Generation Connect

Ander computer/it/software/hardware nieuws.
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Over GC gesproken : dit was toch maar tot 5000 klanten beperkt?
als ik nu surf naar http://www.generation-connect.be/staticpage/nl/ kan ik me nog steeds inschrijven! Dus ofwel de 5000 klanten nog niet bereikt, ofwel hebben ze die limiet laten vallen...

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

tja, wie heeft die mensen ooit geloofd...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Ik denk wel ze al over de 5000 zitten.
Marketing he, zeggen van slechts 5000 zodat mensen snel snel GC zouden nemen he, der zijn er ook van mobistar overgeschakelt naar proximus gc.
Niks mis mee ook vind ik,niemand verplicht iemand om dit of dat product aan te schaffen en ik ben content van GC en bij iedere herlading krijg ik dankzij pay&gold 3min gratis belmin bij :-).
Mijn belwaarde staat al over de 80 euro, die ben ik aant opsparen voor alsk nog eens een vriendin heb of alsk nog eens naar den buitenland ga. :-p
Alleen op gprs/edge vloek ik wel eens omdat je er bijna niks mee bent, daar mogen ze wel eens iets aan doen bij proximus.
Ge kunt ze kussen
mgo72
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 805
Lid geworden op: 30 nov 2011, 11:21
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 37 keer
Contacteer:

Euhm,

Ik probeer via de site van proximus te herladen voor 25 euro.

Aangezien ik vorige maand al 25 euro had herladen, zegt die mij dat ik maar 1 herlading kan doen voor zelfde nummer?

Wat doe ik verkeerd? Wou 25 euro, wegens grotere playgold bonus.


Fout!



Een enkele herlaadbeurt per nummer
Je hebt voor dit nummer reeds een herlaadbeurt besteld. De bestelling is beperkt tot één enkele herlaadbeurt per nummer. Kies een ander nummer of beëindig je aankoop om verder te gaan.
Mobile Viking
Plus Member
Plus Member
Berichten: 114
Lid geworden op: 19 jan 2010, 11:51
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 7 keer

Hoe zit het feitelijk met de ervaringen met GC? Zijn de meesten er tevreden over, is het mogelijk om te bellen met SIP over 3G? Andere negatieve zaken te melden?

Ik zie dat het precies nog altijd mogelijk is om GC te bestellen...
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Zeer tevreden van GC. Bellen via sip lukt op 3G gebieden. Als je op edge zit, gaat het héél wat minder echter.
Ook al in buitenland die 10MB geprobeerd, werkt ook prima.

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

Modbreak:
Niet-relevante informatie, TS wilt info over Proximus Generation Connect, niet over andere producten/netwerken! -- Krisken
voip bellen over sip lukt in 3g gebied evengoed met base/MV, en met colruytmobile...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Mobile Viking schreef:Hoe zit het feitelijk met de ervaringen met GC? Zijn de meesten er tevreden over, is het mogelijk om te bellen met SIP over 3G? Andere negatieve zaken te melden?

Ik zie dat het precies nog altijd mogelijk is om GC te bestellen...
Kijk ik ga heel eerlijk zijn want vele mensen testen niet zoals een zot als mij ;p ; als ge bij proximus op edge of gprs zit heb je een probleem, youtube filmpje kijken, forget it, zware pagina's laden, forget it, das het enige grote minpunt nog aan proximus, hoogtijd ze dit eens wegdoen want das echt out to date. Heel soms ligt hun edge dan toch eens wat hoger en lukt het toch om er iets of wat meer mee te doen.

Zit je op 3G dan zit je wel goed, helaas is de 3G niet overal en niet overal evengoed; daarmee bedoel ik dat als ik dikwijls ergens binnenga de 3G wegvalt, zeer irritant en dan probeer ik 3G te forceren, soms lukt dat, dikwijls ook niet.
Neemt niet weg ik bij proximus blijf omdat ze een stabieler netwerk hebben, ik heb ook mv, ze liggen er te vaak uit,data panne enz....en waar base/mv regelmatig eens last van heeft zijn smsen die niet toekomen enz....een gekent probleem bij base, ik heb ook nog base toen gehad en had dit ook voor, plezant is anders.

