Door de administratieve rondslomp ( http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=43&t=32775 ) heb ik besloten vanaf de moment het zich voordoet om met telefoon en internet naar edpnet te gaan en tv alleen nog bij telenet. Ik heb vandaag langs een winkel geweest en wisten mij te zeggen dat ik alles terug in de doos moet doen, inclusief bbox2
Computer: Be Quiet! Dark Base 900 ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix OC Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G Unifi:Dream Machine Switch:2x 8 POE-60W ~ 2x Flex MiniAP's: U6-mesh ~ AC-Mesh Provider:Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E
Ah ok ... zou er eens de voorwaarden moeten op nalezen of dat daar ergens instaat van de bbox2 .. ik dacht dat het huur was ..
Maar in praktijk ken ik er nog maar weinig die hem terug gegeven hebben ..
Die reserve die ik heb is trouwens meer geel dan wit
En er staan er vaak te koop voor een prikje op diverse websites ...
18.3 Indien bij bepaalde Aanbiedingen, een modem gratis ter beschikking wordt gesteld aan de Klant en deze laatste zijn Contract opzegt, zal de Klant de modem binnen de (3) drie Werkdagen na de opzegging dienen terug te geven. Indien de teruggave niet plaatsvindt binnen deze termijn, zal een bedrag van 50 EUR gefactureerd worden aan de Klant. De Klant zal ertoe gehouden zijn om Belgacom te vergoeden voor iedere slijtage of beschadiging van de modem die geen gevolg is van normaal gebruik.
Dit is wel niet van toepassing op alle Belgacom internet klanten. In het begin werden de modems gratis weggegeven dus zijn ze wel degelijk in het bezit van de klant...
vroeger werd die idd gratis gegeven, en kon je die ook houden na opzeg. maar dan had je mogelijks problemen bij defect want er zat maar 2 jaar garantie op. 't is nu al meer dan een jaar dat die standaard in bruikleen gegeven wordt, dus geen probleem bij defect, maar moet bij opzeg wel ingeleverd worden.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m TV : Belgacom TV Comfort Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls GSM : Mobile Vikings & Generation Connect