nog maar EEN ding : 4 dagen later was ik TERUG gedisconnect / afgesloten. Enkel dat ik er WEERAL naar het 0903-nr voor moest bellen eer ze doorhadden dat dit nog steeds om dezelfde klacht ging van 4 dagen daarvoor.
IS DIT NOG NORMAAL ?[/quote]
das heel normaal , bij mij juist hetzelfde .. 3 keer afgesloten voor dezelfde klacht in 1 week tijd ...
btw ik heb nog altijd geen connectie hier jullie wel ? zit al zonder van deze morgen , ahhh misschoen nogmaals voor dezelfde klacht ...
maar in hun nieuwe voorwaarden staat in na klacht op small band ..... of lees ik weer naast de letterkes ?
IS DIT NOG NORMAAL ?[/quote]
das heel normaal , bij mij juist hetzelfde .. 3 keer afgesloten voor dezelfde klacht in 1 week tijd ...
btw ik heb nog altijd geen connectie hier jullie wel ? zit al zonder van deze morgen , ahhh misschoen nogmaals voor dezelfde klacht ...
maar in hun nieuwe voorwaarden staat in na klacht op small band ..... of lees ik weer naast de letterkes ?
-
- Administrator
- Berichten: 4143
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
- Locatie: Belgium, Haacht
- Contacteer:
- Sasuke
- Elite Poster
- Berichten: 4854
- Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
- Locatie: Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 332 keer
- Contacteer:
Code: Selecteer alles
nob, ik denk wel dat de klanten van A2F reden hebben om te klagen (sommigen), en dat je zomaar van provider van veranderen is ook al niet zo gemakkelijk, lees, je zit voor 1 jaar vast bij A2F, akkoord er zijn manieren om je contract te laten ontgelden, maar ja is niet zo simpel omdat je dan contractbreuk pleegt...
greetz
Hehe,
Websurfer .. dat weet [Nob] maar al te goe zene. Hij zit zelf nog bij a2f op 't moment. Maar ik geef hem wel gelijk. Jullie zitten hier steen en been te klagen (uw goed recht). Jullie zien dus dat enorm veel mensen hetzelfde probleem hebben ... en TOCH bellen er enorm veel mensen hier naar dat 0903 nummer voor een verklaring of een oplossing. Dan denk ik zo bij mezelf zo van: "Doen jullie alsof, of zijn jullie echt zo dom ?"
En als jullie dan na x aantal minuten geen afdoend antwoord krijgen komen jullie TERUG hier klagen dat 't jullie zoveel geld heeft gekost. Tja, dat noem ik dus pas echt dom, precies schaapkes.
Allez, sorry voor mijn aanval hier, maar echt .. lees eens jullie eigen posts op het forum .. gewoonweg schitterend soms, materiaal voor "Videodinges".
Grtz,
Sasuke
- Snakehit
- Elite Poster
- Berichten: 806
- Lid geworden op: 05 mei 2004, 15:37
- Locatie: Izegem, Belgie
- Contacteer:
Sasuke schreef:Allez, sorry voor mijn aanval hier, maar echt .. lees eens jullie eigen posts op het forum .. gewoonweg schitterend soms, materiaal voor "Videodinges".
A2F is ook videodinges, moest ik kunnen ik zou direct verzappen
- spacekiek
- Elite Poster
- Berichten: 1182
- Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 12 keer
't Is spijtig da'k het moet zeggen Sus, maar gij bevestigt het typische Antwerpse cliché ... Uw minachting voor de gewone UB'er die er nog kop noch staart aan krijgt is bij deze post weer duidelijk te merken aan de schrijfstijl en uw eigen overtuiging van uw gelijk ook.
In mijn ogen zijde pas écht een schaap gereed voor't slachthuis als ge elke dag voor uwe PC kruipt en een traantje laat wegens crappy speeds! 't Is enkel door veel te klagen dat er iets zal aan gedaan zal worden hoor.
En je moet ook eens beseffen dat vele posts een "spur of the moment" is en duidelijk emotioneel geladen. Als ik nu zie dat ik hier al 12 dagen vrijwel GEEN connectie heb, neem ik dat idd héél persoonlijk op dat er naast het feit dat ik niet geholpen word ook nog eens door bepaalde mede-UB'ers bespot ga worden.