Over dat bellen over 3G; soms hangt het ook van app tot app af, ik heb hier een 5tal apps om mee te bellen over 3G (oftewel naar iemand anders gratis of ik zet er geld op om goedkoper naar vaste lijn te bellen, gsm is niet echt goedkoper vergeleken mee proximus).
De ene app zal dus beter werken dan de andere ondanks ze beiden over 3G werken.

Via edge/gprs= forget it.

Wat je wel nog kan doen is een app als walkie talkie gebruiken maar het minpunt is dat iedereen de andere luidop hoort spreken das dan ook al niet ideaal natuurlijk.
Laatst gewijzigd door TiTanium 19 maa 2012, 20:55, in totaal 3 gewijzigd.
Reden: Taalgebruik aangepast ;)
Ge kunt ze kussen
ldw
Plus Member
Plus Member
Berichten: 220
Lid geworden op: 11 okt 2010, 09:47
Uitgedeelde bedankjes: 141 keer
Bedankt: 25 keer
Contacteer:

Ja, ik val binnen ook vaak op Edge, spijtige zaak... 3G is wel sneller als bij MV.
tendonsie
Pro Member
Pro Member
Berichten: 401
Lid geworden op: 20 aug 2011, 11:52
Twitter: tendonsie
Locatie: Wervik, België
Uitgedeelde bedankjes: 653 keer
Bedankt: 40 keer
Contacteer:

Na drie maanden GC:
  • 3G Verbinding: goeie kwaliteit

    EDGE Verbinding: niets waard t.o.v. Edge van Base.

    Terugvallen van 3G naar Edge is bij mij meestal, gewoon even geen bereik, en wat verder rijden/wandelen :p

    Prijs: tevreden over

    Klantenservice: tevreden over

    Globaal: ik zou het de mensen die dit lezen aanraden. Wie soms in buitenland is, of net dat ietsje sneller wil surfen dan MV, neem dit zeker ;)

    Ook handig: tethering werkt. Tof!
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

tendonsie vat het perfect samen :)

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
tendonsie
Pro Member
Pro Member
Berichten: 401
Lid geworden op: 20 aug 2011, 11:52
Twitter: tendonsie
Locatie: Wervik, België
Uitgedeelde bedankjes: 653 keer
Bedankt: 40 keer
Contacteer:

Krijg ik dan geen "duimpje" omhoog krisken ? :P (Zodat ik weer positief sta :p)
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Na in januari overgeschakeld te zijn van MV naar Proxi, ben ik enkel maar lovend.

Geen één keer uitval van het internet, waar ik bij Mobile vikings om de zoveel keer 's morgens mijn gsm mocht herstarten omdat hij geen connectie meer had. Prijs vind ik ok, zeker wat je ervoor terug krijgt. Die 10 MB roaming was bvb heel handig in Duitsland, 2 GB op het beste netwerk van België (marketingpraat die écht wel waar is in mijn geval). Snelheid is altijd top, maar weinig Edge gezien waar ik kom (Blankenberge, Brugge, Gent, Aalst). Bij mij thuis haal ik vlot 5 Mbps download en 1,7 Mbps upload. Klantenservice nog niet nodig gehad, want ik haalde mijn hulp op Twitter bij Eva, dewelke redelijk snel antwoordde.

In deze bunker (ondergronds appartement) haal ik nog mooie EDGE-ontvangst, waar dat met MV totaal onmogelijk was.

generation connect is volgens mij een heel goeie aanrader. Wie een smartphone van 600 euro koopt en dan gaat besparen op een mobiel dataplan met een slechter netwerk, tja, 'k weet niet...
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Ik heb gemerkt dat tijdens de middagpauzes in de buurten van scholen (middelbaar) het datanetwerk van proximus wat kletsen krijgt en dat met momenten door de drukte gewoon volledig wegzakt tot "E" en tijdens de pauze in het voetbalstadion raak ik zelfs niet meer online met proximus :(
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

tendonsie schreef:Na drie maanden GC:
  • 3G Verbinding: goeie kwaliteit

    EDGE Verbinding: niets waard t.o.v. Edge van Base.

    Terugvallen van 3G naar Edge is bij mij meestal, gewoon even geen bereik, en wat verder rijden/wandelen :p

    Prijs: tevreden over

    Klantenservice: tevreden over

    Globaal: ik zou het de mensen die dit lezen aanraden. Wie soms in buitenland is, of net dat ietsje sneller wil surfen dan MV, neem dit zeker ;)

    Ook handig: tethering werkt. Tof!
Ik val vaak terug op 3G (hspda=>3G).
Op sommige plaatsen (Oost-vlaanderen) zwakke buitenontvangst -108 Dbm (hspda), switched dan ook soms naar edge.
3G bellen: Soms niet echt denderend (lichte storing): ping-waarde soms te hoog (3G router).
Prijs: zeker niet over te klagen :-D
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 104 keer

TiTanium schreef:Ik heb gemerkt dat tijdens de middagpauzes in de buurten van scholen (middelbaar) het datanetwerk van proximus wat kletsen krijgt en dat met momenten door de drukte gewoon volledig wegzakt tot "E" en tijdens de pauze in het voetbalstadion raak ik zelfs niet meer online met proximus :(

Ik neig dit ook waar te nemen.
Op de plaats waar ik werk (Wetstraat) verloopt de verbinding overdag zeer moeizaam, bij de late gaat dat veel vlotter en 's nachts haal ik makkelijk 4 a 5Mbit.
wimpie3
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 22 dec 2004, 14:17
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 53 keer

Mijn ervaring: goed 3G netwerk, maar vaak terugval op Edge, bijvoorbeeld in het station Brussel Noord... en een paar honderd meter verder richting Schaarbeek weer terug 3G. Begrijpen wie begrijpen kan. Forceren over 3G werkt dan wel, maar da's altijd zo'n gepruts op Android dat ik het gewoon niet meer doe.

Eens je op Edge zit, dan is het huilen met de pet op. Maar dat is hier al x keer gezegd.
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2490
Lid geworden op: 23 jan 2010, 15:45
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

Als je WCDMA prefered zet, heb je meestal wel vaker 3G...

Trouwens, wat stats, op dezelfde route voor een hele dag, juist dezelfde locaties,...
BASE (MV): 12% vd tijd zonder signaal
Mobistar: 3% vd tijd zonder signaal
Proximus: 1% vd tijd zonder signaal

Dit zijn stats van Android (ICS)... Nu ik op Proximus (GC) zit, elke keer als ik mijn gsm vastneem, zie ik enkel 3G staan, nog niet echt E gezien. Ook met datamodem is het bijna altijd blauw lampje. Ik gebruik het vooral op de trein, terwijl bij MV deze route meestal EDGE is, en 60% van de route geen signaal meer is...
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 104 keer

wimpie3 schreef:maar da's altijd zo'n gepruts op Android dat ik het gewoon niet meer doe.

LOL, daar zijn widgets voor he. :lol:
wimpie3
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 22 dec 2004, 14:17
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 53 keer

Een widget die 3G forceert? Tiens, nog niet tegengekomen... welke dan?

Ik doe het altijd via het menu "Instellingen - Draadloos en netwerken - Mobiele netwerken - Netwerkmodus" en daar zet ik dan "Alleen WCDMA". Ik kan dit echter niet zo laten staan want op sommige plekken is echt alleen Edge, en dan werkt mijn verbinding totaal niet meer.
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Op een iphone 3G probere forceren is simpel; oftewel de 3G knop aan en terug uitzetten of de vliegtuigmodus knop aan en uitzetten en best niet aan de antenne vast houden ( is bij alle smartphones zo).
Op sommige plaatsen lukt dit, op andere niet, waar het niet lukt is tegen de 3G bereik niet goed genoeg is.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Ge kunt ze kussen
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 104 keer

Daar zijn inderdaad widgets voor.
In de ROM dit ik nu gebruik kan ik dat met 1 'click' via de statusbalk regelen.
wimpie3
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 22 dec 2004, 14:17
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 53 keer

Euh jongens, da's toch iets anders... om de flighmodus aan en uit te zetten zijn er inderdaad widgets. Maar dan zet je meteen heel het dataverkeer aan en uit. Dat is niet wat ik bedoel.
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 104 keer

Nee dat is niet anders, er zijn widgets op 3G only aan en uit te zetten + via de statusbalk is het op mijn toestel eveneens mogelijk om 3G only op te zetten. Ik heb nergens over flightmodus gesproken.