In mijn ogen zijde pas écht een schaap gereed voor't slachthuis als ge elke dag voor uwe PC kruipt en een traantje laat wegens crappy speeds! 't Is enkel door veel te klagen dat er iets zal aan gedaan zal worden hoor.
En je moet ook eens beseffen dat vele posts een "spur of the moment" is en duidelijk emotioneel geladen. Als ik nu zie dat ik hier al 12 dagen vrijwel GEEN connectie heb, neem ik dat idd héél persoonlijk op dat er naast het feit dat ik niet geholpen word ook nog eens door bepaalde mede-UB'ers bespot ga worden.
Spacekiek, zowel sasuke als ik weten in wat voor situatie jij je nu bevindt. (we hebben het beide al meegemaakt)
Maar blijven zagen zoals jij en bij het de minste snelheidsdaling hier terug 10^99 posts zetten heeft geen zin!!!!!!!!!!
Hoe dikwijls nog?
Wil je klagen? 2 (3) adressen:
1) A2F
2) Ombudsdienst
3) Bevoegde minster of weet ik veel wie bij de overheid.
Hier mag je komen als je met problemen zit of als je bvb niet goed weet waar terecht of als je hier samen met wat gebruikers bvb ziet dat er iets niet normaal is en een rechtzaak wil aanspannen ofzo, maar een klaagbank zijn we niet.
greetz,
Nob
Maar blijven zagen zoals jij en bij het de minste snelheidsdaling hier terug 10^99 posts zetten heeft geen zin!!!!!!!!!!
Hoe dikwijls nog?
Wil je klagen? 2 (3) adressen:
1) A2F
2) Ombudsdienst
3) Bevoegde minster of weet ik veel wie bij de overheid.
Hier mag je komen als je met problemen zit of als je bvb niet goed weet waar terecht of als je hier samen met wat gebruikers bvb ziet dat er iets niet normaal is en een rechtzaak wil aanspannen ofzo, maar een klaagbank zijn we niet.
greetz,
Nob
- Sasuke
- Elite Poster
- Berichten: 4854
- Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
- Locatie: Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 332 keer
- Contacteer:
Spaekiekskeeuh,
GE begrijpt me verkeerd hé. Van mij moogt ge klagen zoveel ge wilt. Maar als ge hieral ziet dat er tientallen mensen problemen hebben met a2f. Dat 't al maaaanden duurt. Als ge dan ook nog eens zo zot zijt om minutenlang naar een bandje te luisteren aan 1,10€/minuut om een zelfde vraag te stellen als waar hier al duizend keer een antwoord is gegeven (of juist niet), waar zijt ge dan mee bezig ? Alleen maar uw a2f hunne portemonnee spekken zene. Daar gaat het mij om.
En sommigen hebben dat dus niet door, worden nog ambetanter en komen dan hier kwaad verkondigen dat ze al zooo lang naar dat bandje hebben staan luisteren en dat ze straks nog eens gaan proberen ?
Nu snapte toch wel zelf wat ik wil bedoelen hoop ik ?
Grtz,
Sasuke
GE begrijpt me verkeerd hé. Van mij moogt ge klagen zoveel ge wilt. Maar als ge hieral ziet dat er tientallen mensen problemen hebben met a2f. Dat 't al maaaanden duurt. Als ge dan ook nog eens zo zot zijt om minutenlang naar een bandje te luisteren aan 1,10€/minuut om een zelfde vraag te stellen als waar hier al duizend keer een antwoord is gegeven (of juist niet), waar zijt ge dan mee bezig ? Alleen maar uw a2f hunne portemonnee spekken zene. Daar gaat het mij om.
En sommigen hebben dat dus niet door, worden nog ambetanter en komen dan hier kwaad verkondigen dat ze al zooo lang naar dat bandje hebben staan luisteren en dat ze straks nog eens gaan proberen ?
Nu snapte toch wel zelf wat ik wil bedoelen hoop ik ?
Grtz,
Sasuke