En nu back on topic zeker.
Mobile Viking
Plus Member
Plus Member
Berichten: 114
Lid geworden op: 19 jan 2010, 11:51
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 7 keer

Ik ben al een tijdje aan het twijfelen om over te stappen van MV naar GC maar er zijn toch enkele zaken die mij tegenhouden: bij GC geen factuur met prepaid, bij MV wel (ik ben zelfstandig), GC duurder dan MV en geen grace periode (ik hou graag mij budget behoorlijk strak onder controle), bij mij thuis zeer slechte ontvangst met MV, met GC zou dit veel verbeteren maar anderzijds zit ik thuis altijd op het wifi netwerk. Ik wordt niet heel veel gebeld en als ik zelf bel bel ik via VOIP of sip... GC Edge is in feite GPRS in mijn ogen dus das gewoon niet meer van deze tijd, bij MV heb je vrijwel altijd en overal behoorlijke snelheden maar wel niet snel genoeg om te bellen via SIP. Anderzijds zit ik ook dikwijls in de buurlanden dus daar zou GC wel weer van pas komen, het zou zelfs ideaal zijn. Dat zou voor mij in feite de doorslag geven om over te stappen.

Zijn er nog altijd zoveel problemen met de nummerportatie bij Proximus? Mocht ik overstappen dan zou ik ervan balen om enkele dagen afgesloten te zijn.
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Tja als je naar een belgacom shop gaat, kan je proximus herlaadkaarten aankopen en daarvan een factuur ontvangen. Als je toch zelfstandig bent, kan dit misschien zelfs via één van jouw vaste leveranciers?

GC is eigenlijk niet duurder, want die 20 euro kan je ook opbellen. Natuurlijk als je zelf veelal belt via VoIP is dit voor jou een non-argument.

Dat er geen grace periode is bij GC tja...ergens normaal toch? Die grace periode is ook maar een toegift van mv hé.

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2490
Lid geworden op: 23 jan 2010, 15:45
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

Bij proximus kun je een formulier invullen en dan trimistieel een factuur ontvangen voor alle herlaadbeurten. Je moet wel eerst bij business klantendienst binnen geraken. Als je wilt kan ik het document naar jou per mail doorsturen.

EDIT: hier in bijlage is het document
Bijlagen
FACTUUR PAY&GO.pdf
(23.95 KiB) 70 keer gedownload
2Flip
Premium Member
Premium Member
Berichten: 605
Lid geworden op: 12 mei 2010, 21:45
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer
Contacteer:

Ik heb onlangs "gewonnen" met playandgold (geen netwerkcadeau, maar een fysiek cadeau). Ik kreeg eerst een smsje dat ik in de prijzen gevallen was en was daarom eens gaan kijken naar de gold-geschenken en was zeer opgetogen toen ik zag wat er zoal tussen zat (nintendo DS, koffiemachine, hifi,...). Vandaag kreeg ik mijn prijs doorgemailt: 40 fotoprints bij smartphoto.
Ik heb steeds geleerd: "Een gegeven paard mag je niet in de bek kijken"; maar ik voel me toch een beetje bedrogen aangezien je als nieuwe klant bij smartphoto sowieso 50gratis prints krijgt...
Nu ben ik dus wel benieuwd.
Iemand die al wel iets (dat de moeite was) gewonnen heeft bij playandgold?

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Laatst gewijzigd door 2Flip 20 maa 2012, 16:39, in totaal 1 gewijzigd.
Afbeelding
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

3eur belwaarde :) goed voor een aantal herlaadbeurten. Ben alleen vergeten waar dit was op de kaart :( ergens rechts onderaan dacht ik.
mss kunnen we een kaartje opstellen met alle schatten :-D
2Flip
Premium Member
Premium Member
Berichten: 605
Lid geworden op: 12 mei 2010, 21:45
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer
Contacteer:

Die 3euro belkrediet is een "netwerkbonus", geen geschenk ;) [staat toch zo op: http://www.playandgold.be/prizes.html?386477247:lang=nl]
Nu ja, ik was contenter geweest met die drie euro dan met die gratis fotoprints :-D (die trouwens niet op de site vermeld worden)

Ivm die kaart: ik ga er van uit dat dit random gegenereerd word. Bijhouden heeft dus waarschijnlijk weinig zin.
Afbeelding
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

Ivm die kaart: ik ga er van uit dat dit random gegenereerd word. Bijhouden heeft dus waarschijnlijk weinig zin.
Is zeker niet het geval, heb al 4 keer 3€ cadeau gehad (kende toen de plaats op de kaart).
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2490
Lid geworden op: 23 jan 2010, 15:45
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

Echt, serieus???? Waar staan dan de prijzen? :banana:
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 451 keer

Zijn die codes per nummer? Zonee dan heb ik er nog 10 tal :-)
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Elke keer dat je herlaad, krijg je zo een code :)

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 451 keer

@Krisken: Maar moet je dit op dit nummer gebruiken?
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Je kan geen nummer kiezen.
Op de website moet je jouw nummer invoeren (dat je herladen hebt) en de code die je per SMS kreeg.
Daarna een veldje kiezen uit het speelveld van proximus, en dan heb je (volgens mij) een ad-random prijs...

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 104 keer

2Flip schreef:Ik heb onlangs "gewonnen" met playandgold (geen netwerkcadeau, maar een fysiek cadeau). Ik kreeg eerst een smsje dat ik in de prijzen gevallen was en was daarom eens gaan kijken naar de gold-geschenken en was zeer opgetogen toen ik zag wat er zoal tussen zat (nintendo DS, koffiemachine, hifi,...). Vandaag kreeg ik mijn prijs doorgemailt: 40 fotoprints bij smartphoto.
Ik heb steeds geleerd: "Een gegeven paard mag je niet in de bek kijken"; maar ik voel me toch een beetje bedrogen aangezien je als nieuwe klant bij smartphoto sowieso 50gratis prints krijgt...
Nu ben ik dus wel benieuwd.
Iemand die al wel iets (dat de moeite was) gewonnen heeft bij playandgold?

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Heb dat een paar maanden geleden ook gewonnen maar die mail heb ik nooit gekregen. :|
mgo72
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 805
Lid geworden op: 30 nov 2011, 11:21
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 37 keer
Contacteer:

krisken schreef:Zeer tevreden van GC. Bellen via sip lukt op 3G gebieden. Als je op edge zit, gaat het héél wat minder echter.
Ook al in buitenland die 10MB geprobeerd, werkt ook prima.
ABSOLUUT !! Zeer tevreden erover! Buiten dus dat herladen ;-)
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

mgo72: herladen is de dag van vandaag toch veel sneller en eenvoudiger dan vroeger?

Gewoon bakje nemen en online herladen en binnen de 2-3min ist gedaan.
Ge kunt ze kussen
mgo72
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 805
Lid geworden op: 30 nov 2011, 11:21
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 37 keer
Contacteer:

mgo72 schreef:Euhm,
Ik probeer via de site van proximus te herladen voor 25 euro.
Aangezien ik vorige maand al 25 euro had herladen, zegt die mij dat ik maar 1 herlading kan doen voor zelfde nummer?
Wat doe ik verkeerd? Wou 25 euro, wegens grotere playgold bonus.

Fout!

Een enkele herlaadbeurt per nummer
Je hebt voor dit nummer reeds een herlaadbeurt besteld. De bestelling is beperkt tot één enkele herlaadbeurt per nummer. Kies een ander nummer of beëindig je aankoop om verder te gaan.
Marlboro,

Dit probleem heb ik dus he. Op de site van Proximus wil ik 25 euro herladen voor die playgold --) golden ticket. ( vorige maand 3 EURO herlaadbonus + 100 Euro van de collishop, nu 10 minuten ATAN )

En facturatie was ook een probleem, maar blijkbaar opgelost nu als ik die fax verstuur.
Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws”